Jukka
No hyvänen aika. Menin hetkeksi ihan sanattomaksi luettuani tuon blokin "venäläiset ovat suomalaisia" (siis geenitutkimusten perusteella). Tätä pitää hetki maistella ja mutustella...

Kiitos vastauksesta ja linkistä.[/quote]
Tästä alkaa allekirjoittaneen "jutustelu":
Sama täällä, kun "jouninkootuista" eka kerran venäläinen - suomalainen sukulaisuuden luin.
Olen kuullut opetusta lapsesta lähtien (kohta olen 70v vanha), venäläiset ovat Noan pojan Jaafetin jälkeläisiä, suomalais-ugrilaiset kansat Noan pojan Seemin jälkeläisiä, kuin juutalaisetkin ja arabikansat Noan pojan Haamin jälkeläisiä.
Osa venäläisistä toki on slaaveja, eli Jaafetin jälkeläisiä.
DNA-geenitutkimus kuitenkin kertoo kuka ihminen on suvullisesti.
Jumala itse on antanut tämän DNA-geenitutkimuksen tulla tietoon, koska evoluutioteoriaa syötetään "joka tuutista kansoille".
DNA-perimä kertoo yksilön koko sulkulinjan päätyen yhteen alkuäitiin ja yhteen alkuisään. Mahtava todistus luomisesta.
DNA:ssa löytyy mutaatioita jokaisessa yksilössä, sukua heikentäviä mutaatioita aina. Evoluutioteoria kun perustuu vahvistuvaan populaatioon, joka on "ihan puppua".
Nykylääketiede käyttää DNA-geenitutkimusta apunaan vahvasti. Tähän en mene, kiinnostukseni kohde on sukulinjat (haploryhmät).
Ihmisen ikä maapallolla: Uskon Raamatun olevan kokonaan totuus, teksteistä voi päätellä (laskea) ihmiskunnan iäksi n.6000 (kuusituhatta) vuotta. Olemme tämän aikakauden "loppusuoralla" ja seuraava 1000 (tuhat) vuotta onkin ihana rauhan valtakunta.
Siunausta jokaiselle!