Kysymyksiä

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Kysymyksiä

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 18. Joulu 2017 12:25

*
Paavali tuohon aikaan ei kirjoittanut joulusta. Kol. 2:16 on "huonoksi puolustettavaksi” tälle joululle. Sitä ei voi käyttää vedoten jouluun puolustettavaksi, koska siihen aikaan Paavalin kirjoitus oli tarkoitettu kolossalaisille ja heitä oikaisemalla Paavali sanoi, että ne ovat vain varjoja siitä, mikä on Kristuksessa todellista ja kirjoitti, että niillä tosin on viisauden maine itsevalitun jumalanpalveluksen, nöyryyden ja ruumiin säälimättömän kohtelun vuoksi, mutta mitään arvoa niillä ei ole, ja niitä noudatetaan vain lihan tyydyttämiseksi [Kol. 2:23 ]. Valitettavasti uskovat käyttävät sitä Kol. 2:16 kohtaa lyömäaseeksi ja puolustettavaksi vedoten jouluun, jossa ei ole mitään arvoa Raamatun sanan totuuden mukaan.

No olen hidas ymmärtämään mitä Paavali tarkoitti että ne ovat vain varjoa siitä, mikä on todellista Kristuksessa. Voisiko joku valaistaa ymmärtämään tässä asiassa, kiitos!
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 26. Joulu 2017 14:13

*
Minä etsin erääseen Raamatun opetukseen liittyvän kuvan googleella ja siten törmäsin tähän kuvaan, niin tämä kuva nosti väkisin mieleeni näkemäni muistuttava Beetlehemin tähti ja se alkoi askarruttaa mieltäni. En vielä löytänyt selityksen slle, minkä olen omin silmin nähnyt. Se oli hyvin suuri ja kaunis, se muistutti paljon Beetlehemin tähteä. No tämä kuva toi väkisin mieleeni, että lapsena minä katselin tällaista samannäköistä kiveä mutta väri oli kauttaaltaan puhtaan valkoista ja siinä oli rikastuttavan erinäköinen kivi miljöö - siinä tähdessä.

Miksi Jumala tahtoi näyttää tämän minulle? Kuka osaisi selittää tämän? Eikö se näkemäni tähti liity opetukseen, että Jumalan lapsessa hiottu kivi kirkastaa Kristusta? Kunpa minä saisin mahdollisimman pian vastauksen tai selityksen sille jutulle, minkä olen nähnyt omin silmin. Miksi se tuli minun koti-ikkunan vierelle näyttääkseen minulle? Miten se liittyy minuun? Askarruttaa vielä.

*kuva poistettu*
Viimeksi muokannut vaisuliini päivämäärä 29. Joulu 2017 21:48, muokattu yhteensä 1 kerran
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja kari » 29. Joulu 2017 21:44

Poistin tämän viestin
t. Kari
Viimeksi muokannut kari päivämäärä 29. Joulu 2017 22:35, muokattu yhteensä 1 kerran
kari

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 29. Joulu 2017 21:48

*
Ok kiitos huomautuksestasi, Kari. Minä nyt poistan sen kuvan. Tarkoitus oli saada ymmärtämään sen, joka muistuttaa lähes siitä, minkä olen omin silmin nähnyt.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja kari » 29. Joulu 2017 22:33

vaisuliini kirjoitti:*
Ok kiitos huomautuksestasi, Kari. Minä nyt poistan sen kuvan. Tarkoitus oli saada ymmärtämään sen, joka muistuttaa lähes siitä, minkä olen omin silmin nähnyt.

Kiitos. Minäkin poistan tuon omani tarpeettomana. Hyvää loppuvuotta!
kari

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 30. Joulu 2017 20:23

*
Kiitos samoin, hyvää loppuvuotta, Kari!

.......................

Kiitos Herralle! Eräs uskonsisko sai näyn tai hänelle näytettiin se, että noituus pääsee sotkeutumaan seurakunnan keskuudessa. Minä en ollut ainoa, joka sai selvää tästä touhuilusta. Raamatun mukaan noituus nousee lopunajassa. Noituudesta yksi on okkultismi. Täällä minä kerroin, että helluntaiseurakunnassa oli sielunhoitopäivä, jolloin kehotettiin kirjoittamaan lappuun kaikki, mikä mieltä painaa, vaivaa ja ahdistaa, niin siten jätetään lappu kulholliseen veteen joka oli ristin viekussa. :o :shock: :? Se on yksi okkultismi noituudesta.

Raamatussa ei ole sellainen opetus mitään. Okkultistinen noituus näytti jo pääsevän seurakuntaan, missä minä käyn. Uskonsiskon mukaan noituus nousee ja pääsee seurakuntaan sotkeutumaan ja hajottamaan seurakuntaa. Oli siellä muka kouluttaneet sielunhoitajat, mutta koulutus on riivaajien opeista. Syyksi, että se on se noituudesta, eli riivaajien opeista.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 30. Joulu 2017 20:30

*
Tämä ei ollut ensimmäinen kerta. Aiemmin kun olin helluntaiseurakunnassa, niin vanhimmat laittoivat nenäliinaan öljyä ja siunasivat siitä ja toivat sen minulle, niin samalla Pyhä Henki paljasti sen okkultismiksi. Ääni oli selvä, joka sanoi siitä okkultismiksi. Se on vanhimpien tyypillinen toiminta jolloin toimitaan rukousliinaa. Noituus näytti jo olevan siinä, kun Pyhä Henki paljasti sen minulle. :(
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 31. Joulu 2017 11:41

vaisuliini kirjoitti:*
Kiitos samoin, hyvää loppuvuotta, Kari!

.......................

Kiitos Herralle! Eräs uskonsisko sai näyn tai hänelle näytettiin se, että noituus pääsee sotkeutumaan seurakunnan keskuudessa. Minä en ollut ainoa, joka sai selvää tästä touhuilusta. Raamatun mukaan noituus nousee lopunajassa. Noituudesta yksi on okkultismi. Täällä minä kerroin, että helluntaiseurakunnassa oli sielunhoitopäivä, jolloin kehotettiin kirjoittamaan lappuun kaikki, mikä mieltä painaa, vaivaa ja ahdistaa, niin siten jätetään lappu kulholliseen veteen joka oli ristin viekussa. :o :shock: :? Se on yksi okkultismi noituudesta.

Raamatussa ei ole sellainen opetus mitään. Okkultistinen noituus näytti jo pääsevän seurakuntaan, missä minä käyn. Uskonsiskon mukaan noituus nousee ja pääsee seurakuntaan sotkeutumaan ja hajottamaan seurakuntaa. Oli siellä muka kouluttaneet sielunhoitajat, mutta koulutus on riivaajien opeista. Syyksi, että se on se noituudesta, eli riivaajien opeista.

Olen samaa mieltä. Tämmöistä tapaa ei opeteta Raamatussa eli suora rukous ja puhe Jumalalle jäisi kokonaan väliin jos me vain lapulle kirjoittelisimme asiat ja jättäisimme veteen. Myös olen samaa mieltä okkultiikasta, tässä toiminnassa on vaikutteita okkultiikasta.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 31. Joulu 2017 14:59

*
Murpatti, just se okkultiikka. :) Surullista, että uskovat ja sielunhoitajat ja pastori olivat mukana siinä seurakunnankokouksessa
sielunhoitopäivänä. Se okkultiikan juttu oli heille tuntematonta.

2Kor. 2:11 ettei saatana pääsisi meistä voitolle; sillä hänen juonensa eivät ole meille tuntemattomat. 33/38

2Kor. 2:11 ettei Saatana pääsisi meistä voitolle. Eiväthän hänen aikeensa ole meille tuntemattomia. RK

2Kor. 2:11 Sillä eipä meiltä ole salattu, mitä hänen mielessänsä on. Biblia

Samoin se rukousliina on kans okkultiikasta. Vanhimmat eivät tunnistaneet sen olevan saatanan aikeesta. :?
Sen jälkeen minä kannoin tätä kyseistä seurakuntaa rukouksissani ja toivon että heidän silmät alkaisivat aueta ja
tajuta okkultiikan juttua. Eräs uskonsisko sai näyn siitä varoituksesta.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 05. Tammi 2018 10:46

*
Minä törmäsin uskovaan, joka on itse lääkäri ammatiltaan. Hän kertoi lähetystyöstä ja hänen vaimo oli lähetyssaarnaaja. Oli paljon luettavaa hänestä, hänen vaimosta ja siitä, mitä he saivat nähdä, että uskovat täyttyivät Pyhällä Hengellä. Lopultakin hän toivotti siunausta jättämälä ammattinimikkeen "aborttilääkäri". Minä pysähdyin tuohon ammattinimikkeeseen. Aluksi oli ilahduttavaa ja rohkaistavaa lukea, miten Jumala toimi mutta tuo ammattinimike oli äkillinen stop nenäni eteen.  :o :shock: :?

Eräs uskova kysyi häneltä; 'etkö enää tee abortteja?' Siten se uskova, joka on aborttilääkäri vastasi sanoen: 'Jumalan Pyhä Henki vain avasi 5. Käskyn: ”ÄLÄ TAPA” vain eri puolilta Raamattua koskemaan myös sikiökautista elämää.' :shock: :? Ja lisäksi hän selitti sanoen: 'samana päivänä kun olin jättänyt dosentti xxxxx:lle kirjeen, jossa kieltäydyin tekemästä raskaudenkeskeytyksiä muuta kuin vitaali-indikaatiolla (äidin hengen vaarantava syy) täytyin kotona Pyhällä Hengellä kielillä puhuen parhaan ystäväni rukoillessa puolestani.' :shock: :?

Hän korotti sanoen: 'äidin hengen ja terveyden vakavasti vaarantava syy = vitaali-indikaatio, on ainoa jolla hyväksyn abortin!' :?

Mitä sinä sanot tästä jutusta? Missä on erotus, siinä käskyssä, joka sanoo 'Älä tapa'? Voisiko joku vähän valaistaa tätä asiaa tarkemmin, mikä on hyväksyttävää ja mikä ei ole hyväksyttävää?
vaisuliini

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu