Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja PetriFB » 14. Joulu 2012 11:20

Herman kirjoitti:
lonelyrider kirjoitti:ja surullista, etten voi olla vahva vaan... että lapsi tulee viereen ja sanoo, "älä itke, sinä et ole leijona(eräässä laulussa leijona itkee)"

Herra käyttää usein lapsia rohkaisemaan ja lohduttamaan. Viime viikolla, kun olin valtavan painostuksen alla ja tuntui että nyt ei pysy mikään käsissä, menin sohvalle istumaan täynnä epätoivoa ja pitelin päätäni, niin 7-vuotias tuli kysymään että "isi mikä sulla on?". Vastasin, että en tiedä miten tästä selvitään. Siihen poika sanoi toivoa täynnä olevalla äänellä "kyllä me isi selvitään, ollaanhan me tähänkin asti selvitty". Hän totesi sen niin itsestäänselvänä tosiasiana, että ihan havahduin ja tajusin, että toihan on ihan totta, ja se on vaan harhaa mitä minä ajattelen. Ja tajusin sen kautta, että noinhan lapsi ajattelee luonnostaan. Sitten tajusin, että minä olen Jumalan lapsi. Minä voin ja saan ajatella ja sanoa just noin, silloinkin kun inhimillisesti näyttää joltain muulta.

lonelyrider kirjoitti:Pyhässä Hengessä on rauha ja ilo yms. piirteitä. Jos ottaa näitä maailman antamia taakkoja raskaasti, niin onko sitä jotenkin epäonnistunut ja huono uskova? Onko sellaisia uskovia, jotka pysyvät aina iloisina, vaikka mitä tapahtuisi? Jotta tässä maailmassa voisi säilyttää jotain iloa, niin pitäisi muuttaa antartikselle, jonnekin pingviinien sekaan asumaan, kauas kauas...

Niinkuin tuossa kerroin, en ainakaan minä ole sellainen. Mutta täytyy ottaa vastaan Jumalan antama rohkaisu ja lohdutus. Itsesääli on yksi pahimmista asioista jota voi tehdä, sillä se estää ottamasta vastaan ja antamasta Jumalan nostaa ylös. Se ei ole omasta uskomisesta kiinni, vaan siitä että avaa sydämensä Jumalalle. Hän on meidän Rakastava Isämme, Hyvä Paimenemme, miksi Hän haluaisi meidän murehtivan maailman asioista?

Tässä yksi laulu jonka olen Jeesukselta saanut, lähetän sen sinulle Lonelyrider ja muille jotka tätä lukevat, toivoen Hänen tulevan eläväksi ja todelliseksi juuri tähän hetkeen. Siunausta.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qYo5_jO8sSg[/youtube]

Tuo kertomus lapsesi oivalluksesta oli todella koskettava. Pieni lapsi luottaa vanhempiinsa sekä pyrkii uskomaan heitä. Vanhemmilla on vastuu pitää lapsistaan huolta ja kun lapsi saa sitä kokea, niin hän luottaa ja uskoo että aina pärjätään kun on aina ennenkin pärjätty.

Samalla tavalla me voimme elää Jumalan lapsina. Meidän tehtävän on uskoa ja luottaa Jumalaan ja Hänen vastuullaan on pitää meistä hyvää huolta.

Tuo laulusikin oli todella koskettava ja erittäin hyvä. Olisi kiva jos siitä saisi sanat ja soinnut, niin voisimme sitä laulaa ja soitella täälläkin päin.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 14. Joulu 2012 19:56

Herman, sun pitäisi äänittää levylle biisejä... ihan oikeasti, susta voisi tulla uusi "gospelhemmo" :D hyvät biisit ja oikeanlaista karismaa :thumb:
lonelyrider

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 14. Joulu 2012 19:59

Ai niin, kaikki on ihan ok... ei kuule loppupeleissä, mulla ole syytä murheeseen... en ymmärrä aina ihtekään jälkikäteen, miten kaikki tulee niin suuriksi asioiksi...
lonelyrider

ViestiKirjoittaja Herman » 14. Joulu 2012 21:45

Kiitos rohkaisusta, toi youtube-äänitys omalla äänellä ja kasvolla oli aikamoinen uskonloikka, kun luottamus omiin kykyihin ei ole ollut kovin hyvä, ehkä sitä uskaltaa ottaa seuraaviakin loikkia :)

Hyvä lonelyrider että on jo parempi mieli. Kiitos Jeesukselle.

Vielä oikein siunattua lepopäivää kaikille! Ja hyvää hanukkajuhlaa sitä viettäville!!

Image
Herman

ViestiKirjoittaja PetriFB » 14. Joulu 2012 22:56

Herman kirjoitti:Kiitos rohkaisusta, toi youtube-äänitys omalla äänellä ja kasvolla oli aikamoinen uskonloikka, kun luottamus omiin kykyihin ei ole ollut kovin hyvä, ehkä sitä uskaltaa ottaa seuraaviakin loikkia :)

Hyvä lonelyrider että on jo parempi mieli. Kiitos Jeesukselle.

Vielä oikein siunattua lepopäivää kaikille! Ja hyvää hanukkajuhlaa sitä viettäville!!

Image

Laulu oli todella hyvä ja koskettava. Jos vain mitenkään mahdollista, niin ottaisin mielelläni vastaan laulun sanat ja soinnut. Voitaisiin sitä sitten opiskella laulamaan ja soittamaan.

Laulu jonka olet saanut Herralta on superhyvä.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 15. Joulu 2012 00:06

Herman kirjoitti:
Tässä yksi laulu jonka olen Jeesukselta saanut, lähetän sen sinulle Lonelyrider ja muille jotka tätä lukevat, toivoen Hänen tulevan eläväksi ja todelliseksi juuri tähän hetkeen. Siunausta.

[youtube]https://www.youtube.com/watch?v=qYo5_jO8sSg[/youtube]

Hyvä biisi ja mahtava meininki! Heti huvitti alkaa taputtamaan tahtia ja tulla kertarissa mukaan. Tohon biisiin sopis rummut niiiin hyvin, saatoin suorastaan nähdä fillin tipahtelevan kalvoille ennen kertoa :-P

Turhaan epäilet kykyjäsi tai häpeilet! Sanatkin oli mukavan toiveikkaat eikä mitkää masis vetäsyt.

Mahtavaa kun uskalsit omalla lärvillä mainostaa Kuningastamme! :thumb:
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja Herman » 15. Joulu 2012 11:29

PetriFB kirjoitti:Laulu oli todella hyvä ja koskettava. Jos vain mitenkään mahdollista, niin ottaisin mielelläni vastaan laulun sanat ja soinnut. Voitaisiin sitä sitten opiskella laulamaan ja soittamaan.

Laulu jonka olet saanut Herralta on superhyvä.

Joo voin ihmeessä antaa sanat ja soinnut, mun täytyy vaan kirjoittaa ne kun ne on tällä hetkellä vaan päässä. Mutta nyt sapatin viettoon :)
Herman

ViestiKirjoittaja Sonja » 03. Tammi 2013 16:01

Kuuntelin täältä kaunista ja hyvää musiikkia..kiitos niistä.
Erityisesti minua puhutteli Hermanin kappale..se osui juuri oikeaan aikaan, tunsin tarvitsevani kannustusta ja uskon vahvistusta ja miten ollakaan, löysin tuon koskettavan kappaleen.. Tuli oikein hyvä olo :)
Tulen varmasti kuuntelemaan sen vielä usein.Aidoin onni ja turva on Jeesuksessa.
Sillä suuri on sinun armosi ja ulottuu ylitse taivasten ja sinun totuutesi hamaan pilviin asti. Ps.108:5
Sonja

ViestiKirjoittaja eerika » 03. Tammi 2013 17:10

Siunattua vuotta 2013 foorumilaisille. :thumb:
Jeesus on Voittaja !
eerika

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 03. Tammi 2013 18:40

Tuosta viinilasi-brahmsista... Mun mieheni sanoi, että se on huijausta :D
Mutta voiko siis oikeasti viinilaseilla soittaa noin..?
Aamu-Usva

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu