Ilmestyskirja on toteutumassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja JHK » 07. Elo 2014 11:58

Hyviä pointteja! En kyseenalaista ilmestyskirjan ilmoittamaa lukua, ja samansuuntaista ajatusta olen itsekin pohtinut - nimittäin teknologista romahdusta. Mutta nykyisessa maailmantilassa on hyvä tiedostaa ne lainalaisuudet, joilla moderni sota toimii.

Kun nyt Kiina mainittiin, niin siinä naapurissa on toinen valtava ihmispankki - Intia.
JHK

ViestiKirjoittaja pekka » 07. Elo 2014 12:06

JHK kirjoitti:Hyviä pointteja! En kyseenalaista ilmestyskirjan ilmoittamaa lukua, ja samansuuntaista ajatusta olen itsekin pohtinut - nimittäin teknologista romahdusta. Mutta nykyisessa maailmantilassa on hyvä tiedostaa ne lainalaisuudet, joilla moderni sota toimii.

Kun nyt Kiina mainittiin, niin siinä naapurissa on toinen valtava ihmispankki - Intia.

Kyllä, näin on ja Jumala sallii nyt parasta aikaakin teknologian nousta huippuunsa ja täten kun antikristus joukkoineen astuu maailman näyttämölle ja valta-asemaan (rajattu aika) niin hän ottaa tuon kaiken teknologian käyttöönsä, muun muassa pedonmerkkiinsä (ilm. 13) jonka hän tulee tarvitsemaan saadakseen kaikki kumartamaan häntä. Mutta lopuksi kuten ilm. 16 meille kertoo niin Jumala tulee tuhoamaan tuon teknologian kun vihan maljoja (ilm. 16) aletaan vuodattamaan maan päälle...
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja paa » 07. Elo 2014 19:44

Isoäiti kirjoitti:Mietinkin, että onkohan jo ketjua, jossa vois näitä pohtia. Anteeksi kun aloitin juttutuvassa asiasta, tuomalla tuota tukholman profetiaa esille. Yritän oppia 'talon' tavoille. :)

No joo, mäkin vaan jatkoin miettimättä yhtään onko ketju oikea :lolno:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja pekka » 08. Elo 2014 10:38

paa kirjoitti:
Isoäiti kirjoitti:Mietinkin, että onkohan jo ketjua, jossa vois näitä pohtia. Anteeksi kun aloitin juttutuvassa asiasta, tuomalla tuota tukholman profetiaa esille. Yritän oppia 'talon' tavoille. :)

Jumalan siunausta ja varjelusta ja johdatusta ja rauhaa teille molemmille!

Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja paa » 08. Elo 2014 10:55

Siinäpä on Pekalla varsinainen kultapölysydän :D
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 08. Elo 2014 10:59

pekka kirjoitti:
paa kirjoitti:

Jumalan siunausta ja varjelusta ja johdatusta ja rauhaa teille molemmille!

Image

Ei sitä aina hoksaa, kun oikein innostuu jostain. Muistuttakoot tuo kultasydän kultaisesta kaupungista jota kohti olemme tavoittelemassa. :D Ja kiitos Pekka toivotuksista. Ja samoin sinulle! :)
Isoäiti

ViestiKirjoittaja pekka » 13. Elo 2014 18:50

Isoäiti kirjoitti: Ei sitä aina hoksaa, kun oikein innostuu jostain. Muistuttakoot tuo kultasydän kultaisesta kaupungista jota kohti olemme tavoittelemassa. :D Ja kiitos Pekka toivotuksista. Ja samoin sinulle! :)[/quote]

Kiitos sinulle Isoäiti!

Joh. Ilm. 21:

18. Ja sen muuri oli rakennettu jaspiksesta, ja kaupunki oli puhdasta kultaa, puhtaan lasin kaltaista.

19. Ja kaupungin muurin perustukset olivat kaunistetut kaikkinaisilla kalleilla kivillä; ensimmäinen perustus oli jaspis, toinen safiiri, kolmas kalkedon, neljäs smaragdi,

20. viides sardonyks, kuudes sardion, seitsemäs krysoliitti, kahdeksas berylli, yhdeksäs topaasi, kymmenes krysoprasi, yhdestoista hyasintti, kahdestoista ametisti.

21. Ja ne kaksitoista porttia olivat kaksitoista helmeä; kukin portti oli yhdestä helmestä; ja kaupungin katu oli puhdasta kultaa, ikäänkuin läpikuultavaa lasia.

22. Mutta temppeliä minä en siinä nähnyt; sillä Herra Jumala, Kaikkivaltias, on sen temppeli, ja Karitsa.

23. Eikä kaupunki tarvitse valoksensa aurinkoa eikä kuuta; sillä Jumalan kirkkaus valaisee sen, ja sen lamppu on Karitsa.

24. Ja kansat tulevat vaeltamaan sen valkeudessa, ja maan kuninkaat vievät sinne kunniansa.

25. Eikä sen portteja suljeta päivällä, ja yötä ei siellä ole,

26. ja sinne viedään kansojen kunnia ja kalleudet.

27. Eikä sinne ole pääsevä mitään epäpyhää eikä ketään kauhistusten tekijää eikä valhettelijaa, vaan ainoastaan ne, jotka ovat kirjoitetut Karitsan elämänkirjaan.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=TFgKMB12hfw[/youtube]

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 13. Elo 2014 18:56

Amen! :thumbup:
Isoäiti

ViestiKirjoittaja Siivetön » 14. Elo 2014 19:14

Olen toivonut puolisoltani ja lapsiltani, että tämä laulettaisiin hautajaisissani ja kenenkään ei tarvitse
silloin itkeä, vaan olla kiitollisia Taivaan Isälle siitä, että äiree on päässy perille! :thumbup: :D

https://www.youtube.com/watch?v=Wd0sVqhUqTU
Siivetön

ViestiKirjoittaja Siivetön » 17. Elo 2014 08:11

Kysyisin Pekalta ja toki kaikilta muiltakin, jotka olette hyvin perillä lopunaikojen tapahtumista ja Ilmestyskirjasta, että miten on, onko sen jälkeen kun uskovat on temmattu jo pois, vielä mahdollisuus martyyrikuoleman kautta pelastua, esim. niiden, joille hengelliset asiat ovat ennestään tuttuja?

Maininta tuosta, että niiden, joille hengelliset asiat ovat tuttuja, juontaa siitä, että kun seurakunta on jo temmattu pois, evankeliumia ei enää julisteta, eli täytyy itsellä olla tietoa.
Siivetön

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu