Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 27. Heinä 2014 10:37

Sekin mietityttää, että useissa suomen vaakunoissa on kuvattuna daavidin tähti.
Isoäiti

ViestiKirjoittaja pekka » 27. Heinä 2014 11:35

Taitava katusoittaja tai -rumpali... tuota oli ilo katsella ja kuunnella kun vielä noin vaatimattomin välinein:

"Best Drummer Ever":

https://www.youtube.com/watch?v=FqJdzYY_Fas

Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Jasmiini » 27. Heinä 2014 19:18

:crazy:
Viimeksi muokannut Jasmiini päivämäärä 06. Loka 2014 03:20, muokattu yhteensä 1 kerran
Jasmiini

ViestiKirjoittaja pekka » 27. Heinä 2014 20:47

Jasmiini kirjoitti:Jopas olikin näppärää rummutusta ja kivan kuuloistakin. Tuohon voisi lisätä isomman ämpärin ja muutaman pienemmän, tulisi vieläkin
erilaisempia ääniä.
Jos ei ole varaa ostaa rumpuja ja tykkäisi rummutella, niin eikun ämpäreitä ympärille ja nakuttelemaan. :D

Just näin on kuten kirjoitit Jasmiini.

Kuuntelin sen taas ja kyllä on tosiaan taitava (lahjakkuus) tuo rumpalipoika, en tiedä mistä maasta on kotoisin mutta jossakin isomman kaupungin kävelykadulla hän soitti noilla rummuilla eli siis ämpäreillä. Kun hommansa osaa niin ei tarvita kalliita välineitä ja muita laitteita.

Ja hienosti hän heitteli ja pyöritteli noita kapuloita aina välillä, joo ja tosi kivan kuuloista oli! Kiitos Herralle tästäkin.

Siunattua iltaa kaikille.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Heinä 2014 15:33

*
Muuten...haluaisin kysyä oletteko te kokeillut omatekoista sitruunajuomaa? Minä lisäsin siihen intiaanisokeria koska intiaanisokeri kuulemma auttaa estämään verensokeriarvon heittelyä. Helteisinä kesäpäivinä join paljon sitruunajuomaa ilman intiaanisokeria mutta kun menimme venereissulle niin laitoin pari teelusikallista intiaanisokeria pulloon ja otin sen mukaan. Venereissulla minulle tuli pikkasen nälkä mutta sitruunajuoma piti nälän loitolla. Jos ei ole pitkään syönyt esim. kuitupitoista ruokaa niin sitruunajuoma voi nopeuttaa aineenvaihduntaa ja se tietää paljon huussilla käyntejä heh. :D Minulla ei ole ongelmaa koska syön aina kuitupitoista.... Mitä te juotte helteisinä kesäpäivinä? :)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 28. Heinä 2014 17:38

vaisuliini kirjoitti:*
Muuten...haluaisin kysyä oletteko te kokeillut omatekoista sitruunajuomaa? Minä lisäsin siihen intiaanisokeria koska intiaanisokeri kuulemma auttaa estämään verensokeriarvon heittelyä. Helteisinä kesäpäivinä join paljon sitruunajuomaa ilman intiaanisokeria mutta kun menimme venereissulle niin laitoin pari teelusikallista intiaanisokeria pulloon ja otin sen mukaan. Venereissulla minulle tuli pikkasen nälkä mutta sitruunajuoma piti nälän loitolla. Jos ei ole pitkään syönyt esim. kuitupitoista ruokaa niin sitruunajuoma voi nopeuttaa aineenvaihduntaa ja se tietää paljon huussilla käyntejä heh. :D Minulla ei ole ongelmaa koska syön aina kuitupitoista.... Mitä te juotte helteisinä kesäpäivinä? :)

Puhdasta ja raikasta vettä.

Joskus ,lipitän vaimon sitruunanmakuista kivennäisvettä jos tahdon oikein prameilla, mutta yleensä hyvää Suomalaista kraanavettä :)

Iltaisin surauttelen smoothieita , eli laitan jääkuutioita, sitruunamelissaa, tuoretta ananansta ym hedelmiä semmoiseen koneeseen ja surautan juomaksi, muuten en saa syötyä hedelmiä ellei niitä voi kulauttaa alas. Tänään kokeilen granaattiomena ananas mansikka smoothieta. Granaattiomena on muistaakseni Israelista kotoisin, ellen väärin muista.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja JoKi » 28. Heinä 2014 18:32

Litran pulloon kide pari (sellasia 1-2*1-2mm) suolaa ja loput vettä, tuollasta on tullu sillointällöin tehtyä. Joskus tulee heitettyä suuhun pelkkä kide ja sitä imeskeltyä.
JoKi

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 28. Heinä 2014 20:39

Minä juon helteilläkin teetä :thumbup: Se auttaa paremmin kuin kylmät juomat. Mutta toki vettäkin tulee juotua aika paljon. Harvemmin mitään muuta juon. Joskus jotain maustettua kivennäisvettä.
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja Janne » 29. Heinä 2014 10:43

Yleensä tulee juotua kivennäisvettä tai lähdevettä tai sitten vettä vaan :crazy: Mut mulla on huono tapa helteelläkin juoda antioksidantteja eli kahvia :shh:

Noi mikon iltaherkut kyllä kuulostaa herkullisilta ja terveellisiltä :)
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 29. Heinä 2014 23:32

Mikko Murpatti kirjoitti:
vaisuliini kirjoitti:*

Puhdasta ja raikasta vettä.

Joskus ,lipitän vaimon sitruunanmakuista kivennäisvettä jos tahdon oikein prameilla, mutta yleensä hyvää Suomalaista kraanavettä :)

Iltaisin surauttelen smoothieita , eli laitan jääkuutioita, sitruunamelissaa, tuoretta ananansta ym hedelmiä semmoiseen koneeseen ja surautan juomaksi, muuten en saa syötyä hedelmiä ellei niitä voi kulauttaa alas. Tänään kokeilen granaattiomena ananas mansikka smoothieta. Granaattiomena on muistaakseni Israelista kotoisin, ellen väärin muista.

En ole kokeillut smoothieta vielä mutta olen tehnyt omatekoista jäätelöä ja sekin hyvää. :thumbup: Me ostimme Amerikasta tuotua granaattiomenaa ja se maksoi melkein 5euroa. Huh kallista! :shock: :crazy: Rahkan kanssa oli kyllä hyvää. Tässä on ottamani kuva. Minun pitäisi joskus kokeilla smoothieta kans. Mansikoita minä voin syödä mutta en aina koska kurkkuani ja kieltäni kutittaa. Olen allerginen ananakselle. Onneksi voin syödä marjoja. :thumbup:

Image
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu