S.E. kirjoitti:systeri kirjoitti:Kuunteliko kukaan viime perjantaina Radio deistä ohjelmaa jossa käsiteltiin ekumeniaa...itse kuuntelin töitten lomassa jälleen katkonaisesti, mutta jäi joitain kohtia mieleen.Keskustelun juontaja jutteli siinä että kun googlettaa, niin lähes ensimmäisenä tulee vastaan kirjoitus jonka mukaan ekumenia on eksytys...toinen keskustelijoista joka oli muistaakseni vapaakirkon työntekijä, kertoi jotain että alkuun hänkin oli nuorena totuuden etsijänä sitä mieltä, mutta nykyään on ajatukset muuttuneet...mua häiristi siinä lauseitten välissä olevat naurun höräyksetPetrin kirjoitushan sieltä varmaan on ekana eteen tullut...hän on tosiaan ollut samaa mieltä jo monta kymmentä vuotta
Kyllä näitä yhteiskristillisiä kokoontumisia on edelleen ja kyllähän niitä paikkoja Raamatusta löytyy jotka ikään kuin puolustavatkin tuota yhteyttä, mutta se ei sovi kuitenkaan Raamatun kokonaisilmoitukseen.
Mun mielestä Radio dei on yhtä sekaisin kuin TV7. Ripaus totuutta, järkyttävä määrä valhetta, joka kasvaa pikkuhiljaa kunnes totuutta ei ole jäljellä yhtään. Suosittelen kristittyjä pitäytymään vain Raamatussa. Tälläiset Baabelin äänitorvet hapattaa.
Niin sitähän mää kysyin :P olkoot mikä "torvi" on,mä kuuntelen työpaikalla sitä usein ja on siellä muutamia ihan hyviä ohjelmia.Se pistää monesti ajattelemaan asioita ja nimenomaan koettelemalla sitä mitä sielä sanotaan

Petrin kirjoitushan sieltä varmaan on ekana eteen tullut...hän on tosiaan ollut samaa mieltä jo monta kymmentä vuotta