Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja paa » 04. Heinä 2014 11:45

Vaisuliini, hienoa kuulla että ystäväsi on löytänyt vapaaseurakunnasta mieleisen paikan :)

Täytyykin perehtyä paremmin Ylivainioon, jahka kerkeän.

Siis toi kirja...! :lol:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja systeri » 04. Heinä 2014 16:53

Vapiksella on ihan hyvä kasvaa vaikka ei sekään täydellinen paikka oo..joskus ne korostaa vähän liikaa sitä vapaakirkollisuutta joka särähtää korvaan.Huomenna aion jälleen osallistua vapaakirkon kesäjuhlien iltaohjelmaan Seinäjoella ja näen siellä varmaan tuttuja :D Toffeliina ja Osku ainakin on siellä mukana...ja pitäis olla muitakin :) Onkohan täältä menos sinne porukkaa kuinka?
systeri

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 05. Heinä 2014 15:00

Siirsin niilo Ylivainio -keskustelun Niilon ketjuun niin kerääntyy sitten sinne ajatuksia hänestä.

Ei sillä ettei juttuvassa saisi Niilosta jutustella sillä täällä sana on vapaa, mutta nyt on sitten kootusti yhdessä paikassa tietoa Niilosta.

Jatkakaa vaan rauhassa keskustelua :)

-Ylläpito
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja systeri » 07. Heinä 2014 14:39

Viikonloppu meni nopiaa ohi..E-P:llä oli kovasti kansaa liikkeellä hengellisten tapahtumien merkeis.Minäkin piipahdin S:joella vapiksen juhlilla mutta tosiaan piipahdin vaan.Olo ei ollu mitenkään virkeä..lastenlasten yökyläily (josta oon kyllä iloinnut) ja vielä heinänuha päälle niin fiilis oli aika nuukahtanu :) ..Tänään oon ollu Herran kans aamu- keskustelus siitä mikä on tärkeää ja sen päätteeksi sainkin käydä hivenen matalapaineista äitiäni piristämäs :) Nöyryys ja ymmärrys siihen että kaikki on oikeasti suurta Jumalan armoa vaan meitä pieniä ihmisiä kohtaan.Mikään ei oo itsestään selvää ja meidän omalla uskolla (siitä kuka uskoo eniten ja parhaiten) ei oo paljonkaan merkitystä..kaikki on lahjaa.Ollaan samalla viivalla ja kiitellään vaan kaikesta Suurta Jumalaa :)
systeri

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 07. Heinä 2014 23:04

*
Pakko laittaa tänne, se on tosi hauska kuva :D

Image
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja systeri » 07. Heinä 2014 23:31

Pitäiskö tehdä ihan uus aloitus tästä kännykkäkulttuurista joka on ihan tautista hommaa :D ..ja että jo apinatkin,huhhuh sentään!! :P ;D
systeri

ViestiKirjoittaja paa » 08. Heinä 2014 13:49

Voisi tehdä joo ;)
Tuli noista luureista mieleen, että älypuhelimissakin on vissiin jotain saatanallista? Liittyiköhän se kosketusnäyttöön tai johonkin vastaavaan :shock:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja Juha » 09. Heinä 2014 00:23

paa kirjoitti:Voisi tehdä joo ;)
Tuli noista luureista mieleen, että älypuhelimissakin on vissiin jotain saatanallista? Liittyiköhän se kosketusnäyttöön tai johonkin vastaavaan :shock:

Millä tavalla saatanallista? Toki ne vievät keskittymistä ja aikaa... Mutta mitä tarkoitat saatanallisella?
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Juha
Site Admin

ViestiKirjoittaja systeri » 09. Heinä 2014 11:54

Mua ahdistaa ylipäätänsä tuo puhelinten kans liiallinen värkkääminen.Ihmiset on tänä päivänä sidottuja puhelimiin,lapsetkin :? Se kulkee aina näppärästi mukana ...sen kans voi kävellä, syödä, juoda kahvia, hoitaa lapsia, jopa tehdä työtä ja kukaan ei välitä.

Juha kirjoitti :Millä tavalla saatanallista? Toki ne vievät keskittymistä ja aikaa

...mun mielestä just tämän vuoksi...ne koukuttaa,todella viekas laite!

En hanki omaksi älypuhelinta niin kauan kuin (henki pihisee) vanhoja kunnon kapuloita on saatavilla :P
systeri

ViestiKirjoittaja paa » 09. Heinä 2014 12:34

Koukuttavia joo, mutta oli jotain muutakin.. mutta se on semmoista foliohattu-tason spekulointia liittyen kosketusnäyttöön ja sormenjälkiin ;)
En muista tarkkaan, voin kysyä puolisolta kun töistä on kotiutunut. Se tietää paremmin näistä salaliittoteorioihin rinnastettavista tarinoista, joissa tosin voi olla totuuttakin.
paa

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu