toni l kirjoitti:vaisuliini kirjoitti:Jep, Toni, Kiitos Herralle! että raitishenkinen tää foorumi on.![]()
![]()
___________♥_♥_♥______________
No minä sain kovasanaisen s-postiviestin eräältä uskonveljeltä sen takia että minä ajat sitten vetäydyin pois enkä enää pitänyt yhteyden narsistisen uskovan kanssa.
Muistan että täällä foorumissa on keskusteltu narsismista mutta en muista missä ketjussa se on. Muistan jotain että täällä kirjoiteltiin että rukous voi vaikuttaa paljon vaikka ei itse olla yhteydessä narsistisen uskovan kanssa.
Haluaisin lukea ja tutkia uudestaan koska en tiedä miten tulisi toimia. No viime lauantaina törmäsin narsistiseen uskovaan.
Me moikattiin mutta en jäänyt juttelemaan. Mutta toinen "vihainen" uskonveli näki miten minä välttelin ja hän lähetti minulle kovasanaisen s-postiviestin. Hän sanoi että minä toimin rakkaudettomasti.
Minä aina otan etäisyyttä narsistiseen uskovaan ja pyrin elämään anteeksiantamuksessa. Siksi minä näin välttelen.
Onko vältteleminen paha asia ja rakkaudeton...?
No voiko Jumala parantaa narsismista pois? Ajattelen rukoilla että kamu parantuisi kokonaan pois narsismista.
Jumalan siunattua sapatinpäivää!
https://uskonaskel.foorumi.eu/viewtopic ... sisti#p564
Petri opettaa tuossa ketjussa monella eri viestillä todella syvällisesti vanhaa testamenttia esimerkkinä käyttäen aiheesta, suosittelen lukemaan.
Vihainen ja kovasainainen s-posti viesti on mielestäni rakkaudetonta toimintaa, ja miksihän tämä veli ei voinut tulla juttelemaan kasvotusten...
Joskus on parasta rakastaa kauempaa toista ihmistä jos hänen kanssaan ei tule toimeen siksi että toinen on narsistinen. Tällöin meidän tulee rukoilla tämän toisen puolesta ja elää anteeksi antavuudessa mutta etäisyyden ottaminen on joskus tarpeen ja oikea ratkaisu. Vältteleminen ei siis ole aina paha ja rakkaudetonta vaan joskus jopa tarpeellista.
Luuk.1:37. Sillä ei Jumalan edessä ole yhtään asiaa mahdotointa.
Jaak.16. Tunnustakaat toinen toisellenne teidän rikoksenne ja rukoilkaat toinen toisenne edestä, että te terveeksi tulisitte. Vanhurskaan rukous voi paljo, koska se totinen on.
Jumalalle ei mikään ole mahdotonta ja Jumala voi parantaa narsismin kokonaan pois. Jumala kehoittaa meitä rukoilemaan toistemme puolesta jotta joka sairas on terveeksi tulisi sillä vanhurskaan rukous voi paljon koska se totinen on.
Rukoilaan oikein porukalla että narsismi lähtisi pois kamustasi.![]()
Rakas Isä kaikkivaltias Jumala tiedät tämän tilanteen mistä vaisuliini kirjoitti. Auta ja armahda Isä tätä vaisuliinin kamua ja armostasi paranna ja eheytä hänet narsismista pois. Isä tapahtukoon sinun tahtosi hänen elämässään, anon Sinulta Isä armoa ja siunausta tällä kamulle rakkaan Poikasi Herran Jeesuksen Kristuksen Pyhässä nimessä amen. Kiitos Isä Jeesuksen nimessä että saamme esirukoilla kamun puolesta.
Kiitos Herralle!
Siunattua sapattia kaikille!
*yhtyy*
Amen _____________♥_♥_♥___________
No eilen illalla Paavo Järvinen piti kokouksen ja kun Paavo alkoi saarnata niin sit yhtäkkiä hän osoitti sormella minua päin ja sanoi että sinä tyttö, jolla on punainen huivi. Minä katsoin että onhan minulla se punainen huivi ja ajattelin että varmaan Paavo tarkoittaa minua. Siten Paavo sanoi minulle että olen murtunut ja Jumala tulee lohduttamaan ja pyyhkimään kyyneleet.
Kiitos Herralle kun kovasanainen s-postiviesti sai minua murtumaan mutta Jumala tuli lohduttamaan minua. Olipa Jumalalta suora ja lohduttava viesti minulle...
Kiitos Herralle!