Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 18. Marras 2012 21:46

Minunkaan käsittääkseni noille mainoksille ei voi mitään :?
Mutta tuo systerin 8-vuotiaan kirjoitus oli niin suloinen ja ihana!!! ;gladly:
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 18. Marras 2012 21:50

Taidatte olla oikeassa...näinhän se tahtoo olla, että jos haluaa pitää täällä netissä jotain foorumeita, niin pittää antaa pikkurilli... en sano kelle ;) mutta miksi aiemmin ei näitä mainoksia tarvinnut, vai onko se joku uusi tempaus sitten näitten foorumeitten välittäjältä...
lonelyrider

ViestiKirjoittaja systeri » 18. Marras 2012 22:49

Mulla on sähköpostissa nää pikavippimainokset ym:t niin riesana että en edes huomaa sitä täällä...en tiedä miksi on alkanut niitä tulla niin paljon :?
systeri

Re: Miten postia Heikkilälle

ViestiKirjoittaja systeri » 20. Marras 2012 20:52

Herman kirjoitti:Mää vedän deetä 125 mikrogrammaa päivässä :happy: Talven aikaan, kesällä en ota yhtään kun auringosta saa aika lyhyessäkin ajassa mitä tarvitsee. :cool:

Otatko sää ne kaikki 125mg yhdellä kertaa aamusta vai?? Mä otan kolmea eri sorttia yks jossa on C:tä ja D:tä toisessa kalkki+D ja pelkkä D yhteensä 85mg.Oon ottanu välillä kaikki kerralla ja välillä puolet aamulla ja puolet myöhemmin.Miten ne kantsiis ottaa?
systeri

Re: Miten postia Heikkilälle

ViestiKirjoittaja Herman » 20. Marras 2012 21:35

systeri kirjoitti:Otatko sää ne kaikki 125mg yhdellä kertaa aamusta vai?? Mä otan kolmea eri sorttia yks jossa on C:tä ja D:tä toisessa kalkki+D ja pelkkä D yhteensä 85mg.Oon ottanu välillä kaikki kerralla ja välillä puolet aamulla ja puolet myöhemmin.Miten ne kantsiis ottaa?

En ole kuullut että sillä olis merkitystä ottaako kerralla vai pienissä erissä. D-vitamiini "varastoituu" joten sitä voi ottaa kulemma vaikka kerran viikossa koko viikon satsin. Tosin maalaisjärjellä ajateltuna siinä luulis olevan jotain haittavaikutuksia, vaikka niitä ei välttämättä tiedetä. Jumala on tarkoittanut, että vitamiinit saadaan ravinnosta ja auringosta, ja luontaisesti niitä saadaan tasaisesti pitkin päivää, eli tuo sun tapasi on varmaan ihan hyvä. Itse otan kerralla tuin 125, tällaisia syön:

https://www.iherb.com/Vitamin-D3-5-000- ... gels/18335

Tutkin joskus näitä valmisteita paljon, ja tästä kirjoitettiin pelkkää hyvää. D-vitamiini on siinä lanoliinina (lampaanvillasta otettu) ja se on valmistettu luonnollisella tavalla. Hintakaan ei päätä huimaa (360 kapselia norm.hinta alle 30€, nyt näyttäis olevan tarjouksessa noin kympin!). Tilaaminen ameriikasta voi tietty tuntua hankalalta, mutta ei se loppujen lopuksi ole vaikeampaa kuin kotimaisesta nettikaupasta tilaaminen, jos vaan osaa amerikan kieltä. Niin ja tavaran saaminessa menee pari viikkoa. Mutta väärinhän se tietty on tilata sieltä kun pitäis tukea kotimaista kauppaa :oops: Kukkaro vaan tykkää enempi tuolta tilata :roll:
Herman

ViestiKirjoittaja matkalla » 21. Marras 2012 06:15

Tälläinen viesti tuolta "Suomen uskovaiset" foorumilta.

Tuli HÄTÄ viesti Israelista ystävältäni joka on siellä. Viesti kuuluu seuraavasti:
Nyt on TODELLINEN RUKOUKSEN TARVE!!!!! RUKOILKAA MAAILMAN PUOLESTA!!!! Olen Israelissa ja tämä tilanne on täällä todella vakava!!! Levittäkää rukouspyyntöä ! Suomen uutiset ei kerro totuutta!
Laittakaa tämä jakoon !!!!!!!!
matkalla

ViestiKirjoittaja Herman » 23. Marras 2012 18:53

Olen tehnyt postille töitä viime aikoina, mun piirissä on sellainen osoite kuin Ulpukankuja, ja aina kun lajittelussa tulee sinne postia, tulee spontaanisti mieleen "Herra siunaa Ulpukkaa". Eli Ulpukalle satelee täältäpäin aika paljon rukouksia arkiaamuisin :)

Siunattua sapattia kaikille! Herra on hyvä!!
Herman

ViestiKirjoittaja systeri » 23. Marras 2012 21:52

:happy: Herra on ollu totisesti hyvä viime päivinä...etsivä löytää :)
Mulla on täällä pikkuhupulainen yökylässä jonka äiti lähti hakemaan pikkuveljeä synnytyslaitokselta,Herra siunatkoon ja varjelkoon sitä tapahtumaa :hearts:
Saattaa olla että tyllerö lähtee huomenna meidän tyttöjen kans kotikokoukseen...huomisiin ;) :)
systeri

ViestiKirjoittaja Herman » 03. Joulu 2012 20:26

Siunausta kaikille Herran rakkaille! :)
Herman

ViestiKirjoittaja systeri » 03. Joulu 2012 22:48

Samoin sinne Herman :) ..nyt pitää hipsiä nukkumaan ettei käy niinku tänä aamuna :? ...nukuin pommiin!

Siunattua rauhaisaa yöunta Herran huomassa jokaiselle :)
systeri

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu