Onko Kaikkivaltias Jumala sinun kulta-aarteesi?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Onko Kaikkivaltias Jumala sinun kulta-aarteesi?

ViestiKirjoittaja PetriFB » 17. Elo 2020 16:34

Imatralla pidetyy puhe 16.8, Raamatullinen usko kasvattaa ja johdattaa sinua uskomaan Jeesukseen niin kuin Raamattu opettaa. Elävän veden virrat virtaavat eteenpäin syvemmälle Jumalan tuntemiseen. Jos Kaikkivaltias Jumala on sinun kulta-aarteesi, niin silloin sinun ilosi on Herrassa. Ilo Herrassa on väkevyytemme. Uskoamme koetellaan ja puhdistetaan niin kuin kultaa koetellaan ja puhdistetaan.

Ps. Kiteen puhe 15.8, Mihin nykyajan uskonsuuntaan apostoli Paavali liittyisi on ehkä huomenna netissä, jos Herra suo ja elämme.

Tästä voit sivultani katsoa opetuksen: Onko Kaikkivaltias Jumala sinun kulta-aarteesi:

https://www.kotipetripaavola.com/onkoka ... teesi.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

Re: Onko Kaikkivaltias Jumala sinun kulta-aarteesi?

ViestiKirjoittaja Maaret » 17. Elo 2020 19:18

Laitoin sun kultaputouksen tietokoneen taustakuvaksi. Siinä valo saa sen todella näyttämään kultaiselta, kaunis kuva. ⚘
Katso, minä pakenisin kauas ja yöpyisin erämaassa.
Ps. 55:7
Maaret

Re: Onko Kaikkivaltias Jumala sinun kulta-aarteesi?

ViestiKirjoittaja PetriFB » 17. Elo 2020 19:48

Maaret kirjoitti:Laitoin sun kultaputouksen tietokoneen taustakuvaksi. Siinä valo saa sen todella näyttämään kultaiselta, kaunis kuva. ⚘

Jos laitat foorumin yksityisviestin kautta sähköpostiosoitteesi minulle, niin voin lähettää sinulle kuvia "kultaisesta vedestä" isolla resoluutiolla, eli alkuperäisessä koossa. Ovat alkuperäisessä koossa vielä hienompia kuin pienennetyssä kuvassa mitä olen laittanut nettiin.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

Paluu Yleinen keskustelu