Ilmestyskirja on toteutumassa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Ilmestyskirja on toteutumassa

ViestiKirjoittaja pekka » 13. Heinä 2014 12:02

paa kirjoitti:Tuoretta pullaa ompelimossa? Kuulostaa ihan mun paikalta :!: :)

Tervetuloa, paa, kahvittelemaan tuoreen pullan kera Vaasaan Tammipihan ompelimoon!
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja paa » 13. Heinä 2014 12:38

Kiitos!
Harmi vaan, että asun Tampereen suunnalla eikä muutenkaan mahiksia päästä :(
Tosin, en mä yksin uskaltaisi ketään tavata, pitäisi olla vähintäänkin tuo mies käsipuolessa :lol:
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja Juha » 13. Heinä 2014 12:39

pekka kirjoitti:Juha kirjoitti, lainaus:

"Niin, ja itse olen 20v... parin päivän päästä 21."

Tulisitko ompelimoon tiistaina 16 aikoihin? Juotais kupponen kahvia ja syötäis vähän tuoretta pullaa kun täytät 21 v.

Image

Tarkoitin siis että kolmen päivän päästä, eli keskiviikkona on synttärit mulla :D mutta joo, katsotaan jos pääsen, todennäköisesti kyllä pääsen :)
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Juha
Site Admin

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 13. Heinä 2014 12:43

*
Pekka pistä kynttiä pullaan tai kakkupalaan niin Juha voi toivoa jotain ja puhaltaa kynttilää heh ;)
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja pekka » 13. Heinä 2014 13:47

paa kirjoitti:Kiitos!
Harmi vaan, että asun Tampereen suunnalla eikä muutenkaan mahiksia päästä :(
Tosin, en mä yksin uskaltaisi ketään tavata, pitäisi olla vähintäänkin tuo mies käsipuolessa :lol:

Tulkaa yhdessä sitten, kun teille parhaiten sopii ja juodaan sitten porukalla tuoreet pullakahvit.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 13. Heinä 2014 13:53

Juha kirjoitti:
pekka kirjoitti:Juha kirjoitti, lainaus:

"Niin, ja itse olen 20v... parin päivän päästä 21."

Tulisitko ompelimoon tiistaina 16 aikoihin? Juotais kupponen kahvia ja syötäis vähän tuoretta pullaa kun täytät 21 v.

Image

Tarkoitin siis että kolmen päivän päästä, eli keskiviikkona on synttärit mulla :D mutta joo, katsotaan jos pääsen, todennäköisesti kyllä pääsen :)

Kiitos, nähdään sitten tiistaina ja juhlitaan sun synttäreitä.

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 13. Heinä 2014 13:54

vaisuliini kirjoitti:*
Pekka pistä kynttiä pullaan tai kakkupalaan niin Juha voi toivoa jotain ja puhaltaa kynttilää heh ;)

Kiitos sulle Vaisuliini hyvästä ideasta!

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja tanu » 13. Heinä 2014 23:17

Syntymäpäivä-onnittelut Juhalle!
Ja mukavia kahvi ja pulla-kekkereitä kaikille, jotka osallistuvat. :D
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja Juha » 14. Heinä 2014 02:04

tanu kirjoitti:Syntymäpäivä-onnittelut Juhalle!
Ja mukavia kahvi ja pulla-kekkereitä kaikille, jotka osallistuvat. :D

Kiitos kiitos :D Eipä kovin suurilukuinen porukka ole mutta eipä se haittaa :D
Kuka on noussut taivaaseen ja astunut sieltä alas? Kuka on koonnut kouriinsa tuulen? Kuka on käärinyt vedet viitan sisään? Kuka on asettanut kohdalleen kaikki maan ääret? Mikä on hänen nimensä ja mikä hänen poikansa nimi, sinähän sen tiedät? Sananl. 30:4
Juha
Site Admin

ViestiKirjoittaja Siivetön » 14. Heinä 2014 07:47

Onnea 21 vuotiaalle Juhalle ja Taivaan Isän siunausta ja hellää huolenpitoa jokaiselle tulevalle päivälle!
Toivotteleepi tällainen äiree muari, sillä olet hiukan nuorempi, kuin minun nuorimmaiseni. :)

Edit.
Vaasa on minullekin hyvin tuttua aluetta, ensimmäinen asuinpaikkamme oli Vöyrinkaupunki, sieltä sitten Asevelikyllään, josta menimme Ristinummelle ja sieltä sitten lähdimmekin eräänä kauniin päivänä minulle suureen tuntemattomaan.
Vanhimmat lapsemme ovat syntyneet Vaasassa ja töissä olen siellä ollut ensiksi siinä silloisen (en tiedä onko edelleenkin) palokunnan vieressä olevalla vanhaninkodilla, sitten silloisella Karjakunnalla josta sitten vaihdoin Värtsilälle ja ihan viimeisinä vuosisani tein lasten synnyttyä pätkiä Ristinummella olevassa Allinkaupassa. :D :lol:

Silloin kun asuimme Vaasassa, oli Ylivainion Niilo siellä helluntaiseurakunnassa saarnaajana yhdessä Rajamäen Matin kanssa, ja olisiko heidän jälkeensä sitten tullut sellainen mies, kuin Makkosen Jarmo ja jossain vaiheessa myöskin Rajamäen Matin poika Seppo?

Tunsitko Pekka ketään näistä?
Siivetön

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu