Kuvia

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Kuvia

ViestiKirjoittaja pekka » 24. Touko 2013 23:11

Kiitos paljon kuvistanne, oikein hienoja kuvia.

Tuo talitiainen on kuvattuna myös ystäväni Annabellan ensimmäisen runokirjan kanteen. Annabella on sen piirtänyt ja se sitten päätyi tuon ensimmäisen runokirjan kansikuvaksi:

Image

Se on pienikokoinen lintu mutta valtavan kaunis laululintu ja sen laulua on ILO kuulla:

https://www.luontoportti.com/suomi/fi/l ... alitiainen
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Touko 2013 08:59

*
Kiitos Systeri ja siunattua sapattipäivää sinulle! Ja myös kaikille!

Jumala on kaikkialla Läsnäoleva - Kun silloin kaipasin olla yksin, menin aina sinne metsään ja huomasin etten kokenut olevani yksin ja meikälle teki hyvää. Niin ymmärsin Jeesusta miksi Hän aina vetäytyi vuorelle olemaan yksin.

Image
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 25. Touko 2013 09:02

Vaisuliinin oravavauvakuva oli ihan ylisöpö!
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Touko 2013 09:07

*
Heheh joo mutta se Rölli vei avaimeni piiloon eikä se avain vielä löytynyt.... jo yli vuoden... Tuhma Rölli! :D
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 25. Touko 2013 09:40

vaisuliini kirjoitti:*
Kiitos Systeri ja siunattua sapattipäivää sinulle! Ja myös kaikille!

Jumala on kaikkialla Läsnäoleva - Kun silloin kaipasin olla yksin, menin aina sinne metsään ja huomasin etten kokenut olevani yksin ja meikälle teki hyvää. Niin ymmärsin Jeesusta miksi Hän aina vetäytyi vuorelle olemaan yksin.

Image

Tuo kuva tuo lapsuuttani mieleen, vaikken maaseudulta ollutkaan, mutta tuollainen vanha Volvo Amazon oli pikkupojan yksi lemppariauto :drive:

Siunausta ja Rauhaa tänäänkin!
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka

ViestiKirjoittaja Jukka-Pekka » 25. Touko 2013 09:44

vaisuliini kirjoitti:*
Sylvesterin näköinen kissa löhöää terassillani

Image

Hyvä se vaan on, että on isoja kuvia niin näkee paremmin :thumb: Itelläkin opettelemista siinä, miten saan tänne pienistä kuvista isoja. Joku voisi vinkatakin :D
Minulla on aika paljon kuvia luonnosta jne. Olen sellannut eilen ottamiani kuvia ja osa on ihan julkaisukelpoisia omasta mielestäni ;)

Siunausta, :pc:
Jes.35:8 "Ja siellä on oleva valtatie, ja sen nimi on "pyhä tie": sitä ei kulje saastainen; se on heitä itseänsä varten. Joka sitä tietä kulkee, ei eksy - eivät hullutkaan."
Jukka-Pekka

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 25. Touko 2013 13:19

Yritän vielä saada kuvan isompana näkymään tässä.. Kuvassa on mun tyttöni ja mun äidin juuri noin kuukausi sitten kuollut ihana saksanpaimenkoira Greta. Greta oli kaikkien suosikki ja aivan mahtava luonne, mutta nuoresta asti sairas. Ensin sillä ilmeni saksanpaimenkoirien perinnöllinen haiman vajaatoiminta, sitten silmäsairaus, joka olisi johtanut sokeuteen. 5-vuotiaana koira kuoli kasvaimiin :(

Image
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja pekka » 25. Touko 2013 14:42

Aamu-Usva kirjoitti:Yritän vielä saada kuvan isompana näkymään tässä.. Kuvassa on mun tyttöni ja mun äidin juuri noin kuukausi sitten kuollut ihana saksanpaimenkoira Greta. Greta oli kaikkien suosikki ja aivan mahtava luonne, mutta nuoresta asti sairas. Ensin sillä ilmeni saksanpaimenkoirien perinnöllinen haiman vajaatoiminta, sitten silmäsairaus, joka olisi johtanut sokeuteen. 5-vuotiaana koira kuoli kasvaimiin :(

Image

Oikein paljon kiitoksia kivasta kuvastasi!

Suloisia lapsia ja suloinen on koirakin.

Otan osaa suruunne Gretan poismenon johdosta.

Ps. 36:6

(36:7) Sinun vanhurskautesi on kuin Jumalan vuoret, sinun tuomiosi niinkuin suuri syvyys, ihmistä ja eläintä sinä autat, Herra.

Kiitos Herralle.

Jumalan siunausta sinulle Aamu-Usva ja läheisillesi.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja pekka » 27. Touko 2013 11:44

No joo, laitetaanpas pari kuvaa tänne ja nyt ovat aika uusia eli molemmat on otettu viime perjantaina kun kävimme Annabellan ja koirieni kanssa ompelimossa kahvilla ja saatiin vähän pakastekakkuakin maistaa.

Tässä kuvassa Ida on juuri hotkaissut yhden keksin:

Image

Ompelija (Mirja) otti yhden kuvan myös Annabellasta:

Image

pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 27. Touko 2013 11:54

Onko tämä Annabella tyttöystäväsi... sori olen utelias luonne näköjään... mutta puhut ystävästä ja useassa kohden kuitenkin palstalle on tullut juttua Annabellasta :) niin ajattelinpa uteliasuuttani vain... vaikka eihän se minulle kuulu, joten vastaamattakin voi olla..
lonelyrider

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu