Aamu-Usva kirjoitti:Mikä saa sinut ajattelemaan, että olet ymmärtänyt tämän asian paljon paremmin ja oikeammin kuin joku toinen? Tämä kysymys mietityttää minua usein. Omallakin kohdallani saan itseni usein kiinni sellaisesta ylpeydestä, että luulen tietäväni jonkun asian paremmin kuin muut. Nämä ovat kuitenkin vain mielipiteitä, pienen ihmisen aivoituksia.
Jos minä itse järkeilen, eksyn. Luuleminen ei ole Jumalasta, Jumalan sana on.
1Pi 2:7 Teille siis, jotka uskotte, se on kallis, mutta niille, jotka eivät usko, "on se kivi, jonka rakentajat hylkäsivät, tullut kulmakiveksi"
1Pi 2:8 ja "kompastuskiveksi ja loukkauskallioksi". Koska he eivät tottele sanaa, niin he kompastuvat; ja siihen heidät on pantukin.
1Pi 2:9 Mutta te olette "valittu suku, kuninkaallinen papisto, pyhä heimo, omaisuuskansa, julistaaksenne sen jaloja tekoja", joka on pimeydestä kutsunut teidät ihmeelliseen valkeuteensa;
1Pi 2:10 te, jotka ennen "ette olleet kansa", mutta nyt olette "Jumalan kansa", jotka ennen "ette olleet armahdetut", mutta nyt "olette armahdetut".
Tässä sanotaan, että kristityt ovat Jumalan omaisuuskansa, jokainen joka on uskonut/uskoo, kuulu tähän "klubiin", aivan kuten kuuluukin.
"Juutalaiset (
joka ei ole Raamatun uskontoa) ovat Jumalan omaisuuskansa" on täydellistä eksytystä (
siis, että Jeesuksen Kristuksen kieltäjät olisivat Jumalan silmäterä). Aivan sama kun sanoisi, että muslimit ovat Jumalan omaisuuskansa. Lupaus juudalaisten paluusta toteutui jo Vanhan Testamentin aikana, kun he palasivat pakkosiirtolaisuudesta vuosina 521 ja 485 ekr. Ja nyt ilman parannusta, katumusta ja uskoa Jeesuksen Kristuksen sijaissovitukseen, "
Pyhä Henki" johdatti heidät maahan (
ihan oikeasti ihmiset), joka kuitenkin kohta tuhotaan (Israelin viimeiset päivät olivat jo 70jkr.), aivan kuten kaikki muutkin Jeesuksen toisessa tulemuksessa? Mitä muuta tämä on kuin juutalaista propagandaa? Kristittyjä yritetään saada luopumaan Jeesuksesta Kristuksesta ja saada hyväksymään juutalaisten tuleva Kristus, joka tuo juutalaisten mukaan "rauhan" tähän maailmaan. Ei tässä maailmassa tule koskaan olemaan oikeata rauhaa, tämä maailma on kirottu.
Lisäksi tuon Israelin valtion ympärillä pyörii väärennettyjä profeetioita verikuineen ja muuta sen sellaista okkultista hölönpölöä, näitäkin esittävät vain juutalaiset (siis jotka ovat perkeleen orjina). Minkä takia ihmiset uskovat näitä ihmisiä enemmän kuin Jumalan sanaa Raamattua?
Esim. Danielin 70 vuosiviikkoa profetia, joka oli profetia Jeesuksen ensimmäisestä tulemisesta on siirretty tähän päivään/tulevaisuuteen, tästä ollaan saatu mm. Israelin perustamisen vuosi 1948, Jeesuksen toinen tuleminen ja mitä lie sontaa jne.. Täydellistä Raamatun raiskaamista. Ei tälläistä sontaa ole tullut kristittyjen päähän muuta kuin, että joku olisi "opettanut lukemaan" Raamattua.
Jätän tämän asian tähän, tutkikaa. Varokaa käärmeitä.