Muslimien jihad maahanmuutto

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Muslimien jihad maahanmuutto

ViestiKirjoittaja tanu » 11. Syys 2015 23:24

Samoilla aatoksilla olen kuin Joel.

Vaikka ihmettelenkin, että miksi rikkaat muslimimaat: Saudi-Arabia, Qatar, Jemen, AEL ym., eivät ovat muslimipakolaisia vastaan? Tai miksi pakolaisten virta ei ole näihin maihin päin, vaan kristittyihin maihin? Ja miksi melkein kaikki pakolaiset ovat nuoria miehiä?

Silti asiat menee juuri niin kuin Herran tahto on. Pidän tätä muslimien suurta pakolaisvirtaa lähinnä Herran kurituksena nimikristillisiä länsimaita kohtaan.

Toisaalta on surullista kun Suomea näin tuhotaan kaikilla ihan täysin järjettömillä päätöksillä. Enkä nyt tarkoita pelkästään tätä pakolaisasiaa. Mutta toisaalta, sitä niittää mitä kylvää.

Ihan just niin kuin Joel kirjoitti. Pakolaisia täällä ollaan kaikki uskovat maan päällä. Herra kyllä pitää huolen.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 12. Syys 2015 10:19

No tässä asiassa olen eri linjoilla joelin ja tanun kanssa ,mutta aika näyttää mitä tuleman pitää.
Luulen ,että vielä nousee pohjoismaissa sellainen ...käsivarren voimaan luottava vastavoima .Joka ei hyväksy tätä maata muslimien haltuun annettavaksi.Luulen ,että silloin perussuomalaiset ovat kuin rippikoulupoikia jakaus keskellä niiden rinnalla.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja onefortruth » 19. Syys 2015 15:58

Kyllä mä nyt alan uskoa nyt tuohon Jihad-maahanmuuttoon. Hirveän vähän sitä on tuotu esille mutta esim. kansanedustaja Mika Niikko blogissaan toi ilmi tämän aiheen.
Pääministerimme vähän liian innokkaasti lähti maatamme mainostamaan ja salakuljettajat sekä pakolaiset tarttuivat tähän tarjoukseen...nyt meillä tallailee ties vaikka missä ketä tahansa paperittomia vapaasti sinne tänne, jo viikon ehti tätä tapahtua ennenkuin maamme johto alkoi reagoida, vaiheessa jossa vahinko on jo päässyt tapahtumaan.
Eräs nainen jakoi julkisena facebookissa (joku Heidi) kokemuksistaan samassa junassa näiden miesjoukkojen keskellä kun ne tunkivat samaan junaan. Ei kertonut kovinkaan tarkkaan mitä tekivät, mutta koki pelottavaksi olemisen samassa vaunussa lapsensa kanssa ja vaihtoi makuuvaunuun, kuten eräs toinenkin vanhempi rouva.
Kokemus ei lienee herättänyt positiivisia tuntemuksia heillä kuten ei myös konnareilla junassa, jotka sanoivat että eivät saa kertoa ulkopuolelle eikä mediaan mitään.

https://mikaniikko.puheenvuoro.uusisuom ... vaelluksen

Tämä on kannanotto, joskin laimea sinänsä koska reagointi on varsin hidasta. Syystä ihmiset huolestuu täällä, kun homma ei toimi nyt.
Meidänkö pitää myös maksaa omat oppirahamme ja seurata Ruotsin jalanjäljissä tässäkin asiassa?
Minkäs teet.
onefortruth

ViestiKirjoittaja tanu » 19. Syys 2015 16:43

onefortruth kirjoitti:Kyllä mä nyt alan uskoa nyt tuohon Jihad-maahanmuuttoon. Hirveän vähän sitä on tuotu esille mutta esim. kansanedustaja Mika Niikko blogissaan toi ilmi tämän aiheen.
Pääministerimme vähän liian innokkaasti lähti maatamme mainostamaan ja salakuljettajat sekä pakolaiset tarttuivat tähän tarjoukseen...nyt meillä tallailee ties vaikka missä ketä tahansa paperittomia vapaasti sinne tänne, jo viikon ehti tätä tapahtua ennenkuin maamme johto alkoi reagoida, vaiheessa jossa vahinko on jo päässyt tapahtumaan.
Eräs nainen jakoi julkisena facebookissa (joku Heidi) kokemuksistaan samassa junassa näiden miesjoukkojen keskellä kun ne tunkivat samaan junaan. Ei kertonut kovinkaan tarkkaan mitä tekivät, mutta koki pelottavaksi olemisen samassa vaunussa lapsensa kanssa ja vaihtoi makuuvaunuun, kuten eräs toinenkin vanhempi rouva.
Kokemus ei lienee herättänyt positiivisia tuntemuksia heillä kuten ei myös konnareilla junassa, jotka sanoivat että eivät saa kertoa ulkopuolelle eikä mediaan mitään.

https://mikaniikko.puheenvuoro.uusisuom ... vaelluksen

Tämä on kannanotto, joskin laimea sinänsä koska reagointi on varsin hidasta. Syystä ihmiset huolestuu täällä, kun homma ei toimi nyt.
Meidänkö pitää myös maksaa omat oppirahamme ja seurata Ruotsin jalanjäljissä tässäkin asiassa?
Minkäs teet.

Hyvä ja asiallinen kirjoitus Mika Niikolta.

Tosiasia on se, että Ruotsi lastaa junat täyteen Irakilaisia, jotka saavat ilmaiseksi matkustaa Suomeen.
Ruotsilla on Irakin kanssa takaisinluovutus-sopimus. Jos Irakilainen saa Ruotsissa kielteisen turvapaikkapäätöksen, niin Ruotsi voi
palauttaa tämän kotimaahan. Suomella ja Irakilla ei ko. sopimusta ole. Jos Suomessa ei tule myönteistä turvapaikkapäätöstä, niin
Irakilainen saa silti jäädä Suomeen aina vuodeksi kerrallaan...

Ruotsi ja muutkin EU-maat rikkovat EU:n omia sopimuksia, kun päästävät pakolaiset "läpi" sinne missä saa parhaat rahat ja missä ei ole
pelkoa palautuksesta. Lakien mukaan turvapaikanhakija pitää rekisteröidä siinä maassa missä tämä ylittää EU:n rajan. Unkari on ainoa maa, joka
noudattaa tässä lakeja.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja onefortruth » 19. Syys 2015 19:43

https://www.liveleak.com/view?i=634_1442649758

Näin se alkaa meillä. :( Ensimmäinen jihadisti maamme kamaralla. Pitää sanoa ettei mikään terroristijärjestö ole tainnut olla yhtä paha kuin tää ISIS.
Mietin tässä että mikä nyt on edessä.
Mut vaiennettiin facebookissa, yksi kaveri kielsi julkaisemasta mv-lehden artikkeleita.
Okei, onhan se lehti kyseenalainen. Mutta oikeasti, tämä aihe on tulenpalavan tärkeä tietää missä me mennään.
Tilanne on pahempi kuin kukaan poliitikkomme voikaan arvata. Koetan Mika Niikolle laittaa yv:ssä tästä tietoa Facebookissa, en oo koskaan lähettänyt kansanedustajille sähköpostia nimittäin.
Suomen tilanne on ON huolestuttava eikä ihmiset turhaan mieltään osoita tänään. Torniossa, Kemissä ja Helsingissä.
Lisää vaan mielenosoitusta ja aktivismia!
onefortruth

ViestiKirjoittaja onefortruth » 20. Syys 2015 21:49

Tuosta edellisestä julkaisusta, en ole 100% varma onko kyseessä aito oikea julkaisu, mutta tässä vähän lisää faktaa näistä jutuista:

https://yle.fi/uutiset/3-8309319

Pidin lähestulkoon aitona sitä Saksan "ISIS-pakoilasten" kuvaa kunnes tuo juttu paljasti huijaukseksi.
Joten emme voi nyt olla varmoja, tai en ainakaan mä, onko tuon edellisen kirjoitukseni linkki aito vai jonkun huijaus jälleen kerran.
Voiko olla kuitenkin niin, että näillä puheilla halutaan pahentaa todellisten pakolaisten tilannetta?
Joten, itse oon oppirahani tästä nyt maksanut eli ei uskota ihan jokaista juttua mikä tuolla netin hämärillä sivuilla liikkuu.
Toivottavasti tuo kaikki olis todella huijausta vaikka pahoin pelkään että jutuissa on myös todenperää, että siellä on sikailtu pahasti Budapestissa ja erinäisten maiden rajoilla.
Tuollaisia pakolaisia ei varmasti kukaan halua maansa kamaralle, kun ruvetaan hulinoimaan jne.
No, tämä asia ei ole mun hallinnassa, joten sanonpa näin että Herran haltuun ja katsellaan, miten tämä "invaasio" maassamme etenee...
onefortruth

ViestiKirjoittaja tanu » 20. Syys 2015 23:12

onefortruth kirjoitti:Tuosta edellisestä julkaisusta, en ole 100% varma onko kyseessä aito oikea julkaisu, mutta tässä vähän lisää faktaa näistä jutuista:

Pidin lähestulkoon aitona sitä Saksan "ISIS-pakoilasten" kuvaa kunnes tuo juttu paljasti huijaukseksi.
Joten emme voi nyt olla varmoja, tai en ainakaan mä, onko tuon edellisen kirjoitukseni linkki aito vai jonkun huijaus jälleen kerran.
Voiko olla kuitenkin niin, että näillä puheilla halutaan pahentaa todellisten pakolaisten tilannetta?
Joten, itse oon oppirahani tästä nyt maksanut eli ei uskota ihan jokaista juttua mikä tuolla netin hämärillä sivuilla liikkuu.
Toivottavasti tuo kaikki olis todella huijausta vaikka pahoin pelkään että jutuissa on myös todenperää, että siellä on sikailtu pahasti Budapestissa ja erinäisten maiden rajoilla.
Tuollaisia pakolaisia ei varmasti kukaan halua maansa kamaralle, kun ruvetaan hulinoimaan jne.
No, tämä asia ei ole mun hallinnassa, joten sanonpa näin että Herran haltuun ja katsellaan, miten tämä "invaasio" maassamme etenee...

Itse en ole viitsinyt katsoa esim. Ylen uutisia enää muutamaan vuoteen. Niin asenteellisia ja esim. EU:a, USA:a ja Natoa ylistäviä ne ovat.
Nyt kaikki Ylen uutisointi on pelkästään tätä hallitsematonta maahanmuuttoa puolustavaa. Ja kaikkien on vielä pakko maksaa Yle-veroa, jolla tämä
propaganda rahoitetaan. Samoin kaikki Ylen uutisointi oli perjantain lakkoa vastustavaa, tyyliin "Tämä maksaa Suomelle 100miljoonaa" jne.
Loppujen lopuksi koko etujen ja palkkojen leikkaus-asia on ihan toissijanen tämän hallitsemattoman maahanmuuton rinnalla. Näin kun jatketaan, niin
koko maa on kaaoksessa muutamassa kuukaudessa. Ja SPR lypsää hyväntahtoisten suomalaisten rahoja ja kanavoi ne elintasopakolaisille.Samaan aikaan
työttömyys vaan lisääntyy, leipäjonot kasvavat, eriarvoisuus lisääntyy, jne., täällä Suomessa. Milloin SPR järjestää keräyksen suomalaisten köyhien auttamiseksi?
Tiesitkö, että mm. SPR:n toiminnanjohtajan palkka oli v.2013 n.100 000eur?
https://annaleena.puheenvuoro.uusisuomi ... attipalkat

Se on kyllä ihan totta, että aina kannattaa kyseenalaistaa kaikki mitä netistäkin löytyy. Mutta valtamedia (Yle, Mtv, suuret sanomalehdet ja niiden nettisivut)
on uutisoinut jo vuosikausia muunneltua totuutta, valheita ja omistajiensa propagandaa. Onhan se selvä että "kenen leipää syöt, sen lauluja laulat".
Pakkorahoituksella toimivan Ylen päätehtävä on aivopestä kansaa ja muokata mielipiteitä vallassa oleville mieleisiksi ja pitää ihmiset
unessa ja tietämättöminä siitä mitä Suomessa ja maailmalla oikeasti on meneillään. Sinä aikana (vajaa 4 vuotta), kun itse olen saanut olla uskossa, ei
yhdessäkään Ylen ohjelmassa ole puhuttu Jeesuksesta ja evankeliumista. Ekumeniaa ja jumalaa ja uskontoja kyllä tarjotaan, mutta Jeesus Kristus on
täysin kielletty aihe. Saatanan asialla koko Yle.

Ja se on myös "taivahan tosi", että kun asiat menevät yhä kiihtyvällä tahdilla hullummaksi ja hullummaksi, niin Jeesukseen uskova saa ikäänkuin aitiopaikalta
rauhassa katsella ja odottaa Herran pikaista paluuta. Ei ole pelkoa huomisesta, kun saa Herraan turvata. Kiitos ja kunnia Herralle!

Mutta joka minua kuulee, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhuilta. (Sananl.1:33)

Rauhan minä jätän teille: minun rauhani - sen minä annan teille. En minä anna teille, niinkuin maailma antaa.
Älköön teidän sydämenne olko murheellinen älköönkä peljätkö.
(Joh.14:27)

Mutta näissä kaikissa me saamme jalon voiton hänen kauttansa, joka meitä on rakastanut.
Sillä minä olen varma siitä, ettei kuolema eikä elämä, ei enkelit eikä henkivallat, ei nykyiset
eikä tulevaiset, ei voimat, ei korkeus eikä syvyys, eikä mikään muu luotu voi meitä erottaa
Jumalan rakkaudesta, joka on Kristuksessa Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
(Room.8:37-39)

Sillä synnin palkka on kuolema, mutta Jumalan armolahja on iankaikkinen elämä Kristuksessa
Jeesuksessa, meidän Herrassamme.
(Room.6:23)

Hän antaa väsyneelle väkeä ja voimattomalle voimaa yltäkyllin.
Nuorukaiset väsyvät ja nääntyvät, nuoret miehet kompastuvat ja kaatuvat;
mutta ne, jotka Herraa odottavat, saavat uuden voiman, he kohottavat siipensä
kuin kotkat. He juoksevat eivätkä näänny, he vaeltavat eivätkä väsy.
(Jes.40:29-31)

Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan
eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon.
(Jer.29:11)

Jumala pitää huolen niistä, jotka turvaavat häneen ja tottelevat häntä. Rohkaiskoot seuraavat psalminkohdat sinua luottamaan kaikessa Jumalaan.

https://ajankohtainen.wordpress.com/201 ... at-haneen/
tanu

ViestiKirjoittaja Lily » 21. Syys 2015 23:54

Tanu, Ammenet tuolle!

Ei vaan tahdo maalliset ihmiset nyt uskoa ja ymmärtää tätä tilanteen vakavuutta...

Itsekkin jossain vaiheessa tunsin oloni aika turvattomaksi noita uutisia lukiessani, mutta onneksi Herra laski rauhan ja tiedän että pitää meistä Hänen kullannuppusistaan huolta :D
Lily

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 22. Syys 2015 06:24

Kyllähä tanu vuodatti ny täyttä asiaa ...se on totta myös ,että Luoja pitää meistä huolta .
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja JHK » 22. Syys 2015 07:22

Tuosta edellisestä julkaisusta, en ole 100% varma onko kyseessä aito oikea julkaisu, mutta tässä vähän lisää faktaa näistä jutuista:

Hyviä ajatuksia tässä. Minä luotan ainoastaan valtamedioihin siitä syystä, että niillä on vakintuneet käytänteet, työtä ohjaavat säännöt ja kontrollit juttujen suhteen. Jos ammattimainen journalisti jää kiinni journalismin koodin rikkomisesta, ei hänellä ole kohta työtä enää tarjoilla. Sen sijaan tällaisilla epämääräisilllä nettisivuilla voi kuka tahansa kirjoittaa ihan mitä hyvänsä. Mikä estää tällaisia yksityisiä tahoja "parantelemasta" tosiasioita? Veikkaan että monet mamu-kriittiset sivut levittävät kritiikittömästi toistensa juttuja, tarkistamatta niitä ollenkaan. Ihmiset ovat valmiita uskomaan mitä hyvänsä, jos se tukee heidän ennakko-oletuksiaan.

Lehdistön säännöistä ja kontrollista:
https://fi.wikipedia.org/wiki/Hyv%C3%A4_lehtimiestapa
https://fi.wikipedia.org/wiki/Julkisen_sanan_neuvosto
https://www.jsn.fi/journalistin_ohjeet/
JHK

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu