Mikäs tää David Herzog on miehiään?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Kristuksen seuraruumis Suomessa heräilee Herzogin vaaroi

ViestiKirjoittaja paa » 08. Heinä 2014 13:50

Ihanaa että on vielä niitä, jotka haluavat elää pelkästään totuudessa!
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja tanu » 08. Heinä 2014 17:17

Kiitos Mikolle tästä viestistä!
Rohkaisevaa huomata, ettei sentään kaikki ole toivottamassa Herzogia tervetulleeksi.
Erityisesti lämmittää tuo, että OWM irtisanoutuu Herzogin opeista. Paljon kun on tullut heidän sivuillaan vierailtua.

p.s. Mikko, otsikossa on pieni kirjoitusvirhe... :)
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja paa » 08. Heinä 2014 19:12

Seuraruumis :D Seurakunta? Vai pelkkä ruumis?

Eikö se Herzog kohtapuoleen tule Suomeen? Veikkaanpa vaan, että kuuntelijoita on silti paljon :(
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja tanu » 08. Heinä 2014 19:23

Eikös sille oltu varattu Olympia-stadion pariksi illaksi.
Toivottavasti menee ihan mönkään nuo tilaisuudet, eikä kukaan mene paikalle!
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 08. Heinä 2014 19:57

tanu kirjoitti:Kiitos Mikolle tästä viestistä!
Rohkaisevaa huomata, ettei sentään kaikki ole toivottamassa Herzogia tervetulleeksi.
Erityisesti lämmittää tuo, että OWM irtisanoutuu Herzogin opeista. Paljon kun on tullut heidän sivuillaan vierailtua.

p.s. Mikko, otsikossa on pieni kirjoitusvirhe... :)

Juu, kiitos infosta :D.

Ei hosuen hyvää tule!
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

Re: Kristuksen seurakunta Suomessa heräilee Herzogin vaaroih

ViestiKirjoittaja paa » 08. Heinä 2014 20:05

Oikeen stadioni :shock:
paa

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 08. Heinä 2014 20:56

paa kirjoitti:Oikeen stadioni :shock:

Kaksipäiväisen Ihmeiden aika -suurtapahtuman järjestävät yhteistyössä Good News For Everyone (GNE) ja David Herzog Ministries, jotka kantavat yhdessä myös taloudellisen vastuun.

https://www.kotimaa24.fi/artikkeli/davi ... adionilla/

Kuitenkaan minun käsitykseni mukaan David ei maksa omasta pussistaan (tuloistaan) penniäkään, vaan kerää rahat kotisivuillaan kannattajiltaan. (sivun alhaalla on laskuri).

75 000$ on tarkoitus kerätä. Jos David saa noin mukavan aloituspotin niin tuskin sieltä tarvitsee ihan tyhjin pankkitilein lähteä, ottaen huomioon kolehdin, kirjojen, cd/dvd myynnin, niin uskon että voi siunaantua pankkitilille jopa plussaa.

Eipä siinä mitään, ettei saisi kerätä ihmisiltä rahaa, mutta odotan että David kertoo tilaisuudessa ja kiittää kaikkia lahjoittajia rahapanoksestaan, eikä ota kunniaa että hän (henkilönä) olisi rahallisesti tukenut tilaisuutta.

Lähde:

https://www.thegloryzone.org/
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja paa » 09. Heinä 2014 12:27

Tulisikohan tänne, jos kaiken maksaisi itse.
Mietin siis sitä miten suuri merkitys rahalla on näille Jumalan miehille.
paa

Re: David Herzogin "voitelu"

ViestiKirjoittaja pekka » 24. Heinä 2014 11:06

"Herzog kehotti suomalaisia tuomaan kokoukseensa kuolleita"

https://www.kotimaa24.fi/artikkeli/herz ... kuolleita/

"Viikonloppuna Olympiastadionilla saarnaava amerikkalainen evankelista David Herzog pyysi edellisellä Suomen vierailullaan tuomaan seuraavaan kokoukseensa kuolleita.

Herzog kysyy Helsingin Messukeskuksessa joulukuussa 2013 kuvatulla videolla yleisöltä, onko heidän joukossaan kuolleita ja lupaa Jumalan kykenevän herättämään vainajat.

– Tuokaa kuolleita ensi kerralla, niin voimme nähdä ylösnousemuksia, Herzog sanoo Messukeskuksessa kuvatulla videolla.

Hän myös kutsuu Messukeskuksen lavalle ihmisiä, jotka todistavat heille kokouksessa tapahtuneista ihmeistä.

Katso video Herzogin Messukeskuksen kokouksesta vuodelta 2013. Herzog puhuu kuolleiden herättämisestä kohdassa 1:53."

https://www.youtube.com/watch?v=eWw0Vh-iE0w
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

Re: David Herzogin "voitelu"

ViestiKirjoittaja paa » 24. Heinä 2014 13:48

Katsoin tuon kohdan videosta.
Siis Herzog kysyi yleisöltä, onko näiden joukossa kuolleita.
Mutta mitä siis tarkoitti? Hengellisesti kuolleita? Minusta puhui ihan ruumiin kuolemisesta.
Onhan tuo vähän huolestuttavaa, jos yleisössä alkaa tulla ruumiita tällaisissa tilaisuuksissa. :roll:
paa

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu