Hengelliset videot

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Hengelliset videot

ViestiKirjoittaja PetriFB » 27. Huhti 2016 11:59

Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja systeri » 29. Huhti 2016 09:30

Isoäiti kirjoitti:Hyvää opetusta Petriltä! Kiitos Herralle! :thumb:

Kuunneltu osa 1 Miten opin ymmärtämään Raamattua ja joo...komppaan isoäitiä :thumb: Aamen!
systeri

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 29. Huhti 2016 11:11

Mun pitää vielä kuunnella kans se toinen osa. Tää oli ainakin hyvä vaikka jaettavaksi fb.ssä. :thumbup:
Isoäiti

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 29. Huhti 2016 11:19

Niin ja mulla kolahti tuo viisauden anominen Jumalalta. Kuulin jo toisen kerran pienen ajan sisällä jonkun saarnaavan tuosta. :wise3: Ja vaikka oon sen kohdan monesti lukenut, nyt vasta 'nielaisin' sen oikeasti, kun sen tuosta Petrin opetuksesta kuulin. Että se tarkoittaa muakin. Saan anoa viisautta myös tämän ahdistavan ajan keskellä. Heikko itsetunto joskus ohittaa paikkoja, jotka pitäis ottaa ittelleenkin. Eikä luulla, että se on vaan noille 'kunnon uskoville'. Mä oon ihan nyt iloinnut hengessäni tuosta lupauksesta. En halua viisautta siksi, että haluaisin olla jotain, vaan, että saisin osaltani viisautta kirkastaa Kristusta tämän sekametelisoppa-ajan keskellä, niinkuin on kirjoitettu. :happy: Kiitos Jeesus! :hearts:
Isoäiti

ViestiKirjoittaja PetriFB » 09. Touko 2016 11:53

Raamattujuhla Jyväskylässä 5.5.2016 oli samalla Israel-tilaisuus, jossa oli paikalla juutalaisia esim. Helsingin juutalaisesta seurakunnasta. Juhlassa puhui neljä juutalaista ja minä sain pitää puheen viimeisenä. Puheeni on taltioitu Ristin kansa youtube-kanavalle ja puheeni (Raamatun auktoriteetti ja Jumalan lupaukset juutalaisille) voi katsoa tästä:

Huom! Puheeni oli puhuttu juutalaisille, jotka eivät usko Jeesukseen, mutta toki se käy evankeliumista myös jumalattomille pakanoille, koska siinä tulee esille Jumalan sanan profeetallisuus sekä Jumalan lupausten toteutuminen ja evankeliumi Herrasta Jeesuksesta.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja PetriFB » 16. Touko 2016 10:01

Tein uusiksi Jeesus pelastaa videon. Paransin ääntä asettamalla siihen stereoäänen. Aikaisemmassa versiossa oli monoääni. Uusin versio löytyy uudesta osoitteesta:

Videon kesto 6 min

Tämä video on pelastuksen evankeliumia jumalattomille.
PetriFB

ViestiKirjoittaja PetriFB » 18. Touko 2016 17:16

PetriFB

ViestiKirjoittaja PetriFB » 21. Touko 2016 14:13

PetriFB

ViestiKirjoittaja PetriFB » 22. Kesä 2016 08:05

PetriFB

ViestiKirjoittaja systeri » 22. Kesä 2016 09:20

Kiitos tästä "aamupalasta" just tähän päivään...ihania asioita mietiskellä :hearts:
systeri

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu