Olin tänään Oulussa ja päivällä jäi muutama tunti vapaata aikaa. Rukoillessani Herra näytti yhden puiston mihin pitäisi mennä. Matkalla sinne kyselin tarkemmin mitä siellä, ja kerrottiin että tapaan nuoren naisen jolla on hiukset kiinni, tällaiset tuntomerkit Herra antoi. Istuin sitten penkille jonka olin nähnyt, ja aloin kiittelemään ja odottamaan. Noin 10 minuutin kuluttua luokseni tulee nuori nainen, hiukset kiinni, ja kysyy että anteeksi mutta olenko hänen tinder-mätsi? Sanoin että en, ja hän kertoi sitten että hänen oli tarkoitus tavata joku mies just siinä puistossa just siihen aikaan, ja tää mies oli vielä ollut mun näköinen!! Mutta sitä miestä ei näkynyt, vaan sensijaan Herra lähetti mut häntä sinne odottamaan!! Ihan sekopäistä

Kerroin sit miksi olin siellä, ja hän oli ihan ihmeissään. Hänellä oli vaan joitain minuutteja aikaa, joten rukoilin hänen puolesta ja siinä rukouksessa tuli kerrottua samalla evankeliumi ja kutsu Jeesuksen luokse. Ihmeellisiä kohtaamisia Isä järjestää!
Sen jälkeen menin rantaan soittamaan kitaraa ja laulamaan ylistystä. Koin että Pyhä Henki oli tosi voimallisesti läsnä. Sitten siihen tuli kaks ulkomaista miestä ja jäivät mun viereen istumaan leveästi hymyillen. Lopetin laulun jälkeen soittamisen ja kysyin vointia, mutta he sanoivat että jatka soittamista sitten he kuvasivat videolle ylistystä ja olivat tosi autuaan näköisiä siinä

parin biisin jälkeen aloin juttelemaan heidän kanssa ja he kertoivat tulleensa Suomeen kaksi päivää sitten Irakista. Heidän perheensä jäivät vielä sinne. Toinen miehistä näytti mulle turvapaikkahakemuksen. Kerroin sitten heille että uskon Jeesukseen ja olen täällä ylistämässä Jumalaa. Lopuksi sanoin, että rukoilen heidän ja heidän perheidensä puolesta, ja he olivat aidosti tosi kiitollisen ja kosketetun oloisia. Oli ihan mahtava ja Pyhä hetki. Kiitos Jeesus, pelasta nää miehet ja heidän perheensä! Lisää tällaisia kohtaamisia ja johdatusta, kaikille uskoville! Aamen...