Ilmestyskirja on toteutumassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 28. Marras 2014 18:14

"Kuvagalleria: Eduskunta hyväksyi uuden avioliittolain – riemu repesi Kansalaistorilla":

https://yle.fi/uutiset/kuvagalleria_edu ... la/7658080

..............

Tämäkin Raamatun kohta tulee mun mieleeni kun ajattelen tuota kansanedustajien tämän päiväistä äänestystulosta:

Toinen kirje tessalonikalaisille 2:

1. Mutta mitä tulee meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen tulemukseen ja meidän kokoontumiseemme hänen tykönsä, niin me pyydämme teitä, veljet,

2. ettette anna minkään hengen ettekä sanan ettekä minkään muka meidän lähettämämme kirjeen heti järkyttää itseänne, niin että menetätte mielenne maltin, ettekä anna niiden itseänne peljästyttää, ikäänkuin Herran päivä jo olisi käsissä.

3. Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,

4. tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

5. Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?

6. Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.

7. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,

8. niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

9. tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä

10. ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.

11. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

12. että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

13. Mutta me olemme velvolliset aina kiittämään Jumalaa teidän tähtenne, veljet, te Herran rakastetut, sentähden että Jumala alusta alkaen valitsi teidät pelastukseen Hengen pyhityksessä ja uskossa totuuteen.

14. Siihen hän on myös kutsunut teidät meidän evankeliumimme kautta, omistamaan meidän Herramme Jeesuksen Kristuksen kirkkauden.

15. Niin seisokaa siis, veljet, lujina ja pitäkää kiinni niistä opetuksista, joita olette oppineet joko meidän puheestamme tai kirjeestämme.

16. Ja meidän Herramme Jeesus Kristus itse ja Jumala, meidän Isämme, joka on rakastanut meitä ja armossa antanut meille iankaikkisen lohdutuksen ja hyvän toivon,

17. lohduttakoon teidän sydämiänne ja vahvistakoon teitä kaikessa hyvässä työssä ja puheessa.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 30. Marras 2014 14:16

Tämä kertoo myös hyvin missä nyt mennään:

”Paavi Franciscus rukoili moskeijassa Mekkaan päin suurmuftin rinnalla”

https://www.hs.fi/ulkomaat/a1417230502400

"Paavi Franciscus rukoili lauantaina Istanbulin Sinisessä moskeijassa yhdessä suurmufti Rhami Yaranin kanssa.

Kenkänsä moskeijan ovella riisunut, päänsä painanut paavi rukoili Mekkaan päin kääntyneenä suurmuftin rinnalla useita minuutteja.

Ihmisjoukot seurasivat Paavin vierailua muun muassa Sultanahmetin aukiolla ja entisessä kristillisessä kirkossa Hagia Sofiassa, joka nyt on muutettu museoksi. Turvatoimet paavin ympärillä olivat erittäin tiukat.

Vierailunsa aikana paavi on peräänkuuluttanut uskontojen välistä vuoropuhelua. Hänen mukaansa fundamentalismia vastaan taistellaan ensisijaisesti vähentämällä köyhyyttä ja nälänhätää, ei asein. Paavi tapasi eilen Ankarassa Turkin presidentin Recep Tayyip Erdoganin ja sanoi, että muulla maailmalla on velvollisuus auttaa Turkkia, jonne on paennut sisällissotaa jo 1,6 miljoonaa syyrialaista.

Franciscuksen edeltäjä Benedictus XVI rukoili yhdessä muslimijohtajien kanssa vuonna 2006. Tuolloin jotkut konservatiiviset katoliset ja muslimit kritisoivat elettä ankarasti. Paavi tapaa Istanbulissa myös ortodoksien ylimmän johtajan Bartolomeus I:n."

Image

Kuvateksti: ”Paavi Franciscus ja suurmufti Rahmi Yaran rukoilivat yhdessä Sinisessä Moskeijassa Istanbulissa lauantaina.”
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja paa » 30. Marras 2014 23:20

Luin äkkiseltään, että suurmurffi :roll:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja Lily » 30. Marras 2014 23:26

paa kirjoitti:Luin äkkiseltään, että suurmurffi :roll:

Niin mäkin :lol:
Lily

ViestiKirjoittaja pekka » 01. Joulu 2014 00:09

Lily kirjoitti:

Niin mäkin :lol:

Kuvassa suursmurffi:

Image

Ja tässä tietoja muftista ja suurmuftista:

https://fi.wikipedia.org/wiki/Mufti

"Mufti on islamilainen laintulkitsija (sharia), joka voi antaa fatwan. Nimitystä käytetään etupäässä sunnalaisuudessa, kun shiiojen vastaava titteli on ajatolla.

Monissa islamilaisissa maissa on hallituksen perustama ja ylläpitämä suurmuftin virka. Siihen valitaan arvostetuin uskonoppinut valvomaan maassa annettuja fatwoja sekä maallisen hallituksen säätämiä lakeja. Jälkimmäiset eivät saisi olla ristiriidassa islamin lain ja periaatteiden kanssa."

Image

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 01. Joulu 2014 10:10

Minä koitan kääntää nämä lopunajan ilmiöt edes jotenkin positiiviseksi sillä tavalla, että olen joillekkin sähköpostitellut , että on se Raamattu hieno kirja kun kertoo tarkasti mitä kohta tapahtuu, ja sitten ilmoitan että jonkun ajan kuluttua tulee yksi suuri uskonto ja tämä on se pedon uskonto, joka on Raamatussa ilmoitettu ja sanon vielä muitakin lopunajan merkkejä.

Nyt sitten kärsivällisesti odotan, että merkit täyttyvät ja sitten vuosien päästä palaan asiaan uudestaan vaikkapa lähettämäni sähköpostin kautta, tällöin he näkevät että minä tiesin jo vuosia sitten Raamatun ilmoituksen perusteella mitä tulee käymään ja toivottavasti tämä toimii vahvana todistuksena heille.

Nyt se toki vähän kirpaisee ja syö uskottavuuttani kun sähköpostittelen ihmeellisen kuuloisia asioita yhdestä maailmanuskonnosta ja merkistä jota ilman ei voi myydä ja ostaa ja muista lopunajan merkeistä, mutta kun ne täyttyvät saan sitten uskottavuuteni takaisin.

Pitää aina laittaa toki evankeliumi tämmöisiin ilmoituksiin, että ihmiset eivät tule toivottomiksi ja tietävät kenenpuoleen pitää kääntyä kun vakuuttuvat asiasta.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja PetriFB » 01. Joulu 2014 10:38

Mikko Murpatti kirjoitti:Minä koitan kääntää nämä lopunajan ilmiöt edes jotenkin positiiviseksi sillä tavalla, että olen joillekkin sähköpostitellut , että on se Raamattu hieno kirja kun kertoo tarkasti mitä kohta tapahtuu, ja sitten ilmoitan että jonkun ajan kuluttua tulee yksi suuri uskonto ja tämä on se pedon uskonto, joka on Raamatussa ilmoitettu ja sanon vielä muitakin lopunajan merkkejä.

Nyt sitten kärsivällisesti odotan, että merkit täyttyvät ja sitten vuosien päästä palaan asiaan uudestaan vaikkapa lähettämäni sähköpostin kautta, tällöin he näkevät että minä tiesin jo vuosia sitten Raamatun ilmoituksen perusteella mitä tulee käymään ja toivottavasti tämä toimii vahvana todistuksena heille.

Nyt se toki vähän kirpaisee ja syö uskottavuuttani kun sähköpostittelen ihmeellisen kuuloisia asioita yhdestä maailmanuskonnosta ja merkistä jota ilman ei voi myydä ja ostaa ja muista lopunajan merkeistä, mutta kun ne täyttyvät saan sitten uskottavuuteni takaisin.

Pitää aina laittaa toki evankeliumi tämmöisiin ilmoituksiin, että ihmiset eivät tule toivottomiksi ja tietävät kenenpuoleen pitää kääntyä kun vakuuttuvat asiasta.

Itse toimin hyvin samantyylisesti sivujeni kirjoitusten kautta. On hyvä kääntää maailmassa tapahtuvat negatiiviset asiat Raamatun sanan profetialliseen totuuden ilmoitukseen sekä samalla julistaa evankeliumia.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 01. Joulu 2014 15:47

PetriFB kirjoitti:
Mikko Murpatti kirjoitti:Minä koitan kääntää nämä lopunajan ilmiöt edes jotenkin positiiviseksi sillä tavalla, että olen joillekkin sähköpostitellut , että on se Raamattu hieno kirja kun kertoo tarkasti mitä kohta tapahtuu, ja sitten ilmoitan että jonkun ajan kuluttua tulee yksi suuri uskonto ja tämä on se pedon uskonto, joka on Raamatussa ilmoitettu ja sanon vielä muitakin lopunajan merkkejä.

Itse toimin hyvin samantyylisesti sivujeni kirjoitusten kautta. On hyvä kääntää maailmassa tapahtuvat negatiiviset asiat Raamatun sanan profetialliseen totuuden ilmoitukseen sekä samalla julistaa evankeliumia.

MInulle on jäänyt päähäni semmoinen kohta Raamatussa , jossa joku sanoi , että kun Jeesus palaa niin ajat ovat samankaltaiset kuin sodomassa ja Gomorrassa, muistaako Petri tai kukaan onko näin Raamatussa jossain kohtaa ilmoitettu? Koitin etsiä sitä, mutta en löytänyt. Tästä saisi hyvän lisän tuohon Raamatun ennustusten listaan lopunajoista. Ellen sitten muista väärin :crazy:
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 01. Joulu 2014 16:28

No niin minäkin ja aloin oikein tavata uudelleen. :lol: No sama se murffi kuin murffi. :shock:
Isoäiti

ViestiKirjoittaja pekka » 01. Joulu 2014 19:58

Mikko Murpatti kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:

MInulle on jäänyt päähäni semmoinen kohta Raamatussa , jossa joku sanoi , että kun Jeesus palaa niin ajat ovat samankaltaiset kuin sodomassa ja Gomorrassa, muistaako Petri tai kukaan onko näin Raamatussa jossain kohtaa ilmoitettu? Koitin etsiä sitä, mutta en löytänyt. Tästä saisi hyvän lisän tuohon Raamatun ennustusten listaan lopunajoista. Ellen sitten muista väärin :crazy:

Matt. 24:12

Ja sentähden, että laittomuus pääsee valtaan, kylmenee useimpien rakkaus.

Luukas 17:

26. Ja niinkuin kävi Nooan päivinä, niin käy myöskin Ihmisen Pojan päivinä:

27. he söivät, joivat, naivat ja menivät miehelle, aina siihen päivään asti, jona Nooa meni arkkiin; ja vedenpaisumus tuli ja hukutti heidät kaikki.

28. Niin myös, samoin kuin kävi Lootin päivinä: he söivät, joivat, ostivat, myivät, istuttivat ja rakensivat,

29. mutta sinä päivänä, jona Loot lähti Sodomasta, satoi tulta ja tulikiveä taivaasta, ja se hukutti heidät kaikki,

30. samoin käy sinä päivänä, jona Ihmisen Poika ilmestyy.

.......................................

26. Ja niinkuin tapahtui Noan päivinä, niin myös tapahtuu Ihmisen Pojan päivinä.

27. He söivät, joivat, naivat ja huolivat, hamaan siihen päivään asti, jona Noa arkkiin meni sisälle, ja vedenpaisumus tuli ja hukutti kaikki.

28. Niin myös tapahtui Lotin päivinä: he söivät, joivat, ostivat, myivät, istuttivat, rakensivat.

29. Mutta sinä päivänä, kuin Lot Sodomasta läksi, satoi tulta ja tulikiveä taivaasta, ja hukutti kaikki.

30. Niin pitää myös sinä päivänä oleman, jona Ihmisen Poika ilmoitetaan. Biblia.

Toinen kirje tessalonikalaisille 2:

3. Älkää antako kenenkään vietellä itseänne millään tavalla. Sillä se päivä ei tule, ennenkuin luopumus ensin tapahtuu ja laittomuuden ihminen ilmestyy, kadotuksen lapsi,

4. tuo vastustaja, joka korottaa itsensä yli kaiken, mitä jumalaksi tai jumaloitavaksi kutsutaan, niin että hän asettuu Jumalan temppeliin ja julistaa olevansa Jumala.

5. Ettekö muista, että minä, kun vielä olin teidän tykönänne, sanoin tämän teille?

6. Ja nyt te tiedätte, mikä pidättää, niin että hän vasta ajallansa ilmestyy.

7. Sillä laittomuuden salaisuus on jo vaikuttamassa; jahka vain tulee tieltä poistetuksi se, joka nyt vielä pidättää,

8. niin silloin ilmestyy tuo laiton, jonka Herra Jeesus on surmaava suunsa henkäyksellä ja tuhoava tulemuksensa ilmestyksellä,

9. tuo, jonka tulemus tapahtuu saatanan vaikutuksesta valheen kaikella voimalla ja tunnusteoilla ja ihmeillä

10. ja kaikilla vääryyden viettelyksillä niille, jotka joutuvat kadotukseen, sentähden etteivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen, voidaksensa pelastua.

11. Ja sentähden Jumala lähettää heille väkevän eksytyksen, niin että he uskovat valheen,

12. että kaikki ne tuomittaisiin, jotka eivät ole uskoneet totuutta, vaan mielistyneet vääryyteen.

Ilm. 9:21

He eivät tehneet parannusta murhistaan eikä velhouksistaan eikä haureudestaan eikä varkauksistaan.

Johanneksen ilmestys 11:

7. Ja kun he ovat lopettaneet todistamisensa, on peto, se, joka nousee syvyydestä, käyvä sotaa heitä vastaan ja voittava heidät ja tappava heidät.

8. Ja heidän ruumiinsa viruvat sen suuren kaupungin kadulla, jota hengellisesti puhuen
kutsutaan Sodomaksi ja Egyptiksi ja jossa myös heidän Herransa ristiinnaulittiin.

......................................

7. Ja koska he todistuksensa lopettaneet ovat, niin peto, joka astui ylös syvyydestä, on heidän kanssansa sotiva, ja heitä voittava ja tappava heidät.

8. Ja heidän ruumiinsa pitää makaavan sen suuren kaupungin kaduilla, joka hengellisesti kutsutaan Sodoma ja Egypti, kussa myös meidän Herramme ristiinnaulittu on. Biblia.

Ilm. 16:11

ja pilkkasivat taivaan Jumalaa tuskiensa ja paiseittensa tähden, mutta eivät tehneet parannusta teoistansa.

Johanneksen ilmestys 18:

1. Sen jälkeen minä näin tulevan taivaasta alas erään toisen enkelin, jolla oli suuri valta, ja maa valkeni hänen kirkkaudestaan.

2. Ja hän huusi voimallisella äänellä sanoen: "Kukistunut, kukistunut on suuri Babylon ja tullut riivaajain asuinpaikaksi ja kaikkien saastaisten henkien tyyssijaksi ja kaikkien saastaisten ja vihattavain lintujen tyyssijaksi.

3. Sillä hänen haureutensa vihan viiniä ovat kaikki kansat juoneet, ja maan kuninkaat ovat haureutta harjoittaneet hänen kanssansa, ja maan kauppiaat ovat rikastuneet hänen hekumansa runsaudesta."

4. Ja minä kuulin toisen äänen taivaasta sanovan: "Lähtekää siitä ulos, te minun kansani, ettette tulisi hänen synteihinsä osallisiksi ja saisi tekin kärsiä hänen vitsauksistansa.

5. Sillä hänen syntinsä ulottuvat taivaaseen asti, ja Jumala on muistanut hänen rikoksensa.

6. Kostakaa hänelle sen mukaan, kuin hän on tehnyt, ja antakaa hänelle kaksinkertaisesti hänen teoistansa; siihen maljaan, johon hän on kaatanut, kaatakaa te hänelle kaksin verroin.

pekka
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu