Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja systeri » 15. Marras 2013 20:40

systeri

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 21. Marras 2013 18:46

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Janne » 22. Marras 2013 13:13

vaisuliini kirjoitti:*
https://www.tulimummot.net/

Mielipiteitä?

Noiden sivujen perusteella ei pysty paljon sanomaan koska ne olivat aika suppeita, mutta heti ensimmäiseksi töksähti etusivulla kirjamyynti. Pitäisi maksaa 20 euroa siitä että saisi lukea Jumalan sanan opetusta, ei hyvä! Jumalan Sanan tulee olla ilmaista! Tosin raamatutkin maksaa mutta se on kulumaton kirja eikä lopu koskaan. Ja jos jollain ei ole varaa ostaa raamattua niin kyllä sen ilmaiseksikin jostain saa.

Pari muuta asiaa mitkä myös töksähti olivat ne että yksi nainen tituleerasi itseään papiksi(eli paimeneksi) ja sitten sanottiin että me uskovat olemme käveleviä kirkkoja :? Mitä lie tarkoittikaan sillä. Nämä molemmat kohdat ovat Jumalan Sanan vastaisia.

Mutta muuten mummoista on vaikea sanoa näillä tiedoilla mitään. Pitäisi tutkia enemmän heidän opetustaan sekä toimintaa jotta voisi sanoa että onko toiminta puhdasta vai ei, joten tähän en ota sen enempää nyt kantaa. Minulla ole nyt aikaa alkaa tutkimaan heitä kun on niin paljon muita juttuja, mutta ehkä joku muu saa asian sydämmellensä. :)
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne

ViestiKirjoittaja Masa » 22. Marras 2013 15:26

Janne kirjoitti:

Mielipiteitä?

Noiden sivujen perusteella ei pysty paljon sanomaan koska ne olivat aika suppeita, mutta heti ensimmäiseksi töksähti etusivulla kirjamyynti. Pitäisi maksaa 20 euroa siitä että saisi lukea Jumalan sanan opetusta, ei hyvä! Jumalan Sanan tulee olla ilmaista! Tosin raamatutkin maksaa mutta se on kulumaton kirja eikä lopu koskaan. Ja jos jollain ei ole varaa ostaa raamattua niin kyllä sen ilmaiseksikin jostain saa.

Pari muuta asiaa mitkä myös töksähti olivat ne että yksi nainen tituleerasi itseään papiksi(eli paimeneksi) ja sitten sanottiin että me uskovat olemme käveleviä kirkkoja :? Mitä lie tarkoittikaan sillä. Nämä molemmat kohdat ovat Jumalan Sanan vastaisia.

Mutta muuten mummoista on vaikea sanoa näillä tiedoilla mitään. Pitäisi tutkia enemmän heidän opetustaan sekä toimintaa jotta voisi sanoa että onko toiminta puhdasta vai ei, joten tähän en ota sen enempää nyt kantaa. Minulla ole nyt aikaa alkaa tutkimaan heitä kun on niin paljon muita juttuja, mutta ehkä joku muu saa asian sydämmellensä. :)

Onko noin? Mielestäni hebrealaiskirje väittää juuri samoin - eli jokainen uskova on pappi.
Masa

ViestiKirjoittaja systeri » 22. Marras 2013 20:17

Me uskovathan ollaan pappeja ja käveleviä temppeleitä :)
systeri

ViestiKirjoittaja pehmytpusu777 » 23. Marras 2013 12:09

Paitsi mä olen Kävelemä TOMPPELI :lol: :lol: :lol:
pehmytpusu777

ViestiKirjoittaja systeri » 23. Marras 2013 15:25

pehmytpusu777 kirjoitti:Paitsi mä olen Kävelemä TOMPPELI :lol: :lol: :lol:

Ei sen väliä onko "temppeli vai tomppeli"...sehän on vaan se rakennus jossa Jeesus asuu :) "pp777" tää aihe lähti elämään mun ajatusmaailmassa:)
Viime päivinä mua on puhutellu tosi paljon jotkut raamatun kohdat esim. Kulumattomista kukkaroista,mitä on sen hankkiminen...taivaalliset ehtymättömät varat niin "fyysiset" kuin hengelliset ."Kanavana" olemisesta,jonka kautta Jumala pystyy vuodattamaan voimansa ja Rakkautensa lähimmille ihmisille :) Kylvämisestä, leikkaamisesta.
Oon kokenu viime päivinä valtavaa Jumalan läsnäoloa ja toimintaa joka on aivan ihmeellistä ja valtava kiitosaihe!
Lihallisuudestani joka oli aikeissa nostaa päätään,mutta saikin taivaallisen rauhoittavan piikin ja joutui toimintakyvyttömäksi :oops: :o
Eräänä aamuna kun ajattelin näitä kipeitä aiheita joiden kanssa ollaan "askarreltu" niin mieleen nousi Raamatun paikka ...

Gal 6

7 Älkää eksykö, Jumala ei salli itseänsä pilkata; sillä mitä ihminen kylvää, sitä hän myös niittää.
8 Joka lihaansa kylvää, se lihasta turmeluksen niittää; mutta joka Henkeen kylvää, se Hengestä iankaikkisen elämän niittää.
9 Ja kun hyvää teemme, älkäämme lannistuko, sillä me saamme ajan tullen niittää, jos emme väsy.
10 Sentähden, kun meillä vielä aikaa on, tehkäämme hyvää kaikille, mutta varsinkin uskonveljille.
11 Katsokaa, kuinka suurilla kirjaimilla minä omakätisesti teille kirjoitan!
systeri

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Marras 2013 12:09

Janne kirjoitti:

Mielipiteitä?

Ok kiitos mielipiteestäsi. Minun silmiini pisti miten he aina pukeutuivat punaisiin vaatteisiin ja osa heistä laittoi punaista huulipunaa :)
Heitä pidetään kuitenkin Jumalan palavina uskovina ja väkevinä Jumalan välikappaleina. He sai alkunsa siitä Jumalan kutsumustehtävästä niin siten heistä tuli tulimummoiksi.
Minä en uskalla lähteä mukaan kokoukseen kun en tunne heitä hyvin.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Marras 2013 12:12

*
https://www.jw.org/fi/jehovan-todistaja ... sraelissa/

Mielipiteitä? :)

Eikö juutalaiset uskovat jotka odottaa tulevaa Messiasta, usko Hänen Jumaluuteen niinkuin jehovantodistajat?
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Masa » 24. Marras 2013 15:40

En halua moittia ketään tällä foorumilla, mutta joskus koen hyvin surua siitä miten alaspäin tämä foorumi on mennyt. Alaspäin tarkoitan sisältöä.
Oudoksun "älä koske,älä maista jne" asennetta - en tiedä mutta kovin surullista on.
Masa

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu