Petri-K kirjoitti:Oma huomioni tästä foorumista on sama, kuin sitä edeltäneestä. Tämä on Petri Paavolan ja Toni Torpan sekä heihin liityneiden lahko. Ei siis rakentava ollenkaan. Minutkin voi täältä - jälleen kerran poistaa. Kiitos ja Jumalan siunausta teille.
Jasmiini kirjoitti:Höh. Minusta ei ole kovin kaunista sanoa toisista tuntemattomista, että he ovat liittyneet Petrin ja Tonin lahkoon, koska kirjoittavat täällä.
Minä en tunne henkilökohtaisesti kumpaakaan. En minä ole jokaisesta pilkunpaikasta samaa mieltä heidän kanssaan ja koettelen heidän kirjoituksensa ja opetuksensa.
Olen minäkin huomannut yhtä sun toista mitä ihmettelen, mihin odotan Jumalan vastausta.
En minä kuulu omasta mielestäni mihinkään lahkoon, eikä tämä foorumi minulle ole mikään elämän ykkösasia, minä voin lähteä täältä milloin vain. Minä kuulun Jeesukselle, en nettifoorumeihin tai netissä kirjoittaviin ihmisiin, muutoin kun Kristuksen ruumiin kautta. Ei ole kovin kiva, että joku laittaa leiman otsaan, siksi että on kirjottanut tänne.
Petri-K kirjoitti:Oma huomioni tästä foorumista on sama, kuin sitä edeltäneestä. Tämä on Petri Paavolan ja Toni Torpan sekä heihin liityneiden lahko. Ei siis rakentava ollenkaan. Minutkin voi täältä - jälleen kerran poistaa. Kiitos ja Jumalan siunausta teille.
lonelyrider kirjoitti:Henkilökohtaisesti, en koe siinäkään ennakko-odotuksia. Jos evankelimit ovat raamattu nimiseen kirjaan kirjoitettu, hyvä niin, mutta ei se tee minulle siitä koko kirjasta pyhää. Ihan voisi olla vaikka papyrukseen kirjoitettuja, jos niikseen on. En tiedä, muuta kuin että evankeliumien kautta voi lukea totuudesta. Se riittää minulle, mutta raamattu ei edusta minulle sitä mitä Kristus itsessään on, Jumalan Sana, KOKONAISUUTENAAN. Koen, että juuri siksi ihmisten on vaikea hahmottaa todellista Sanaa, kun raamattu on nostettu kokonaisuutenaan tutkittavaksi sanana, siitä on tehty Pojan antaman Sanan korvike, ei nähdä, että kaikki on jo annettu Kristuksessa.
systeri kirjoitti:Petri-K kirjoitti:Oma huomioni tästä foorumista on sama, kuin sitä edeltäneestä. Tämä on Petri Paavolan ja Toni Torpan sekä heihin liityneiden lahko. Ei siis rakentava ollenkaan. Minutkin voi täältä - jälleen kerran poistaa. Kiitos ja Jumalan siunausta teille.
Älkää nyt puhuko soopaa..aikuiset ihmisettämä on keskustelufoorumi jossa ei todellakaan olla aina samaa mieltä.Omalta kohdaltani pyysin anteeksi muilta keskustelijoilta kirjoittamiani asioita täällä, mutta se ei tarkoittanut sitä että olisin täysin joka kohdassa alistunut täällä olevien opetuksiin vaan pyysin anteeksi sitä asennetta jolla oon välillä hyökkiny täällä vastaan.
Itse koitan asennoitua siihen että jos en oo joka kohdassa samaa mieltä niin otan sen iisisti enkä ala kiukus rähinöimään. Jos veljillä tuntuu olevan samat mielipiteet niin uskon että ne on rehellisesti sitä ja kyllä se jossain välis alkaa näkyä jos ajatukset muuttuu
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 4 vierailijaa