vaisuliini kirjoitti:*
Tuli mieleen kalliomaalaukset.
On täällä lähellä kalliomaalaukset. Sinne pääsee vain jaloin ja kumisaappaat kanssa koska on kyykäärmeitä.
Siellä on suuri kallio niin sen kallioseinämä on aika jyrkkä ja siinä on maalaukset, noin 3-4 metrin korkealla näkyy piirrokset.
Minä ihmettelin kuinka sinne pääsi piirtämään kun on liian korkea kallioseinämä. Naapuri sanoi että täällä oli kuulemma jääkausi.
Niin siksi jään päällä pääsi kuulemma kävelemään jyrkän kallioseinämän luo ja sit piirtämään...
Minä itse menin hämilleni ja mietin kuinka se evoluutio ja Raamattu kun on niitä kalliomaalauksien todistuksia.
En ole ottanut valokuvaa niistä koska ei ollut mukana kamera siinä reissussa.
Googleen kautta voi katsoa ja tutkia ne kuvat, siis niistä kalliomaalauksista. Raamattu ei puhu mitään luolamiehistä mutta
olisiko mahdollista jos Aatamin jälkeläiset on niitä piirroksia tehnyt? Entäs se jääkausi? Se on muka noin miljardin vuoden takaa.
Täällä Suomessa on yksi paikka jossa on enemmän kalliomaalauksia. Se on jossain Suomea päin. En ole vielä ottanut selvää missä.
On kyllä ihmettelemistä noissa kalliomaalauksissa ja niiden synnyssä.
Olisiko käynyt kenties niin, että sen kallion alla, johon maalaukset on tehty, on ollut paljon irtonaista maa-ainesta, esim. soraa.
Vedenpaisumuksessa tuo irtonainen maa-aines on vesimassojen voimasta siirynyt pois ja nyt maalaukset ovat korkealla kallioseinällä vain sen vuoksi...?
Itse uskon tottakai luomiseen ja noin 6000v vanhaan maailmankaikkeuteen.
Evoluutio-teoria ja sen lukuisat valheet ja "tieteelliset todisteet" vain ovat niin pinttyneet ihmisten mieliin, että on vaikeaa päästä niistä kaikista hetkessä eroon.
Varsinkin kun evoluutiosta on paljonkin kaikenlaista materiaalia tarjolla: dokumentteja, kirjoja, koulun opetuksessa korostetaan evoluutiota jne.
Luomis-oppia ei sen sijaan opeteta juurikaan missään. Paitsi Raamatussa. Ja netistä onneksi löytyy mielenkiintoisia juttuja.
Itseäni askarruttaa esim. monet muinaiset suuret kulttuurit. Milloin ovat olleet ja mihin hävinneet ja tuhoutuneet esim. Mayat ja Atsteekit.
Jos maailma on noin 6000v vanha ja vedenpaisumus oli n.4000v sitten(?). Niin mikä hävitti Mayat ja Atsteekit?
https://fi.wikipedia.org/wiki/Mayojen_historiaTuon Wikipedian artikkelin mukaan Mayat vaikuttivat n. vuosina 1000eaa-900jaa(miksiköhän nuo vuodet on ilmoitettu noin, eikä eKr ja jKr?).
Vedenpaisumus ei siis voinut Mayoja hävittää.
Olisiko kenties niin, että Jumalamme on heidän kulttuurinsa hävittänyt, kuten monta muutakin suurta valtakuntaa, sen jälkeen kun syntien mitta on tullut täyteen?
Tai tietenkin se on ollut niin. Mutta mitä tarkalleen on tapahtunut, onkin sitten eri asia.
Tässä on, asiasta kolmanteen, linkki juttuun, mikä käsittelee Araratin vuoristosta löytynyttä Nooan arkkia:
https://www.totta-on.fi/vedenpaisumus/a ... massa.html
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.