Jasmiini kirjoitti:Jopas olikin näppärää rummutusta ja kivan kuuloistakin. Tuohon voisi lisätä isomman ämpärin ja muutaman pienemmän, tulisi vieläkin
erilaisempia ääniä.
Jos ei ole varaa ostaa rumpuja ja tykkäisi rummutella, niin eikun ämpäreitä ympärille ja nakuttelemaan.
vaisuliini kirjoitti:*
Muuten...haluaisin kysyä oletteko te kokeillut omatekoista sitruunajuomaa? Minä lisäsin siihen intiaanisokeria koska intiaanisokeri kuulemma auttaa estämään verensokeriarvon heittelyä. Helteisinä kesäpäivinä join paljon sitruunajuomaa ilman intiaanisokeria mutta kun menimme venereissulle niin laitoin pari teelusikallista intiaanisokeria pulloon ja otin sen mukaan. Venereissulla minulle tuli pikkasen nälkä mutta sitruunajuoma piti nälän loitolla. Jos ei ole pitkään syönyt esim. kuitupitoista ruokaa niin sitruunajuoma voi nopeuttaa aineenvaihduntaa ja se tietää paljon huussilla käyntejä heh.Minulla ei ole ongelmaa koska syön aina kuitupitoista.... Mitä te juotte helteisinä kesäpäivinä?
Mikko Murpatti kirjoitti:vaisuliini kirjoitti:*
Muuten...haluaisin kysyä oletteko te kokeillut omatekoista sitruunajuomaa? Minä lisäsin siihen intiaanisokeria koska intiaanisokeri kuulemma auttaa estämään verensokeriarvon heittelyä. Helteisinä kesäpäivinä join paljon sitruunajuomaa ilman intiaanisokeria mutta kun menimme venereissulle niin laitoin pari teelusikallista intiaanisokeria pulloon ja otin sen mukaan. Venereissulla minulle tuli pikkasen nälkä mutta sitruunajuoma piti nälän loitolla. Jos ei ole pitkään syönyt esim. kuitupitoista ruokaa niin sitruunajuoma voi nopeuttaa aineenvaihduntaa ja se tietää paljon huussilla käyntejä heh.Minulla ei ole ongelmaa koska syön aina kuitupitoista.... Mitä te juotte helteisinä kesäpäivinä?
Puhdasta ja raikasta vettä.
Joskus ,lipitän vaimon sitruunanmakuista kivennäisvettä jos tahdon oikein prameilla, mutta yleensä hyvää Suomalaista kraanavettä
Iltaisin surauttelen smoothieita , eli laitan jääkuutioita, sitruunamelissaa, tuoretta ananansta ym hedelmiä semmoiseen koneeseen ja surautan juomaksi, muuten en saa syötyä hedelmiä ellei niitä voi kulauttaa alas. Tänään kokeilen granaattiomena ananas mansikka smoothieta. Granaattiomena on muistaakseni Israelista kotoisin, ellen väärin muista.

Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 7 vierailijaa