Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja pekka » 03. Tammi 2013 20:05

Kyllä voi. Olisiko se suomeksi "lasiharppu".

https://en.wikipedia.org/wiki/Glass_harp
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 03. Tammi 2013 21:48

Aika kauniin kuuloista ja ihmeellistä ;gladly:
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja systeri » 07. Tammi 2013 09:16

Usein häpeen sitä että "mussahdan" niin helposti ja vielä näytän sen koko maailmalle...mutta nyt huomaan että täällä on muitakin mussahtelijoita.Itte en oo kuitenkaan pitkävihainen :) ....mutta ollaan nyt sitten vaikka mykkäkoulua :? :?:
systeri

ViestiKirjoittaja systeri » 07. Tammi 2013 13:14

Oon ollu tänään tosi levoton erään asian puolesta ja se heijastuu kaikkeen mitä teen.Stressaan joka asialla,näilläkin...joten nyt päättyi mykkäkoulu täällä.Ei tää foorumielämä sovi mulle yhtään,sehän on jo aikaa todettu :) kärtsään koko ajan :roll:
Varmaan oon sielullinen tunteellinen lihallinen,josta johtuu että en luultavasti näe asioita selvästi. Kasvamassa toivottavasti enemmän hengellisempään suuntaan.Ei mulla oo oikeutta täällä ojennella uskossaan kasvaneempia ihmisiä.

Mutta tiedän että ootte livenä kuitenkin "herttaisempia" kuin täällä ;) :) Siunausta päiväänne!
systeri

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 07. Tammi 2013 15:48

Älähän systeri ota vakavasti... tätä elämää. :D
lonelyrider

ViestiKirjoittaja toni t » 07. Tammi 2013 18:52

systeri kirjoitti:Usein häpeen sitä että "mussahdan" niin helposti ja vielä näytän sen koko maailmalle...mutta nyt huomaan että täällä on muitakin mussahtelijoita.Itte en oo kuitenkaan pitkävihainen :) ....mutta ollaan nyt sitten vaikka mykkäkoulua :? :?:

En käyttänyt viikonloppuna tietokonetta ollenkaan kun olin vaimoa tapaamassa. Nyt olen taas vanhemmilla ja kerkeää enemmän kirjoitella jos Herra suo.

Isän Jumalan siunausta ja Herran Jeesuksen armoa sisarille ja veljille foorumilla. :hearts:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
toni t
Site Admin

ViestiKirjoittaja eerika » 07. Tammi 2013 20:34

Siunausta kaikille foorumilaisille.
Jeesus elää ja vaikuttaa.
Toimii ja vaikuttaa meidänkin kauttamme, suun hedelmänä ja kätten töinä.
Käyttäköön hän meitä kuin kutakin tahtoo ja olkaamme valmiit vastaamaan sen toivon perustuksesta jolle olemme uskovina saneet elämämme rakentaa hänessä, Herrassamme. :hearts:
Jeesus on Voittaja !
eerika

ViestiKirjoittaja Sonja » 07. Tammi 2013 23:01

Kyllähän niitä huonoja päiviä on jokaisella, olen itsekin välillä stressaantunut ja huonotuulinen, mutta silloin etsin hengellistä luettavaa tai kuultavaa ja siinä mieli rauhoittuu ja huomaa, ettei tarvitsekaan olla täydellinen. Täällä foorumilla on monia, jotka olette uskossa kauan olleet ja tiedätte paljon enemmän kun minä, joka opettelen vasta. Olen kiitollinen ja iloinen siitä että bongasin tämän foorumin, täältä saan paljon hyvää sanaa lukea ja toivon tutustuvani hahmoihinne täällä aikaa myöten.
Sillä suuri on sinun armosi ja ulottuu ylitse taivasten ja sinun totuutesi hamaan pilviin asti. Ps.108:5
Sonja

ViestiKirjoittaja systeri » 08. Tammi 2013 09:19

Sonja kirjoitti:Kyllähän niitä huonoja päiviä on jokaisella, olen itsekin välillä stressaantunut ja huonotuulinen, mutta silloin etsin hengellistä luettavaa tai kuultavaa ja siinä mieli rauhoittuu ja huomaa, ettei tarvitsekaan olla täydellinen. Täällä foorumilla on monia, jotka olette uskossa kauan olleet ja tiedätte paljon enemmän kun minä, joka opettelen vasta. Olen kiitollinen ja iloinen siitä että bongasin tämän foorumin, täältä saan paljon hyvää sanaa lukea ja toivon tutustuvani hahmoihinne täällä aikaa myöten.

Kiva että oot täällä Sonja ja minäkään en haluaisi jäädä kokonaan pois.Tää on ainut paikka jossa voin jakaa ajatuksiani kirjoittaen, Fb on asia erikseen :),tosin niitä ajatuksia ei nyt tällä hetkellä oo niin paljon ollut ,kun päivät täyttää työ ja perhe mukaan lukien pienet ihanat lapsenlapset :)
Taakoittaa hirveästi sekaantua esim asiaan musiikki,jota en oo pitänyt lainkaan negatiivisena asiana,vaan Jumalan lahjana joka tuo iloa ja lohdutusta ym elämään.Aina on musiikkia tehty ja ollut ja nyt pitäis alkaa pilkuntarkasti viilaamaan että mitä musiikkia sopii kuunnella :) Hiveleekö se hengessä, sielussa, lihassa vai kaikissa näistä :-P
Yleensä tykkään musiikista jonka sanat kolahtaa ja joka on myös kaunista...mutta saako siinä olla rytmiä ollenkaan,vai mistä on kysymys :think2: Sitä mitä jo titi-nalle opettaa lapsille :)
No joka tapaukses kun jään takkuamaan esim tätä musiikki asiaa, niin mua ei pääse puhuttelemaan mikään muu,Se ikäänkuin vangitsee ja siksi ei saisi liikaa varmaan kiinnittää huomiota siihen.

Siunausta...nyt pitäis ihan oikeasti aloittaa liikunta.Oon hakenu jo aikaa kuntosalikortin jota pitäis alkaa käyttämään..sauvakävely ja hiihto on myös vielä ihan hakusessa.Ulkoliikunta piristää mieltä!
systeri

ViestiKirjoittaja systeri » 08. Tammi 2013 10:00

No niin...samaa rataa menee tämäkin päivä. :roll: ...siis musiikki, osaltaan sekä oman uskonelämän että seurakunnan rakennus-ainetta...mikä on hyvää ja mikä pilaa rakennuksen tai jotenkin tää nyt alkas elää taas tälle aamua :D ?? Ootko kasvanut ylistämään Herraa Hengellä ja sielulla niinkuin sana sanoo vai pelkästään sielulla...on tää niin sekopäistä.Mulle tulee joskus siitä laulusta mieleen itseni, jonka joku.. olikohan Aamu-usva joka laittoi
"käsiisi Sun ...luovutan kaiken uskon sairaan" :shock: ...tykkään :thumb:
systeri

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu