Minua surettaa ja harmittaa että RK:n pitäisi olla 100% täydellinen ja virheetön suoraan alkuperäisestä käännöksestä.
vaisuliini kirjoitti:*
Minua surettaa ja harmittaa että RK:n pitäisi olla 100% täydellinen ja virheetön suoraan alkuperäisestä käännöksestä.
Tirlittan kirjoitti:vaisuliini kirjoitti:*
Nooh, tuskin löytyy yhtään virheetöntä ja 100% täydellistä Raamatun käännöstä. Kun luottaa Jumalaan ja rukoilee, niin kyllä Jumala auttaa
ymmärtämään Raamattua, käännösvirheistä yms. huolimatta.
Tirlittan kirjoitti:
Nooh, tuskin löytyy yhtään virheetöntä ja 100% täydellistä Raamatun käännöstä. Kun luottaa Jumalaan ja rukoilee, niin kyllä Jumala auttaa
ymmärtämään Raamattua, käännösvirheistä yms. huolimatta.
Tirlittan kirjoitti:Kaikilla ei myöskään ole Biblioita, en edes tiedä, saako niitä enää mistään? Ja saisiko niitä nykykirjaimilla kirjoitettuna.
Ja mitähän ne mahtavat maksaakin?

Tarkoitatko että Bibliassa on noita apokryfeja?Tirlittan kirjoitti:Tosin, en kyllä tykkää noista apokryfikirjoista.En ostais kellekään
vasta uskoon tulleelle tuommosta versiota.
vaisuliini kirjoitti:Tarkoitatko että Bibliassa on noita apokryfeja?Tirlittan kirjoitti:Tosin, en kyllä tykkää noista apokryfikirjoista.En ostais kellekään
vasta uskoon tulleelle tuommosta versiota.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Google [Bot] ja 2 vierailijaa