Mr Kerimäki kirjoitti:Olen kyllä nähnyt ne tuliset kielet ja sain jopa tutkailla niiden olomuotoa ,mutta ne olivat eri tilanteessa koskien aivan eri asiaa.
Mr Kerimäki kirjoitti:vaisuliini ,,,minun on tunnustettava ,että olen ihan käsi tämän tietokoneen ja kirjoittamisen kanssa ,,,kun painan lähetä nappia niin täytyy melkein taivaalle katsoa ,etten tullu vahingossa syöttäneeksi jonkun mannerten välisen ohjuksen laukaisu koodia ja se tuolla taivaalla menee ja matalalla.....Siis n v 2000 erosin edellisestä (ateisti) vaimostani ja hän oli ero aikaan aivan sekaisin ja yritti jopa tappaa minut ja sitte taistelu oli kovaa henkivalloissa.Siis en halua oikein ajatella asiaa,mutta silloin ajattelin että alanpa uuden suhteen ,mutta silloin tapahtui näky (en tiedä oliko se näky vai näinkö Hengessä) en oikein osaa sanoa.Tapahtui niin ,että oli huone ja huoneen vasemmasta ylänurkasta alkoi lähes ketjussa kuin lumihiutaleet putoamaan ,kuin tulisia v mallisia kieliä .Jokainen oli erillään toimiva ,mutta kun sain katsoa läheltä yksittäistä tällaista v mallista kieltä ,niin se alkoi kuin elämään tai se liikkui kuin jalat olisi ollut ,mutta kuitenkaan jalkoja ei ollut vaan v jotenkin väristen liikkui ja kuin muutti muotoaan liikkuessaan ,mutta silti pysyi v mallisena.(Voi ihme ku on vaikea selittää).Sitten v reunoissa oli kuin sahalaidan tapainen kun läheltä katsoi.Nämä kielet toivat eteeni kirjan ja käsi ilmestyi kyynärpäätä myöten ja kirja avattiin.Käsi kirjoitti aaltoviivoilla 3nimeä nopeasti kirjaan.Sitten nopealla liikkeellä käsi veti viivat näiden 3 nimen yli.Mietin ihmeissäni mitä tämä tarkoittaa ja sitten tuli vaan tällainen ajatus ,että nuo kolme ihmistä joiden nimet vedettiin yli kuolisi väärän valinnan ja ex mustasukkaisuuden takia .Ja minä olisin yksi noista 3 henkilöstä.No tämä alkava uusi ystäväni halusi tutustua paremmin ,mutta kerroin suoraan hänelle näkyni ja hän ymmärsi myös ,että on parempi olla vaan ystäviä eikä sen enempää.Uskon ,että olen hengissä vain sen takia ku Herra Taivaan auttoi ,muuten omassa nuoruuden lihassa olisin mennyt harhaan ja olisin kuollut,,en omasta syystä vaan toisen ihmisen mustasukkaisuudesta.....Olen kyllä harkinnu kirjoittaa kuvitetun kirjan näistä kaikista ,mutta ne mannerten väliset ohjukset pitää muistaa
Masa kirjoitti:Onko kielillä puhuminen Pyhällä Hengellä täyttymisen "mittari" ? tosin sanoen jos et puhu kielillä et ole täyttynyt Pyhällä Hengellä - vai onko niin että kielillä puhuminen on vain yksi armolahjoista?
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa