Uskovien yhteys

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Uskovien yhteys

ViestiKirjoittaja toni t » 17. Touko 2012 18:19

Lemmikki: Se on valitettavaa, että olen uhri josta ei kukaan tykkää. :p

Vain sinä olet ollut täällä tuota mieltä ja vain sinä olet sitä tuonut esille. Sinä olet itse tehnyt itsestäsi uhrin josta kukaan ei muka tykkää. Mistä tiedät sen ettei sinusta kukaan tykkää? Minäkin tykkään sinusta joten miten voit sanoa ettei sinusta kukaan tykkää. Myöskin monet foorumilaiset tykkäävät sinusta ja ovat jopa kyselleet missä asut jotta tapaaminen voisi järjestyä. Juuri tätä tarkoitin että sinä syytät muita omien oletuksiasi kautta kun oletat etteivät muut muka sinusta tykkää.

Täällä sinua on kohdeltu tasapuolisesti kaikkien muiden kanssa. Minun palautteeni koski sinun käytöstäsi tässä foorumissa en ole kommentoinut sinun tekemisiäsi seurakunnassa sillä en tiedä niistä asioista mitään.
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
toni t
Site Admin

ViestiKirjoittaja Lemmikki » 17. Touko 2012 19:08

Etpä tiedä et, mutta väkisin nuo kokemukset heijastuvat muihinkin uskovien yhteyksiin.

Ja itse opin oikeaa käytöstä vasta kun on joku jonka kanssa "käyttäytyä", seinien kanssa ei mitään käytöstä voi oppia.

Mutta senkin toivoisin toteutuvan, että joskus tällaiset keskustelut kääntyisivät siihen että muutkin tekevät parannusta enkä vain minä. Sillä vuosia on jo kestänyt sekin asetelma, että vika on minussa jos jokin ei toimi. Oikeastaan se on ironista tai mustaa huumoria että kaikki asiat kääntyvät minun viakseni.

--> jos en muutu sellaiseksi kuin kaikki muut olen auttamatta ulkopuolella. jos en käyttäydy kuten kaikki muut olen auttamatta ulkopuolella.

...................................................

ai niin ja tuokin olisi pitänyt arvata että musta tykätään vaikka mun kaa ei puhuta

LOPUKSI : minulla ei ole ketään vastaan mitään sen enempää täällä kuin seurakunnassakaan , ainoastaan toivon muutosta käytökseen minua kohtaan. onpa tuo toive sitten oikein tai väärin niin se kuitenkin on toiveeni
Jeesus on Rakas *** ישוע הוא המשיח
Lemmikki

ViestiKirjoittaja systeri » 17. Touko 2012 19:12

Varmaan se nyt vaan oli niin että Lemmikki osui foorumille pahaan saumaan.Kyllä minä sen ymmärrän hyvin että kun tulee foorumille ja odottaa saavansa jotain huomiota yksinäisyydessään, niin se ottaa päähän jos ei kukaan kommentoi.Mutta kuten nyt ollaan huomattu, toisilla on työnsä ja kiireensä ja toisilla omat murheensa ja huolensa niin kirjoittelut on vähissä.
Ja vaikka toni kirjoitti että tavis keskustelijoiden toivotukset on arvokkaampia niin se ei pidä alkuunkaan paikkaansa.Kyllä sitä odottaa että edes joku foorumin isännistä toivottais tervetulleeksi...siis tällä tavalla :welcome: :)
systeri

ViestiKirjoittaja toni t » 17. Touko 2012 19:17

jos en muutu sellaiseksi kuin kaikki muut olen auttamatta ulkopuolella. jos en käyttäydy kuten kaikki muut olen auttamatta ulkopuolella.

Ei kaikki ole samanlaisia ei tarvitsekkaan olla. Täällä saa olla erinlainen ja sellainen niinkuin itse on. Tämä on keskustelu foorumi jossa jokainen voi ola sellainen kuin on mutta käytös muita kohtaan tulisi kuitenkin olla asiallista.

ai niin ja tuokin olisi pitänyt arvata että musta tykätään vaikka mun kaa ei puhuta

LOPUKSI : minulla ei ole ketään vastaan mitään sen enempää täällä kuin seurakunnassakaan , ainoastaan toivon muutosta käytökseen minua kohtaan. onpa tuo toive sitten oikein tai väärin niin se kuitenkin on toiveeni

Itseasiassa sinun kanssasi on nyt puhuttu nyt enites foorumilla. ;gladly:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
toni t
Site Admin

ViestiKirjoittaja toni t » 17. Touko 2012 19:20

pulla: Ja vaikka toni kirjoitti että tavis keskustelijoiden toivotukset on arvokkaampia niin se ei pidä alkuunkaan paikkaansa.

Edelleen olen pulla sitä mieltä että jokaisen toivotus foorumilla on yhtä arvokas ja jonkun muun foorumilaisen toivotus kuin ylläpidon on harvinaisempi ja siksi AINUTLAATUINEN.

