Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Hansu » 14. Joulu 2013 03:26

Mietin tuota samaa, että onko asialla ollut rapparit, kun kilpailun voittajaksi on valittu valon tuoja patsas
Minusta se tuleva patsas on aika pelottavan näköinen, ehkä sen nimenkin vuoksi. :shock:
Hansu

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 14. Joulu 2013 04:12

Hansu kirjoitti:Mietin tuota samaa, että onko asialla ollut rapparit, kun kilpailun voittajaksi on valittu valon tuoja patsas
Minusta se tuleva patsas on aika pelottavan näköinen, ehkä sen nimenkin vuoksi. :shock:

Juu on kammottavan näköinen ja niminen sekä kattokaa mitä se tekee!

Talloo maailmaa jalkojensa alle!

Image

Lisäksi kun tuo lucifer teema on nimessä niin vahvasti niin ajattelin, että jos patsaan reijät täytetään niin siitä muododstuu kokonainen ja tämä voisi symboloida sitä, että lusiferin tulo on lähellä, enää muutamia palasia vaille valmis...hirveä tekele!

Kyllä nyt looseissa nauretaan partaan !
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja systeri » 16. Joulu 2013 23:16

Kattokaa nyt tätä repsukkaa ja kyynelehtikää...mä en yleensä kovin herkästi eläimille mutta tämä oli niin ihuna :)

https://www.stara.fi/2013/12/15/koira-p ... kakasasta/
systeri

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 27. Joulu 2013 15:08

*
Minä olen eläinrakas ja voin vollata jos sen näen... Parempi jättää katsomatta sori.
................................................................................................................................................................................

Katsokaa mitä minä löysin. Ylöstempaus tapahtuu ennen vihan aikaa ja Jeesus tulee vielä jo toisen kerran siinä loppuvaiheessa??? :shock: :?

Image
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja tanu » 27. Joulu 2013 23:09

Käsittääkseni tuo opetus, että tempauksia on monta ja että uskovat otetaan pois ennen vaivanaikaa, on harhaoppi.

Tässä on PP:n kirjoitus aiheesta, jossa perustelut Raamatunkohtineen.
https://www.kotipetripaavola.com/tempaus.html
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Joulu 2013 10:47

*
Muistan lukeneeni jo tuota linkkiä mutta muistaakseni se oli jonkun katolaisen tai roomalaisen syytä joka väärensi Raamatun paikan joka puhuu vihan ajasta. Kiitos Tanu tuosta linkistä. :)
........

Eilen tapahtui jotain uusi asia. Katsoin tv-leffaa ja minusta tuntui että minulle tuli paha omatunto tai syyllinen olo.
En osaa selittää mutta ymmärsin että Pyhä Henki asuu minussa ja yritti sanoa että tv on syntiä.
Minun pitäisi vähentää tv:n katselua. Mietin miten se minulta onnistuisi?!?! Oliko jollakulla vastaavaa...?
Minusta tuntui likaiselta kun katsoin eilen leffaa. Siunausta!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Joulu 2013 10:53

*
Tv-leffa oli 'Starsky & Hutch'. Aika humoristinen leffa. :lol:
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Juha » 28. Joulu 2013 12:37

vaisuliini, eihän tv sinänsä syntiä ole, mutta turhaahan sen katselu on ja vie vain aikaa uskonelämältä pois. Jos Pyhä Henki sinua siitä puhuttelee, niin kuuntele hengen ääntä ja toimi sen mukaan. Minäkin olen joskus kokenut huonoa omaatuntoa jos olen pelaillut liikaa.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Juha
Site Admin

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 28. Joulu 2013 14:41

Juha kirjoitti:vaisuliini, eihän tv sinänsä syntiä ole, mutta turhaahan sen katselu on ja vie vain aikaa uskonelämältä pois. Jos Pyhä Henki sinua siitä puhuttelee, niin kuuntele hengen ääntä ja toimi sen mukaan. Minäkin olen joskus kokenut huonoa omaatuntoa jos olen pelaillut liikaa.

Ok Juha, yritän toimia niinkuin Jumala tahtoo. Osa uskovista ei omista telkkaria. Minä kysyin miksei omista telkkaria. En nyt tähän hätään muista mitä minulle vastattiin mutta muistan vain että tv on saatanasta.

1Kor. 10:21
Ette voi juoda Herran maljasta ja riivaajien maljasta, ette voi olla osalliset Herran pöydästä ja riivaajien pöydästä.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Juha » 28. Joulu 2013 14:53

vaisuliini kirjoitti:Ok Juha, yritän toimia niinkuin Jumala tahtoo. Osa uskovista ei omista telkkaria. Minä kysyin miksei omista telkkaria. En nyt tähän hätään muista mitä minulle vastattiin mutta muistan vain että tv on saatanasta.

1Kor. 10:21
Ette voi juoda Herran maljasta ja riivaajien maljasta, ette voi olla osalliset Herran pöydästä ja riivaajien pöydästä.

Varmasti sen takia sanovat noin koska tv:stä tulee paljon väkivalta/seksi yms "viihdettä". Ja ylipäätänsä sen vuoksi että se voi helposti koukuttaa ihmistä, viedä aikaa, kiinnittää huomiota maallisiin liikaa.
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Juha
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu