Katolinen kirkko on kovaa vauhtia manipuloimassa Suomen kristillistä kenttää katolisuudelle myönteiseksi. Tämä manipulaation on niin rajua ja törkeätä, että olen kokenut sydämelläni ainakin jossakin määrin tuoda esiin millä tavalla manipulaatio etenee ja kuinka sen kautta protestanttien sydämiin pyritään istuttamaan valheen siemeniä, jotka esitetään "totuutena". Eräs katolisen ekumenian petoksen strategia ja suunnitelma on esittää katolinen oppi protestanttisuuden silmälasien läpi, ikään kuin katolisuus ja protestanttisuus olisivat lähes yksi ja sama asia. Katolisen ekumenian petoksen kautta katolisuus pyrkii koko ajan tuomaan esille katolisuuden ja protestanttisuuden samankaltaisuuksia, koska siten protestanttien on helpompi hyväksyä ne katoliset opit, joita protestanttisuus on koko historiansa ajan pitänyt katolisina harhaoppeina. Katolilainen Emil Anton käyttää katolista ekumeenista taktiikkaa kirjoituksessaan: Voiko protestantti uskoa kiirastuleen?
Moni voi ajatella ja kysyä, että miksi olen käyttänyt niin paljon aikaani kirjoitellessani katolisesta kirkosta ja sen opeista? Vastaan sen sinulle tässä näin. Raamatun sanan totuuden valossa katolinen kirkko ei edusta Raamatun kristinuskoa, vaan antikristillistä liikettä. Katolinen kirkko pyrkii ekumenian kautta tekemään kaikista katolilaisia ja kirkon suunnitelmissa on monenlaisia taktiikoita tämän tavoitteen toteuttamiseksi. Minä olen kokenut sydämessäni Herran edessä, että jos me Raamattuun uskovat Herran Jeesuksen opetuslapset emme paljasta katolisen kirkon kavalaa suunnitelmaa, emmekä osoita Raamatun sanan totuuden kautta miten ja millä tavalla katolisen kirkon harhaopit ovat harhaoppeja, niin katolinen kirkko onnistuu lähes täydellisesti suunnitelmassaan pyrkiä katolilaistamaan protestanttisia kristittyjä. Tästäkin syystä kirjoitan katolisen kirkon harhaopeista, että mahdollisimman moni todellinen Herran Jeesuksen opetuslapsi ymmärtäisi pitää sydämensä puhtaana harhoista ja hylätä kaiken katolisen harhaopin, jota katolilaiset todella aktiivisesti levittävät juuri nyt tässä ajassa. Tutki ja koettele kirjoitukseni Jumalan sanan totuuden kautta rukouksen kera.
Uusin kirjoitus on sivullani:
https://www.kotipetripaavola.com/katoli ... aatio.html