Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 21. Heinä 2014 10:59

Ai huomasinkin nyt, että pitää ensin valvojan hyväksyä. Sori sekoiluni. :) t. Isoäiti
Isoäiti

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 22. Heinä 2014 12:42

Isoäiti kirjoitti:Hei! Olen uusi tällä foorumilla. Olen uskova Isoäiti. Kiitos mukaan pääsystä. :) Lueskelen aiheita pikkuhiljaa ja katson, jos joskus osaisin johonkin jotain ajatuksiani laittaa. Olen sillointällöin käynyt täällä jotain lukemassa.

Tervetuloa keskustelemaan foorumeille :).

Lähetin sinulle yksityisviestin liittyen kysymyksiisi!

-Ylläpito
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 22. Heinä 2014 13:05

Kiitos mukaan hyväksymisestä. Aikoinaan olin vuosia foorumeilla mukana, mutta tuli sitten sellainen 'ähky' näistä ja jäin pois. Nyt on jotenkin taas tullut kaipausta. Olen kuitenkin muistellut, että keskustelut, joskus kiivaatkin saivat aikaan sitä, että tuli tutkittua Sanaa syvemmin itsekkin.
Joskus kylläkin keskustelut meni överiksi ja oli monenlaista harhaopettajaa liikenteessä. Ja toisaalta taas pitää muistaa, että jokainen hairahtaa joissain asioissa, ilman, että menettää kuitenkaan taivaspaikkaansa sen vuoksi. Ainut täydellinen kun oli vaan Jeesus Kristus. Katsotaan nyt osaanko enää nykyään mitään mihinkään kommentoida. Siunausta tänne kaikille. :) Ja muistetaan rukouksin Israelia! Siellä on kovat jutut meneillään.
Isoäiti

ViestiKirjoittaja paa » 22. Heinä 2014 16:46

Tervetuloa mukaan^
Ja oikeassa olet, Israelin puolesta tulisi meidän rukoilla. Erityisesti nyt.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja tanu » 22. Heinä 2014 21:13

Tervetuloa, Isoäiti, minunkin puolestani.

Mukavaa että uskaltautaa uusia ihmisiä mukaan. :-P
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 22. Heinä 2014 22:38

*
En enää tiedä laitanko tämän linkin rukouspalstalle tai tänne. On kai hyvä muistaa häntä rukouksin...

https://www.iltalehti.fi/urheilu/201407 ... 2_ur.shtml :shock: :cry:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja paa » 22. Heinä 2014 22:46

Vaisuliini rukoillaan, joo.. mikrosiru aivoissa kuulostaa tosi hurjalta :o
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 23. Heinä 2014 11:34

Kiitos toivotuksista ja siunausta kaikkien päivään. :)
Isoäiti

ViestiKirjoittaja Siivetön » 23. Heinä 2014 12:12

Isoäiti kirjoitti:Kiitos mukaan hyväksymisestä. Aikoinaan olin vuosia foorumeilla mukana, mutta tuli sitten sellainen 'ähky' näistä ja jäin pois. Nyt on jotenkin taas tullut kaipausta. Olen kuitenkin muistellut, että keskustelut, joskus kiivaatkin saivat aikaan sitä, että tuli tutkittua Sanaa syvemmin itsekkin.
Joskus kylläkin keskustelut meni överiksi ja oli monenlaista harhaopettajaa liikenteessä. Ja toisaalta taas pitää muistaa, että jokainen hairahtaa joissain asioissa, ilman, että menettää kuitenkaan taivaspaikkaansa sen vuoksi. Ainut täydellinen kun oli vaan Jeesus Kristus. Katsotaan nyt osaanko enää nykyään mitään mihinkään kommentoida. Siunausta tänne kaikille. :) Ja muistetaan rukouksin Israelia! Siellä on kovat jutut meneillään.

Tervetuloa Isoäiti minunkin puolestani ja voin todeta, että nythän meitä on täällä ainakin kaksi isoäireetä. :D

Tulipa mieleeni tuosta viestistäsi, kun aikanaan ensimmäisen kerran tulin eräälle tällaiselle hengelliselle foorumille, miten olin ensiksi kauhuissani siitä, miten monenlaista oppia voikaan olla näilläkin areenoilla, mutta kuten kirjoititkin, jokainen meistä saattaa hairahtua jossain kohdin, mutta onneksi meillä on lammasten paimen, joka vitsallaan ja sauvallaan ohjaa meitä uudestaan ja uudestaan kulkemaan oikealle tielle.

PSALMIT 23
1. Daavidin virsi. Herra on minun paimeneni, ei minulta mitään puutu.
2. Viheriäisille niityille hän vie minut lepäämään; virvoittavien vetten tykö hän minut johdattaa.
3. Hän virvoittaa minun sieluni. Hän ohjaa minut oikealle tielle nimensä tähden.
4. Vaikka minä vaeltaisin pimeässä laaksossa, en minä pelkäisi mitään pahaa, sillä sinä olet minun kanssani; sinun vitsasi ja sauvasi minua lohduttavat.
5. Sinä valmistat minulle pöydän minun vihollisteni silmien eteen. Sinä voitelet minun pääni öljyllä; minun maljani on ylitsevuotavainen.
6. Sula hyvyys ja laupeus seuraavat minua kaiken elinaikani; ja minä saan asua Herran huoneessa päivieni loppuun asti.

Etsitään ja löydetään yhdessä arteita "pimeän kätköistä" ja pyritään rohkaisemaan ja lohduttamaan toinen toistamme silloin, kun siihen on tarvetta.
Siivetön

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 23. Heinä 2014 16:02

Kiitos Siivetön. Ja Amen tuohon mitä kirjoitit. :) Tuli mieleen tuo aarteet ja pimeän kätköstä. Eikös se ole Jesajassa 19? Joku joskus opetti, että se viittaisi niihin 'aarteisiin' ja löydöksiin, mitä nyt on löydetty Israelista maan alta ja siihen, mitenkä sieltä nyt on löydetty ryöstettävää. Aikaisemminhan ihmeteltiin, että mitä ryöstettävää siellä voisi olla. Mutta nyt on tullut tietoisuuteen aarteet pimeän kätköistä?

Mutta myös hengellisesti voi löytää aarteita pimeän kätköistä, niinkuin sanoit. Etsitään ja löydetään, sitä mukaan, kun Herran Henki meille avaa. :)

Minä kyllä meinaan nyt taas vissiin liikaa innostua tästä kirjoittelusta. Enemmän kuin niskat sallisi. :shock:
Isoäiti

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu