Taukotupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Taukotupa

ViestiKirjoittaja iinuliinu » 31. Tammi 2019 11:09

Eikös tuo jo puhu paljon? ; https://arken.fi/suomen-arken-ry/
Naiset johtaa seurakuntaa ja naispastori?
iinuliinu

ViestiKirjoittaja Linnea » 31. Tammi 2019 11:38

Etusivulla mainitaan "virtaamisrukous", en muista että Raamatussa olisi tuollaista mainittu. Rahan ottaminen rukouspalvelusta ei kuulosta hyvältä. Ei ole köyhällä varaa purkaa huolia :(

Monet ovat saaneet rukouskeskustelun kautta Jumalan apua erilaisiin ongelmiin ja sairauksiin. Älä epäröi ottaa yhteyttä ja varata aika omaan henkilökohtaiseen rukouskeskusteluun, joka on kohtaamispaikka Jeesuksen kanssa.

Rukouskeskustelussa hallinnollinen maksu 30 €.

https://www.arken.fi/henkilokohtainen-sielunhoito
Linnea

ViestiKirjoittaja Jukka » 31. Tammi 2019 12:23

Linnea kirjoitti:Etusivulla mainitaan "virtaamisrukous", en muista että Raamatussa olisi tuollaista mainittu. Rahan ottaminen rukouspalvelusta ei kuulosta hyvältä. Ei ole köyhällä varaa purkaa huolia :(

Monet ovat saaneet rukouskeskustelun kautta Jumalan apua erilaisiin ongelmiin ja sairauksiin. Älä epäröi ottaa yhteyttä ja varata aika omaan henkilökohtaiseen rukouskeskusteluun, joka on kohtaamispaikka Jeesuksen kanssa.

Rukouskeskustelussa hallinnollinen maksu 30 €.

https://www.arken.fi/henkilokohtainen-sielunhoito

Hallinnollinen maksu ? Rukouksesta ja sielunhoidosta ! Herra olkoon heille armollinen.
Jukka

ViestiKirjoittaja Jukka » 31. Tammi 2019 12:31

Täällä ollaan taas sairaalassa. Oltu jo monta päivää. Tehtiin pieni lisäamputaatio jalkaan. Muistakaapa. Kirjoitan lisää kun saan sairaalaan tietokoneen.
Jukka

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 31. Tammi 2019 12:47

*
Kiitos, Iinuliinu. Totta, seurakunta ei ole itse suorassa yhteydessä Jumalan kanssa, jos nainen johtaa sitä seurakuntaa. Tarkka havainto sinulla. :thumbup: Kyllä se riittää todisteeksi. Niin, Linnea. se seurakunta ajaa rahaa. Pyhä Henki ei näin toimi sielunhoidon kautta, jos sielunhoito on maksullinen.

Muutin ihan äsken, siis vuoden vaihdettua tänne toiseen paikkakuntaan, niin se uskova asuu lähellä. En haluaisi, että meidän välit menisi pilalle, jos minä varoittaisin häntä siitä seurakunnasta. En tiedä, kuuntelisiko hän minua, jos ottaisin puheeksi siitä asiasta. No huomasin, että hän elää vielä oikeassa olemisen kanssa. Se vaikeuttaisi minun asiaa.

Joku vuosi sitten varoitin häntä toisesta asiasta, sinä hetkellä toimin näin, eli jätin varoittamisen väliin ja kerroin selittäen Raamatun mukaan ja nostin esille, miksi se ei toimi Raamatun mukaan ja on itseasiassa harhaoppi. Hän kokoajan nosti esille asiat Raamatusta puolustaakseen sitä. Siten minä selitin tarkemmin, mitä Raamattu tarkoittaa. Hän alkoi inhota olla väärässä, vaikka en ajanut häntä siihen väärässä olemiseen, vaan oli tarkoitus ohjata häntä takaisin oikealle tielle.

Mutta hän keskittyi kokoajan siihen väärässä ja oikeassa olemiseen. Sitä en halunnut. Siten menin takaisin autoon, niin yhtäkkiä täytyin Pyhällä Hengellä varpaisiin asti. Viime lauantaina tapasin häntä. Oli mukava juttutuokio. Mutta huomasin, että hän elää vielä oikeassa olemisen mukaan. Se alkaa huolestuttaa minua. En välitä, olenko oikeassa.

Jos minä teen synnin, jos joku kehottaa minua tekemään parannuksen siitä synnistä, otan varmaan vastaan kehotuksen. Jos minä olen eksyksissä, niin joku ohjaa minua takaisin oikealle tielle, otan varmaan ilomielin ja kiitollisin mielin sen vastaan.

