hrmn2 kirjoitti:pekka kirjoitti:Niin, Herman, mutta olet sanonut, että olet opettaja (Jumalan voitelema tähän palvelutehtävään). Näin olen siis ymmärtänyt kirjoituksistasi tätä asiaa koskien.
Eikö silloin varsinkin tule koetella sinun(kin) opetuksesi perin pohjin koska kun ilmoitat että olet meidän muiden opettaja niin varmaankin ymmärrät sen tosi asian silloin, että kaikki kirjoituksesi/opetuksesi joutuvat ikään kuin suurennuslasin alle koeteltavaksi, että ovatko ne Jumalan antamaa vai onko niissä mukana jotain muutakin mikä ei ole hyvää ja Raamatullista.
Kyllä minun opetukseni saa ja tulee koetella, siinä missä kaikki muutkin opetukset ja ajatukset. En ole koskaan kieltänyt koettelemasta opetuksiani.
Mutta miksi sitten ikään kuin pakenit foorumilta kun olit jättänyt silloin uusimman kirjoituksesi/opetuksesi koeteltavaksi julkisesti tänne foorumille?
Kuinka sinun jättämääsi julkista opetusta voi joku koetella (esim. kysellä jotain kohtaa opetuksestasi, että mitä sillä ja sillä kohtaa oikein tarkoitit jne.) jos itse opettajana pakenet vastuusta ja poistut foorumilta niin, että opetuksesi julkinen käsittely ei voi enää onnistua?
Pystymmekö olemaan samanmielisiä tässä asiassa Herman, että joku meni sinulta hiukan pieleen tuossa asiassa?