Feminismin kirous

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Feminismin kirous

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 09. Kesä 2015 11:31

Näyttää minustakin kyllä siltä , että Raamattu ei kiellä naisten työntekoa mitenkään, niin kuin ylläolevista Raamatunpaikoista ilmenee.

Kun lapset kasvaavat vanhemmiksi en näe mitään estettä työnteolle.

Laitetaan vielä tasapuolisuuden nimissä semmoinen ajatus ilmoille, että myös miehet voivat ajatella että kun tuovat leivän pöytään heidän ei tarvitse osallistua lasten hoitoon ollenkaan tai mitenkään.

Näinhän ei tietenkään ole , vaan miehen on silti raskaan työnkin lisäksi myös oltava läsnä perheessä isänä ja perheenpäänä.

Olen tavannut joskus tilanteita, jossa ajatellaan että kun tuo rahat taloon ei tarvitse olla isäkään, myös tätä ääripäätä pitää välttää.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja george » 09. Kesä 2015 16:24

Ei tässä ole ollut niinkään kyse naisista, noista ihanista olennoista, vaan antikristillisestä ideologiasta eli feminismistä. Feminismi pilaa naiset ja yhteiskunnan.
george

ViestiKirjoittaja paa » 10. Kesä 2015 04:43

Mr Kerimäki kirjoitti:Minusta perinteinen roolijako on ihan hyvä ..ilman mitään puristusta tai pakkoa yms.Lapsien hoito Rakkaudella kuuluu molemmille ,mutta se naisellisuus on monesti paljon parempaa ja laadukkaampaa ihan "luonnostaan naiselta ja lapsien hoito sujuu .Tässä kohtaa uskon asian olevan juuri Jumalan ohjauksen mukaista ,että nainen hoitaa lapsia kotona ja mies sitte sen oman äijämäisen osansa.Kaikki kuitenkin tulee hoitua harmoniassa kuten Luoja on sen suunnitellut.

No nykyaikana moni asia menee ylösalaisin kun on esim uusioperheitä ja siellä helposti tulee sitä vääntöä suuntaan ja toiseen.

Tummennus minun. En sano etteikö noin olisi, mutta mistä löytäisin Raamatun kohdan tukemaan asiaa? :)
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja paa » 10. Kesä 2015 04:47

George, voisitko vastata minunkin kysymyksiini.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 10. Kesä 2015 10:02

paa....sanoisin ,että vastaus on koko Raamattu ja se kuinka se kokonaisuudessaan aukeaa alusta alkaen.Ihan Adamista ja Eevasta.Kaikki näkökohdat kun liittää yhteen niin ..Mies on se ,joka elannon on hankkinu ja pellot kuokkinu kautta maailmanhistorian .
Tätä viimeistä sukupolvea koko oksennuksineen ei kannata sekoittaa siihen ,mitä Luomakunta on ollut aina.Tämä sukupolvi kääntää ne Jumalan asiat juuri päinvastoin ...Antikristuksen henki nääs.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja paa » 12. Kesä 2015 05:05

Miksei george voi vastata minunkin kysymyksiini?
paa

ViestiKirjoittaja george » 12. Kesä 2015 16:11

Käyn töissä ja kiirettä pitää.
george

ViestiKirjoittaja paa » 13. Kesä 2015 07:43

Toiseen ketjuun ehdit kuitenkin käydä kirjoittelemassa.
paa

ViestiKirjoittaja george » 13. Kesä 2015 11:04

paa kirjoitti:Siis töitä saakin nyt tehdä, jos tekee koulutusta ja älyä vaativia hommia? Eli georgen mielestä nainen ei saa tehdä duunarin töitä? Oletko sinä george itse työelämässä? Vaaditko puolisoasi pysymään kotona? Entä mitä mieltä olet Petrin kirjoituksesta?

Todella omituinen tapa tulkita tekstiäni. En ole missään ollut kieltämässä naisten työntekoa, jos siinä on perheen ym. suhteen järkeä. Harva on kirurgi. Harva myös on niin lahjakas, että opiskelu kannattaa laittaa perheen ja lasten edelle. Petrin kirjoitus pitää lukea ajatuksella.

Yleensä naiset vapautuvat kaupan kassalle yms. tekemään pitkää päivää. Sitten, kun tämä on normi yhteiskunnassa eikä poikkeus, niin kaikki palkat puolittuvat. Näin perheen rahatalouden ylläpitoon tarvitaan kaksi yhden sijaan. Lisäksi päivähoitoon kuluu rahaa. Kustannus ei täysin näy, koska se otetaan kaikilta verotuksessa. Ns. "hyvinvointiyhteiskunta" peittää feminismin todelliset kustannukset.
george

ViestiKirjoittaja george » 13. Kesä 2015 11:09

paa kirjoitti:Miksei george voi vastata minunkin kysymyksiini?

Kysymykset ovat nähtävästi hautautuneet jonnekin, kun en ole niitä löytänyt.
george

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu