pään verhoaminen

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: pään verhoaminen

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 25. Touko 2015 13:41

*
Menen varaamaan kampaajalle ajan nyt :D Jumalan tapaista tämä ei ole kun laittaisi jotain taakoittavaa ohjetta noudatettavaksi jos pitkä tukka on raskas- ja vaikeahoitoinen. Uskovat ovat mielestäni menneet jo liian pitkälle tässä asiassa.

Nina Åströmin tukkamalli Raamatun mukaan on häpeäksi mutta kun katsoin tätä kasvokuvaa. En näe mitään siinä hävettävää enkä näe että hän olisi ruma lyhyeessä tukassa. Raamattu tarkoittaa että sinä aikana lyhyt tukka oli silloin häpeäksi naiselle mutta nykyaika on paljon muuttunut eikä se ole enää häpeäksi naiselle. Se varmaan liittyy kulttuuriin. Siinä aikana nainen koki lyhyettä tukkaa häpeäksi niin se tunne mitä nainen koki, nousi Jumalan kasvoille ja häiritsi Jumalaa kun nainen profetoi, minä luulen niin.

Nyt lyhyttukkaisena nainen profetoi eikä häpeä omaa tukkamallia ja on tyytyväinen tähän tukkamalliin, se ei enää häiritse Jumalaa hänen profetoidessaan. Huivia ei varmaan tarvitse käyttää koska ei koe enää häpeää ja on vapaa menemään seurakuntaan ilman huivia.

Image
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 25. Touko 2015 19:36

Asiasta aasinsiltana .....Nätti Nainen tuo Nina Åström.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja paa » 26. Touko 2015 04:49

Mitenkähän sitten määritellään 'lyhyet' ja 'pitkät' hiukset? Toisen pitkä on toisen lyhyt ja päinvastoin.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 26. Touko 2015 15:46

Minusta nykyään muodissa oleva siili tietyllä ihmisryhmällä (naisilla) on tosi ruma.
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 26. Touko 2015 22:09

*
Mr Kerimäki mitä mieltä olet tästä kuvasta? Sopiiko naisille tämä tukkamalli? ;)
Image
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja pekka » 26. Touko 2015 22:54

Mitä te näistä sanotte?

Image

Image
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja Lily » 26. Touko 2015 23:12

Ehkä tuon ylemmän kuvan nutturan ymmärrän kyllä, harvoin afrohiuksia saa tuon pienempään pakettiin jos on pitkä tukka. Alempi taas... No onko sillä tarkoitus hakea huomiota kenties :)
Lily

ViestiKirjoittaja paa » 27. Touko 2015 04:38

Mr Kerimäki kirjoitti:Minusta nykyään muodissa oleva siili tietyllä ihmisryhmällä (naisilla) on tosi ruma.

Eli siili lyhyt, muut pitkiä? :-P
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja paa » 27. Touko 2015 04:45

Mikä vika tuossa nutturassa on? Ja oikeastaan, mikä vika alemmassakaan kuvassa? Ihmeellistä arvostelua.
paa

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 27. Touko 2015 06:31

*
Eilenkin laitoin nutturalle työn takia enkä tykkää siitä.

Mitä mieltä muut tästä tukkamallista on?

Image

Eikö ole ihana tukkamalli? Eikö se ole siili?
vaisuliini

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu