Kun Jumalan oma Henki, Pyhä henki saa johdattaa, uskon että Sana avautuu ja kaikki aarteet, viisauden ja tiedon ja uskon ja rakkauden aarteet löytyvät ja kirkastuvat sitä mukaa kuin Jumalan Henki saa alaa vaikuttaa meissä uskovissa.
Ja ne teot, joista Jaakobinkirjekin sanoo, ovat Kristuksessa tehdyt.
Sillä,
Ap. t. 17:28
sillä hänessä me elämme ja liikumme ja olemme, niinkuin myös muutamat teidän runoilijoistanne ovat sanoneet: 'Sillä me olemme myös hänen sukuansa'.
Joh. 14:20
Sinä päivänä te ymmärrätte, että minä olen Isässäni, ja että te olette minussa ja minä teissä.
mark. 16:
12 Ja sen jälkeen hän toisenmuotoisena ilmestyi kahdelle heistä, heidän kävellessään, matkalla maakylään.
13 Hekin menivät ja veivät sanan toisille; mutta nämä eivät uskoneet heitäkään.
14 Vihdoin hän ilmestyi myöskin niille yhdelletoista heidän ollessaan aterialla; ja hän nuhteli heidän epäuskoaan ja heidän sydämensä kovuutta, kun he eivät olleet uskoneet niitä, jotka olivat nähneet hänet ylösnousseeksi.
15 Ja hän sanoi heille: "Menkää kaikkeen maailmaan ja saarnatkaa evankeliumia kaikille luoduille.
16 Joka uskoo ja kastetaan, se pelastuu; mutta joka ei usko, se tuomitaan kadotukseen.
17 Ja nämä merkit seuraavat niitä, jotka uskovat: minun nimessäni he ajavat ulos riivaajia, puhuvat uusilla kielillä,
18 nostavat käsin käärmeitä, ja jos he juovat jotakin kuolettavaa, ei se heitä vahingoita; he panevat kätensä sairasten päälle, ja ne tulevat terveiksi."
19 Kun nyt Herra Jeesus oli puhunut heille, otettiin hänet ylös taivaaseen, ja hän istui Jumalan oikealle puolelle.
20 Mutta he lähtivät ja saarnasivat kaikkialla, ja Herra vaikutti heidän kanssansa ja vahvisti sanan sitä seuraavien merkkien kautta.
*
Jeesus on Herra.
Ja Vapahtaja.
Hän asuu kiitosvirtten keskellä...ja pyhyydessä ja puhtaudessa sekä heidän luona joilla on särjetty ja nöyrä henki.
Siunaa Jeesus Uskonaskel-ihmiset täällä nimessäsi ja voimassasi.
Ihan samoin kuin apostolien aikana, että se oli ihan tunnettavissa ja koettavissa kun Pyhä Henki liikutteli paikkojakin siten että tärisi ja järisi". Siis kuin Sinä Herra haluat !
https://www.stefanus.fi/marttyyrienaani.htmlMuista rakas Jeesus myös vankeja ja vainottua seurakuntaa, sisariamme ja veljiämme kaikkialla päin maailmaa ja ennenkaikkea heitä, joita vainotaan sen johdosta että eivät kiellä uskoaan Sinuun Jeesus.
AMEN.
*
tAISI TÄMÄ KOKO VUODATUKSENI TULLA NYT SYDÄMEN SOPUKOISTA ASTI.