*
Tänään aamulla heräsin ja ajatus laski sydämelleni, joka puhutteli minua. Jos sanotaan, että tulee pysyä Jeesuksessa, se ei riitä saamaan pelastuksen. Ymmärrätkö mitä tarkoitan? Koska on toisenlainen oppi, joka saa aikaan toisenlaista jeesusta, jonka kautta ei voi saavuttaa pelastuksen. En suosittele ketään kehottamaan uskovia, joiden tulisi pysyä Jeesuksessa. En missään muodossa suosittele sitä, koska me elämme nyt lopunajassa, jossa eksytykset ovat kovasti liikkeellä.
Kehotan mieluummin uskovia pysymään Jumalan Sanassa. Se on tavallaan Raamatun ilmoittama Jeesus, jonka kautta saavutaan täydellisesti pelastuksen. Minä törmäsin tänään yhden uskonveljen tekstikuvaan; jossa lukee '
Mutta joka huutaa avuksi Herran nimeä, se pelastuu [Apo 2:21]'. Niin se alkoi askarruttaa minua. Miksi se askarruttaa minua koska se juttu liittyy tositarinaan, jossa minäkin olin itse mukana.
Sinä päivänä yksi mies tuli ja kysyi uskovilta, miten tulla uskoon. Koska se mies halusi tulla uskoon. Uskovat neuvoivat häntä huutamaan Jeesuksen nimeä, niin hän pelastuu. Mies teki, niinkuin häntä neuvottiin. Minä olin itse sivustajakatsojana, niin seurasin miestä. Hän huusi kovaan ääneen ja alkoi masentua, koska ei saanut pelastettua ja koki olevan kelvottomaksi Herralle. Hän masentui. Uskovat neuvoivat häntä huutamaan entistä enemmän kovemmalla. Olen sen nähnyt sivustakatsojana. Aloin tutkia Raamattua ja perehdyin, että se on tarkoitettu vain uskoville, jotka huutavat Jeesuksen nimeään, pelastuvat.
Jaak. 1:21 Sentähden pankaa pois kaikki saastaisuus ja kaikkinainen pahuus ja ottakaa hiljaisuudella vastaan sana, joka on teihin istutettu ja joka voi teidän sielunne pelastaa.
Se kohta Jaak. 1:21 on täydentävä kokonaisvaltainen opetus toisten kohtien kanssa täydentämällä ja soveltumalla opetukseen, jonka mukaan se on tarkoitettu uskoville. Minä en itse suosittele ketään sanomaan ei-uskoville; että tulisi huutaa Jeesuksen nimeään, pelastuisivat. Mutta ainoastaan esimerkiksi autokolari, niin voi huutaa Jeesuksen nimeään, pelastuu, kun kuolema uhkaa. Varmaan Jumala kuulee hätärukousta ennen hänen kuolemaa, niin hän pääsee taivaaseen.
Room. 10:17 todistaa, että Jumalan aikaansaama usko tulee sydämeen, niin ihminen uudestisyntyy ja pelastuu kuultuaan Jumalan Sanaa, joka synnyttää ihmisen sydämeen Jumalan aikaansaamaa.
Se todistaa, että on tärkeä kuulla pelastuksen evankeliumia Kristuksen Jumalan Sanana, niin ihminen saa Jumalalta lahjaksi uskoa sydämeen. Mutta mitä uskoviin tulee, minä kehotan heitä pysymään ainoastaan Jumalan Sanassa, sillä se on Raamatun ilmoittama Kristus. Koska on olemassa toisenlainen jeesus, joka tulee toisenlaisen opin kautta.
No laitan tänne Sanan merkityksen. Tässä osoitetaan, että kun huudetaan Jeesuksen nimeään, pelastuu, mutta samassa luvussa opetetaan Sanan tärkeydestä ja merkityksestä, joka tulee kohdasta Room. 10:14.
Room. 10:13 Sillä "jokainen, joka huutaa avuksi Herran nimeä, pelastuu."
14 Mutta kuinka he huutavat avuksensa sitä, johon eivät usko? Ja kuinka he voivat uskoa siihen, josta eivät ole kuulleet? Ja kuinka he voivat kuulla, ellei ole julistajaa?

Jumalan Sana on meidän pelastukseksi, siksi Jeesus sanoi itse maanpäällisen vaelluksen aikana, että tulee elää jokaisesta Jumalan Sanasta, joka tulee Jumalan suusta - pelastukseksi. Useimmat, jotka sanovat olevan kristitty, eivät elä Jumalan Sanan varassa ja koittavat pysyä kaikin tavoin Kristuksessa ilman Jumalan Sanaa.
Lue 1Piet. 2:2, mitä siinä sanotaan. Että Jumalan Sanan kautta saavutaan pelastuksen, - ei toisenlaisen opin kautta, esimerkiksi teologisen, järkiperäisen, kirkollisen, korvausteologisen opin [korvasyyhyyn] ja väärän opin kautta. Ainoastaan väärentämättömän Sanan kautta saavutaan pelatuksen, kuten tässä 1Piet. 2:2 kohdassa lukee.
1Piet. 2:2 ja halatkaa niinkuin vastasyntyneet lapset sanan väärentämätöntä maitoa, että te sen kautta kasvaisitte pelastukseen,

"
Jokainen, joka huutaa Herran nimeä, pelastuu" on tarkoitettu vain uskoville. Olen sitä mieltä, koska olen tutkinut Raamattua ja se osoitti, että vain Sanan kautta, kuten Room. 10:13-14.
Apo 2:21 paljastaa, että sellaiset uskovat, jotka ovat aiemmin kuullut Jumalan Sanaa ja ovat ottaneet vastaan sitä Jumalan Sanana sisimpään, niin istutettu Sana joka on heissä, voi pelastaa heidät [Jaak. 1:21].

Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.