Isoäiti kirjoitti:Hei! Olen uusi tällä foorumilla. Olen uskova Isoäiti. Kiitos mukaan pääsystä.Lueskelen aiheita pikkuhiljaa ja katson, jos joskus osaisin johonkin jotain ajatuksiani laittaa. Olen sillointällöin käynyt täällä jotain lukemassa.
Isoäiti kirjoitti:Kiitos mukaan hyväksymisestä. Aikoinaan olin vuosia foorumeilla mukana, mutta tuli sitten sellainen 'ähky' näistä ja jäin pois. Nyt on jotenkin taas tullut kaipausta. Olen kuitenkin muistellut, että keskustelut, joskus kiivaatkin saivat aikaan sitä, että tuli tutkittua Sanaa syvemmin itsekkin.
Joskus kylläkin keskustelut meni överiksi ja oli monenlaista harhaopettajaa liikenteessä. Ja toisaalta taas pitää muistaa, että jokainen hairahtaa joissain asioissa, ilman, että menettää kuitenkaan taivaspaikkaansa sen vuoksi. Ainut täydellinen kun oli vaan Jeesus Kristus. Katsotaan nyt osaanko enää nykyään mitään mihinkään kommentoida. Siunausta tänne kaikille.Ja muistetaan rukouksin Israelia! Siellä on kovat jutut meneillään.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa