Koronavirus

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Marras 2021 09:44

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7938
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja tuulikki » 07. Marras 2021 10:23

Tai sitten tässä "piilee salaliitto" :)
Nyt kun oikein maailman valtamedia alkaa hehkuttamaan siruja, joita etenkin kristityt ovat jo vuosikymmenet odottaneet, niin se saattaa siirtää huomion pois nano-kokoisista partikkeleista, joita voidaan antaa kätevästi "rokotteen" seassa, tai "boostereissa" tai vaikka kvanttipistetatuointina...?
Näin saadaan näppärästi huomio siirrettyä korona-"rokotusten" vaaroista mikrosirun pelkoon?
Täytyy vielä muistuttaa kuitenkin korona"rokotteen" vaaroista, ettei pääse unohtumaan, että mm. lääketehdäs Modernan omilla sivuilla sanotaan itse korona"rokotteen olevan kuin KÄYTTÖJÄRJESTELMÄ, tässä lainaus heidän "rokote"-esitteestään (kääntäjällä käännettynä):

"Tunnustamme mRNA-tieteen laajat mahdollisuudet, päätimme luoda mRNA-teknologiaalustan, joka toimii hyvin paljon kuin tietokoneen käyttöjärjestelmä. Se on suunniteltu siten, että se voidaan kytkeä ja toistaa vaihdettavasti eri ohjelmien kanssa."
https://www.modernatx.com/mrna-technolo ... evelopment


Toki meidän täytyy ottaa vakavasti myös tämä Aftonbladetin artikkelin mikrosiru
"Herra on minun turvani ja linnani, hän on minun Jumalani, johon minä turvaan".
tuulikki
 
Viestit: 41
Liittynyt: 04. Heinä 2012 12:21

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 15. Marras 2021 21:39

*
Olen allekirjoittanut pankkitunnuksen kautta sitä vastaan.

https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/9240
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
Avatar
vaisuliini
 
Viestit: 7938
Liittynyt: 09. Marras 2010 20:54

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja pekka » 18. Marras 2021 11:32

Yle kirjoitti:"Vaasan johtava ylilääkäri: Rokotuspakko nopeasti käyttöön"

https://yle.fi/uutiset/3-12192557


Uutisjuttu ei kerro tarkemmin siitä että miten tämä pakkorokottaminen toteutettaisiin? Tulisiko poliisi ja rokottaja vaikka ihmisen kotiin yleisavaimella sisään ja pakkorokottaisi sitten rokotteesta kieltäytyneen ihmisen? Pahaksi alkaa tämä tilanne menemään.

Rakas taivaan Isä, sinä näet tämän kauhean tilanteen mikä vallitsee nyt täällä Suomessakin. Auta meitä kaikkia jotka emme halua näitä rokotteita itseemme ottaa. Saakoon sinun tahtosi toteutua, Herramme ja Vapahtajamme Jeesuksen Kristuksen nimessä, amen.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
Avatar
pekka
Site Admin
 
Viestit: 5194
Liittynyt: 22. Marras 2010 21:51

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 20. Marras 2021 22:40

Kohta ihmiset (paatuneet eikkaritkin) ovat niin kyllästyneitä tähän virus-höpötykseen että he alkavat kuunnella mielellään Jeesuksesta.. kun vaan joku vaihtaa puheenaihetta niin on IHQUA :hearts: :hearts:
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja Juhani » 21. Marras 2021 01:50

Nyt on evankelioimisen aika. Herra sallii koronan, että ihmiset kääntyisivät hänen puoleensa. Jyvät erotellaan akanoista. Pelastusvene on valmiina arkin muodossa. Nouskaamme siihen.
Juhani
 
Viestit: 599
Liittynyt: 31. Tammi 2018 01:34

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja Teofilus » 23. Marras 2021 18:58

pekka kirjoitti: Auta meitä kaikkia jotka emme halua näitä rokotteita itseemme ottaa.


Rokottamiset onnistuvat helposti, kun menevät vain hakemaan rokotteet. Itselläni on kaksi koronarokotetta ja hyvin meni eikä tautia ole tullut. Suosittelen, sillä rokotteet pelastavat paljon ihmisihenkiä.
Avatar
Teofilus
 
Viestit: 44
Liittynyt: 23. Syys 2021 10:16

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja tuomarisimson777 » 26. Marras 2021 22:38

Mulla on TODELLA SUURIA vaikeuksia ymmärtää tätä "pedonmerkkilogiaa" mikä siinä on se JUTTU, että siitä määrätään hirvittävin rangaistus jonka koko universumissa voi saada :shock: :shock: :shock: PAKKOHAN siihen on liittyä jotain muutakin kuin se että jotkut eivät vaan pääse ostamaan elintarvikkeita.. ONKO TOSIAAN kyse jostai ÄÄRIMMILLEEN menevästä kokeesta, joka vie psyyken ja ruumiin äärimmilleen - ja vain läpäisemällä tämän kokeen pelastuu? Jumalattomuus ja pahuus on helposti ymmärretävissä, sekä pyhitys ja vanhurskas elämä jne..
Ainakin melkein oikeita uskon-näkemyksiä jo vuodesta 2004=)=)
tuomarisimson777
 
Viestit: 543
Liittynyt: 01. Maalis 2011 17:44

Re: Mitä Petri Paavolalle kuuluu?

ViestiKirjoittaja Teofilus » 28. Marras 2021 00:19

Itse olen ottanut kaksi rokotusta ja ihan hyvin meni, eikä tautia ole tullut. Kukaan tuttuni ei ole saanut rokotteista mitään erityistä harmia ja kaikki ovat pysyneet vailla koronatautia. SUOSITTELEN LÄMPIMÄSTÄ ROKOTTEEN OTTAMISTA, jottei kukaan saa vakavaa muotoa koronasta. Nyt on tulossa uusi entistä pahemi variantti Etelä-Afrikasta.

Lääkärien mukaan rokottamattomilla on 33 kertaa suurempi riski joutua tehohoitoon koronan takia kuin rokotetuilla. Perusterveet rokotetut yleensä selviävät tartunnasta lievillä oireilla, mutta rokottamattomilla riski pahempaan on valtavan paljon suurempi.
Viimeksi muokannut Juha päivämäärä 01. Joulu 2021 00:00, muokattu yhteensä 1 kerran
Syy: Siirretty viestejä toisesta ketjusta tähän ketjuun (viestit joissa on otsikkona Petri Paavola). Tämä viesti jaettu kahtia alkuperäisestä ketjusta.
Avatar
Teofilus
 
Viestit: 44
Liittynyt: 23. Syys 2021 10:16

Re: Koronavirus

ViestiKirjoittaja Teofilus » 28. Marras 2021 00:29

tuomarisimson777 kirjoitti:Mulla on TODELLA SUURIA vaikeuksia ymmärtää tätä "pedonmerkkilogiaa" mikä siinä on se JUTTU.


Ilmestyskirjan mukaan pedon merkki otetaan oikeaan käteen tai otsaan. Onhan ihmisiä, joilla ei ole käsiä, mutta otsa kaikilla on.

Kyse on jonkinlaisesta uudesta maksujärjestelmästä, koska ilman sitä ei voi ostaa tai myydä. Nythän asennetaan jo oikeaan käteen etäluettavia mikrosiruja, johon voi ohjelmoida luottokortin numeron ja sillä maksaa. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/913d932d-fc51-448a-a93d-130fa2723337

Pedon merkissä on pedon nimi tai sen luku 666. Onhan näissä liikkeelle lasketuissa seteleissä aina jonkun kuninkaan nimi tai vastaava. Olihan Jeesuksen aikana Rooman kolikokoissa keisarin nimi. Itse arvelen, että pedon merkki perustuu elektronisiin valuuttoihin. EKP testaa jo elektronista euroa, jota voi tallettaa sirun elektroniseen lompakkoon.

Mitä tulee rokotteisiin, ne eivät ole mitään pedon merkkejä. Rokote annetaan yleensä joko pakaralihakseen tai esim. vasempaan olkapäähän, eikä rokotelääkeellä ole mitään tekemistä maksamisen kanssa, joten rokote ei voi mitenkään olla pedon merkki.

Rokote kannattaa ottaa, koska se suojelee tehokkaasti koronataudilta. Lääkärien mukaan rokottamattomilla on 33 kertaa suurempi riski joutua tehohoitoon kuin rokotetuilla.
Avatar
Teofilus
 
Viestit: 44
Liittynyt: 23. Syys 2021 10:16

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu

Paikallaolijat

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 30 vierailijaa

cron