:thumb:
toni t
Site Admin

ViestiKirjoittaja Lemmikki » 17. Touko 2012 19:40

toni l kirjoitti:Itseasiassa sinun kanssasi on nyt puhuttu nyt enites foorumilla. ;gladly:

joo, mutta se ei mua kauheesti rohkaise, että mun kaa puhutaan vasta kun syntyy räikeä erimielisyys.....

voit taas tulkita tuonkin niin kuin haluat :hys:

kiitos kuitenkin ;gladly:

mutta minun mielestäni "ihmisarvo" on sellaisella ihmisellä jonka kanssa puhutaan normaalisti kuten muidenkin normaalien ihmisten kanssa....... minun logiikkani mukaan siinä on jotain väärin,( vaikka eivät muut sitä näe), että pitää vaatia huomiota.

minun logiikkani onkin jotenkin poikkeava :P

---->> mikään ei oo tyhmempää kuin tasa-arvon vaatiminen :(
Lemmikki

ViestiKirjoittaja Herman » 17. Touko 2012 19:46

Jokainen foorumia ylläpitävä tekee tietysti niinkuin itse parhaaksi näkee, eikä asiaan ole varsinaisesti Raamatusta ohjeistusta, mutta itse olen omakohtaisesti sitä mieltä että ylläpitäjältä odotetaan isännöintiä ja myös foorumin aktiivista seuraamista. Itse aikoinani foorumia ylläpitävänä pidin näitä asioita omana vastuunani, ja sitten kun en enää pystynyt niitä muiden kiireiden takia tekemään, jätin ylläpidon tehtävän. Kuitenkin sana "ylläpitäjä" sisältää jo ajatuksen, että jotakin ylläpidetään eli jatkuvaa toimintaa. Mutta kuten sanottua, kukin toimii tämän asian suhteen niinkuin parhaaksi näkee ja omassatunnossaan kokee. Siunausta ylläpitäjille ja kaikille muillekin! :)
Herman

ViestiKirjoittaja Lemmikki » 17. Touko 2012 19:50

Oikeastaan mä yhtäkkiä tajusin virheeni.

Olen vaatinut hengen hedelmien näkymistä srk:ssa :(

eihän ne voi näkyä jos ei niitä ole :(

Eksyin siis lain tielle ja teen parannusta :( eli käytännössä juuri sitä mitä Toni sanoi ........

minun sydämeni on vapaa :hearts: vaikka srk-yhteys ei tästä korjaannukaan :welcome:
Lemmikki

ViestiKirjoittaja toni t » 17. Touko 2012 20:01

Lemmikki kirjoitti:
toni l kirjoitti:Itseasiassa sinun kanssasi on nyt puhuttu nyt enites foorumilla. ;gladly:

joo, mutta se ei mua kauheesti rohkaise, että mun kaa puhutaan vasta kun syntyy räikeä erimielisyys.....

voit taas tulkita tuonkin niin kuin haluat :hys:

kiitos kuitenkin ;gladly:

mutta minun mielestäni "ihmisarvo" on sellaisella ihmisellä jonka kanssa puhutaan normaalisti kuten muidenkin normaalien ihmisten kanssa....... minun logiikkani mukaan siinä on jotain väärin,( vaikka eivät muut sitä näe), että pitää vaatia huomiota.

minun logiikkani onkin jotenkin poikkeava :P

---->> mikään ei oo tyhmempää kuin tasa-arvon vaatiminen :(

Lemmikki sinun kanssasi kyllä puhuttiin täällä paljon ennen erimielisyyttäkin (mikä sinulla ja minulla ilmeisesti on). Herman on keskustellut kanssasi samoin kuin pulla ja lonelyrider ja minä itse koitin pariin otteeseen juttutuvassa päästä sinun kanssa keskusteluun. Joten tuo mitä sanoit ei pidä ollenkaan paikkaansa.

Sinun kanssasi Lemmikki on siis sen jälkeen kun olet foormulille tullut keskusteltu paljon enemmän kuin useamman muun joten sinun kanssasi on foorumilla keskusteltu normaalia enemmän.

Siinä on mielestäni väärää että tehdään itsestä muka uhri toisten välinpitämättömälle käytökselle ja sitä kautta syytetään muita joita ei edes tunneta ja tiedetä toisten elämästä ja syistä vastaamattomuuteen mitään. Tämä on keskustelu foorumi jossa jokainen voi osallistua keskusteluun miten itse haluaa. On väärin ruveta vaatimaan muita vastaamaan itselle ja jos jotkut ei vastaa niin sitten alkaa syttämään heitä. Vastausten vaatiminen itselle ei ole tasa-arvon vaatimista vaan itsensä korottamista sellaiseen asemaan jolle muiden kuuluu vastata tai muussa tapauksessa muut toimivat välinpitämättömästi. Sellainen ei ole sopivaa käytöstä keskustelu foorumilla.
toni t
Site Admin

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 17. Touko 2012 21:38

Lemmikille:

Meissä uskovissa voi olla monenlaista rikkonaisuutta myös seurakuntien sisällä, minne tiemme johdattuukin, niin siellä saattaa olla koossa monessa eri kasvunvaiheessa tai rikkonaisuutensa kanssa kamppailevaa uskovaa. Ei kukaan ole parempi toista ja jos joku itsensä ylentää, muista että Herra sen alentaa eli älä huoli muista ihmisistä vaan mene sinä sinne minne sinut johdatetaan ja rukoile että Herra saa sinulle näyttää myös muiden ihmisten kautta sen, että olet arvokas ja rakas Hänelle.

Jos olet pohjois-pohjanmaalta, niin olet tervetullut käymään kylässä.
lonelyrider

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu