Helsingin poliisin entinen operatiivinen yleisjohtaja kertoo millä tolalla asiat oikeasti ovat. Hänen todistus, jos mikä on luotettavaa todistusta asiasta.
Tässä lainaus tekstistä:
"Toimin viisi viimeistä vuotta ennen kansanedustajaksi valintaa Helsingin poliisin operatiivisenä yleisjohtajana. Maahanmuuttajataustaisten nuorten jengiytyminen, heidän harjoittamansa rasistinen väkivalta ja aiheen sensuroinnin aiheuttama turhauma olivat suurimpia yksittäisiä syitä, jotka saivat minut turhautumaan ja lähtemään mukaan politiikkaan.
Jo tuolloin maahanmuuttajajengien kantaväestöön kohdistamat hyvin raa’at pahoinpitelyt olivat arkipäivää. Niistä piti kuitenkin tiedotusohjeen mukaan puhua vain tavallisina väkivaltarikoksina ja erityispiirteet piilottaen, koska tekijät kuuluivat vähemmistöön. Kantaväestöön kuuluvien rasistisista rikoksista olisi sen sijaan saanut ja pitänytkin erikseen tiedottaa. Sellaisia ei Helsingissä kuitenkaan juuri ilmennyt."
Lähde:
https://tompackalen.puheenvuoro.uusisuo ... vat-kypsya
On huomionarvoista, että Tom puhuu maahanmuuttajien aiheuttamasta rasistisesta väkivallasta. Eli he (maahanmuuttjat) tekevät itse rasistisia viharikoksia tämän poliisin mukaan. On kieroa peliä, että maahanmuuttajat vetävät itse aina rasistikortin esiin, vaikka itse syyllistyvät samaan rikokseen (rasismiin).
Poliisi oli myös saanut tiedotusohjeen, jonka mukaan maahanmuuttajien rikoksista piti puhu vain tavallisina väkivaltarikoksina, erityispiirteet piilottaen, koska tekijä kuului vähemmistöön. Näinhän Tanukin tuossa ylhäällä jo ihan oikein kommentoi ja tästä näemme, että tämä ei ole mitään vainoharhaista salaliitto jorinaa, vaan poliisin entinen operatiivinen johtaja todistaa, että toden totta tuommoiset tiedoitusohjeet he olivat saaneet.