En jaksa ymmärtää, miksi tarvii elää oikeassa olemisen mukaan. Se on huolestuttavaa. Siksi en halua ottaa asiasta puheeksi, enkä varoittaa. Kysyn, riittääkö rukous? Onko se tehokkaampi, jos jättää varoittatta? Luulen, että Herra ymmärtää minua, kun jätän varoittamatta. No jos haluatte, voitte muistaa häntä rukouksin. Kiitos.

Jukka, muistan kans. :prayer4: Voi hyvin Kristuksessa.

PS. nyt minä kallistun joko varoittamisen puoleen ja siten takaisin siihen, että jättäisin varoittamatta. Kokoajan kallistun joko tuonne ja tänne. Herra, auta.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja iinuliinu » 31. Tammi 2019 15:59

Jukka kirjoitti:Täällä ollaan taas sairaalassa. Oltu jo monta päivää. Tehtiin pieni lisäamputaatio jalkaan. Muistakaapa. Kirjoitan lisää kun saan sairaalaan tietokoneen.
Muistetaan myös!

vaisuliini; PS. nyt minä kallistun joko varoittamisen puoleen ja siten takaisin siihen, että jättäisin varoittamatta. Kokoajan kallistun joko tuonne ja tänne. Herra, auta.

Muistan itse kun varoittelin yhtä henkilöä väärästä, mutta hän halusi uskoa ennemmin harhaoppi ystäviään. Hänellä ei ole nykyään asiat hyvin mutta toivon mukaan heräisi näkemään syntinsä jotta saisi armon.
Se on vaikeaa olla varoittajana.. kun ihmisillä on vapaa tahto tehdä valintansa ja me muut ei voida kuin rukoilla - mutta rukous on kuitenkin tehokkain ase jotta saadaan näkyviä voittoja :thumb:
iinuliinu

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 31. Tammi 2019 18:14

*
Kiitos, Iinuliinu, että rukous on tehokkain ase. :clap: Taidan kantaa häntä rukouksissani, vaikka tunnen raskasta ja surua sydämessäni hänen vuoksi. :prayer4: Ikävä kuulla, että henkilö halusi uskoa enemmän harhaoppi ystäviään. Muuten äsken ihan sattumalta pisti silmiini tuossa FB-ryhmässä tämä Sananlaskujen luku. :shock: :? Voi, armahda Herra. :? Taidan laittaa kans tänne se luku.

Snl. 1:23 Kääntykää minun nuhdeltavikseni. Katso, minä vuodatan teille henkeäni, saatan sanani tiedoksenne.

24 Kun minä kutsuin ja te estelitte, kun ojensin kättäni eikä kenkään kuunnellut,

25 vaan te vieroksuitte kaikkia minun neuvojani, ette suostuneet minun nuhteisiini,

26 niin minäkin nauran teidän hädällenne, pilkkaan, kun tulee se, mitä te kauhistutte;

27 kun myrskynä tulee se, mitä te kauhistutte, kun hätänne saapuu tuulispäänä, kun päällenne tulee vaiva ja ahdistus.

28 Silloin he minua kutsuvat, mutta minä en vastaa, etsivät minua, mutta eivät löydä.

29 Koska he vihasivat tietoa, eivät valinneet osaksensa Herran pelkoa

30 eivätkä suostuneet minun neuvooni, vaan katsoivat kaiken minun nuhteluni halvaksi,

31 saavat he syödä oman vaelluksensa hedelmiä ja saavat kyllänsä omista hankkeistaan.

32 Sillä yksinkertaiset tappaa heidän oma luopumuksensa, ja tyhmät tuhoaa heidän oma suruttomuutensa.

33 Mutta joka minua kuulee, saa asua turvassa ja olla rauhassa onnettomuuden kauhuilta.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 11. Helmi 2019 18:36

*

Hei, jos sinulla on aikaa, voisitko kans koetella tätä Sanalla? :) Mielipiteitä?

https://www.tv7.fi/vod/player/35550/
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Juhani » 11. Helmi 2019 19:26

Valitettavasti minä en ainakaan voi auttaa, koska en löytänyt perisynti - sanaa raamatustani taikka edes mitään opetusta siitä. :think2: :bible:
Juhani

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 11. Helmi 2019 22:33

*
Minua surettaa Pasi Turusen puolesta, jos hän on siirtynyt pois raamatullisesta uskosta. :shock: :wtf: :? :( Onko hän ollut siitä saakka aina luterilainen?
vaisuliini

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu