*
Ok Lonelyrider

mutta en osaa vastata tai antaa oikeaa vastausta mitä sinä kaipaat.
Minulle tuli mieleen oma juttu, niin sen haluaisin kirjoittaa. Minulla oli vääristynyt Isän kuva. Luulin että Isä vaatii jotain täydellisyyttä minulta. Mutta Raamattua lukiessani huomasin, että Isä ei ole sellainen, mitä luulin. Minä saan olla "tomuna" josta Isä hyötyy. Isä tietää meidät tomuksi. Näytän muutamia esimerkkejä: Jumala puhalsi Aatamin sieraimiinsa elämän hengen - luomalla Aatamin tomusta. Jumala käytti aasia antaakseen puhekyvyn estääkseen jotain tyhmää ks. 4Moos. 22:28. Jumala käytti Moosesta, joka änkytti ja hänellä oli vaikeuksia puhumaan, silti hänet Jumala valitsi käyttääkseen häntä - Jumala oli Mooseksen suun apuna. Jumala käytti koulun käymättömiä ja oppimattomia miehiä myös. Ajattelamattomien sydän saavuttaa ymmärryksen (ylhäältä) ja änkyttävien kieli puhuu sujuvasti ja selkeästi - Jumalan suun apuna.
2Moos. 4:10 Mutta Mooses sanoi Herralle: "
Oi Herra, minä en ole puhetaitoinen mies. En ole ollut ennen enkä ole senkään jälkeen, kun olet puhunut palvelijallesi, sillä minä olen hidaspuheinen ja kieleni on kankea."
11 Herra vastasi hänelle: "Kuka on antanut ihmisen suun, tai kuka tekee mykän tai kuuron, näkevän tai sokean? Enkö minä, Herra?
12 Mene nyt,
minä olen sinun suusi apuna ja opetan sinulle, mitä sinun on sanottava."
Apo 4:13 Kun hallitusmiehet ja vanhimmat näkivät Pietarin ja Johanneksen rohkeuden ja havaitsivat heidän olevan
koulua käymättömiä ja oppimattomia miehiä, he ihmettelivät. He tunsivat heidät niiksi, jotka olivat olleet Jeesuksen kanssa.
Jes. 32:4 Ajattelemattomien sydän saavuttaa ymmärryksen, änkyttävien kieli puhuu sujuvasti ja selkästi. RK
Jumala nostaa meidät tomusta - tietäen meidät tomuksi - Hänen väkevällä kädellä kun silloin me emme ole mitään. Jumala tietää meidät tomuksi voidakseen käyttää meitä väkevästi Hänen voimalla. Siis tomuna kasvamme alas ja pienenemme, niin Kristuksen voima asettuu meihin ollessamme heikkona ja Jumala voi käyttää meitä väkevästi. Olemme heikkoja mutta Kristuksessa me olemme täydellisiä ja väkeviä.
.
Psa 113:7 Hän nostaa tomusta vähäosaisen, korottaa jätekasasta köyhän RK
Psa 103:14 Sillä hän tietää, millaista tekoa me olemme; hän muistaa, että olemme tomua.
Niin minä uskallan olla tomu ja minulla on lupa olla heikko Jumalan edessä ja minä annan Jumalan rakastaa minua ehjäksi ja minulla on heikko luottamus Jumalaan mutta uskon että Jumala rakastaa minua pois ehjäksi kunnes minun luottamus Jumalaan lujittuu. Tekisit samoin, Lonelyrider.
Minä näytän ne muutamat kohdat. Kristuksen sisäisen tuntemisen löydettyäni minä tajusin olevani tärkeä, rakas ja kallis Jumalan silmissään ja tällaisenä minä kelpaan Jumalalle omineen rikkinäisyyksineen ja haavoineen. Saatuani lääkitsevää Jumalan Sanaa omiin haavoihin minä kasvoin ja yhä kasvan ulos haavoista ja löysin rauhan omaan sisimpääni ja siten minulle avattiin totuuden runsauksen kans. Kun avataan Raamattua, yhden jutun haluaisin sanoa että Jumalan Sana on niinkuin kastepisara, joka ei riko ihmistä vaan Jumalan Sana(t) nostaa, hoivaa, lohduttaa, lääkitsee ja vahvistaa. Sillä tavalla minä eheydyin lukiessani Raamattua.
Jer. 33:6 Kuitenkin minä annan sen haavojen kasvaa umpeen ja parntua. Minä parannan heidät ja avaan heille rauhan ja totuuden runsauden.
Sananl. 4:22 sillä ne ovat elämä sille, joka ne löytää, ja lääke koko hänen ruumiilleen.
5Moos. 32:2 Sateena pisaroikoon opetukseni, kasteena valukoon puheeni niin kuin pisarat ruohikolle, kuin sadekuurot nurmikolle,
Anteeksi, sinulle Lonelyrider tulee kamalan pitkää tekstiä....

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.