Mä oon kuulunu jo tänne aika kauan ja joskus tuntuu että ne parhaat jutut on jo kirjoitettu.Mutta voi olla että veljet on eri mieltä He varmaan on sitä mieltä että pitäis tehdä parannusta, niin jutut paranisivat.On ihan semmonen tunne että nytkin ovat karttakeppi ojossa tänneppäin, odottavat hiljaa
Janne kirjoitti:Mä oon kuulunu jo tänne aika kauan ja joskus tuntuu että ne parhaat jutut on jo kirjoitettu.Mutta voi olla että veljet on eri mieltä He varmaan on sitä mieltä että pitäis tehdä parannusta, niin jutut paranisivat.On ihan semmonen tunne että nytkin ovat karttakeppi ojossa tänneppäin, odottavat hiljaa
Rauhan tervehdys.
Toi oli kyl hyvä "He varmaan on sitä mieltä että pitäis tehdä parannusta, niin jutut paranisivat"![]()
Tulee kyllä mahtavia mielikuvia tästä sun kirjoituksestasi, mut se on kivaa, et ees mulla on kivaaHuvinsa kullakin.
Mutta minä "fiilistelen" Herralle Jeesukselle silloin kun niin koen..kyllä se on jämpti näin systeri kirjoitti:Janne kirjoitti:Mä oon kuulunu jo tänne aika kauan ja joskus tuntuu että ne parhaat jutut on jo kirjoitettu.Mutta voi olla että veljet on eri mieltä He varmaan on sitä mieltä että pitäis tehdä parannusta, niin jutut paranisivat.On ihan semmonen tunne että nytkin ovat karttakeppi ojossa tänneppäin, odottavat hiljaa
Rauhan tervehdys.
Toi oli kyl hyvä "He varmaan on sitä mieltä että pitäis tehdä parannusta, niin jutut paranisivat"![]()
Tulee kyllä mahtavia mielikuvia tästä sun kirjoituksestasi, mut se on kivaa, et ees mulla on kivaaHuvinsa kullakin.
No voi olla että kaikkia ei naurata nää mun jutut, mutta mua itseäkin meinaa huvittaa aina kun tulee näitä mielikuvia![]()
Mutta ihan oikeasti kaikki täällä olevat on mun "suosikkeja" uskonsisaruksiamutta siitä ei pääse mihinkään että homma ei oikein toimi kun näkövinkkelit on näin kahtaalla.Sitä ajattelee että mitään juttuja ei oteta vakavasti jos ei näe joitain asioita "oikein".
Tuo musiikkihommakin jätettiin ihan retuperälle...siinäkö se nyt oli? Mä luulisin että sitä kokee mikä on hengestä syntynyt laulu ja mikä väkisin väännetty tai tehty fiilis-pohjalta.Se on sitten asia erikseen mitä tapahtuu..myydäänkö sitä, palvotaanko esittäjää tai laulua tai miten sen tahdissa fiilistelläänMutta minä "fiilistelen" Herralle Jeesukselle silloin kun niin koen..kyllä se on jämpti näin
Toni: Systeri sanon nyt ystävyydellä että minusta tuntuu että sinulla on nyt ollut se karttakeppi ojossa foorumin ylläpitoa kohtaan ja juurikin siitä syystä että meidän näkemys eroaa jossain asioista sinun näkemyksestä.
No ehkä se ongelma on siinä että ylläpito on aina jotenkin liian samaa mieltä toistensa kanssa,miten voi olla niin? Ja eikös oppilaan tehtävä oo puntaroida ja kyseenalaistaa asioita? Mutta välillä käy niin että asioihin ei saa vastausta,ne vaan jätetään ilman selitystä.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 2 vierailijaa