Tuossa fb:ssa minä vilkaisin toisen kirjoitusta. Hän kertoi siitä että hänelle lääkäri määräsi lämmintä, melkein kuumaa suihkua ja se auttaa hellekauteen. Fb-kamu kokeili sitä ja sanoi että se kyllä auttaa ja se pitää ihanan viileänä. Täh???
vaisuliini kirjoitti:*
Tuossa fb:ssa minä vilkaisin toisen kirjoitusta. Hän kertoi siitä että hänelle lääkäri määräsi lämmintä, melkein kuumaa suihkua ja se auttaa hellekauteen. Fb-kamu kokeili sitä ja sanoi että se kyllä auttaa ja se pitää ihanan viileänä. Täh???![]()
Minun on edes vaikea uskoa todeksi että kuuma suihku auttaa hellekauteen.
Siivetön kirjoitti:Oma hellejuomani on Lidl:in Veriappelsiini-kivennäisvesi.
Toki se on vain aromeilla "tehostettua" hiilihapotettua vettä ja sen voisi ihan hyvin korvata sooda streamilla hiilihapotetulla vedellä, johon ripaus suolaa ja ajaisi ihan saman asian.
vaisuliini kirjoitti:*
Tuossa fb:ssa minä vilkaisin toisen kirjoitusta. Hän kertoi siitä että hänelle lääkäri määräsi lämmintä, melkein kuumaa suihkua ja se auttaa hellekauteen. Fb-kamu kokeili sitä ja sanoi että se kyllä auttaa ja se pitää ihanan viileänä. Täh???![]()
Minun on edes vaikea uskoa todeksi että kuuma suihku auttaa hellekauteen.
systeri kirjoitti:Siivetön kirjoitti:Oma hellejuomani on Lidl:in Veriappelsiini-kivennäisvesi.
Toki se on vain aromeilla "tehostettua" hiilihapotettua vettä ja sen voisi ihan hyvin korvata sooda streamilla hiilihapotetulla vedellä, johon ripaus suolaa ja ajaisi ihan saman asian.
Mun "feivörit" on Lidlin saskia plus aprikoosi-jasmiini hiilihapotettu vesi, sis. sinkkiä ja ja E-vitamiinia.Ja sitähän minä juuri täs lipittelen ja odottelen rankkasateita![]()
Ootteko maistaneet lidlin sitruuna juomaa jossa on kalsiumia ...hyi mikä maku jos niin saa sanoa![]()
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa