Kritiikkini poliisille on seuraava:
Miksi poliisi sanoo kansalle, ettei Jihadmaahanmuutto vaikuta turvallisuustilanteeseen, ja kuitenkin poliisi itse käytöksellään viestittää että nyt on turvattomampaa muunmuassa:
- Laittamalla runsaasti suuria ajoesteitä tilanteissa jossa on paljon kansaa kadulla
- Parkkeeraamalla rekkoja ja muita suuria ajoneuvoja estämään autolla ajo väkijoukkoon tilanteissa jossa on paljon kansaa kadulla.
- Poliisin terrorismia tutkivalle yksikölle on annettu lisäoikeuksia
- Sisäministeriö alla olevassa lausunnossa paljastaa poliisin valheen, eli sisäministeriö joka siis ohjeistaa poliisin on itse sanonnut että Suomen turvallisuus taso ei ollut enään matala, vaan on maahantunkeutumisen yhteydessä nostettu luokkaa korkeammalle eli kohtaan kohonnut!
Lainaus:
Suojelupoliisi antoi uuden terrorismin uhka-arvion kesäkuussa 2017. Sen mukaan uhka on aikaisempaa korkeampi. Uhkaa ovat entisestään nostaneet Suomen profiilin vahvistuminen radikaali-islamistisessa propagandassa ja terrorismintorjunnan kohdehenkilöiden yhä vakavammat kytkökset terroristiseen toimintaan. Merkittävimmän terrorismin uhkan Suomessa muodostavat edelleen yksittäiset toimijat tai pienryhmät, jotka saavat motivaatiota radikaali-islamistisesta propagandasta tai terrorijärjestöjen kehotuksista.
Samalla Suojelupoliisi otti käyttöön uuden neliportaisen asteikon uhkatason kuvaamiseksi. Terroriuhka on Suomessa tasolla kohonnut. Uhkatasot ovat matala, kohonnut, korkea ja erittäin korkea.LÄHDE:
https://intermin.fi/poliisiasiat/terrorismin-torjuntaEli meille valehdellaan niinkin tärkeästä asiasta kuin Suomen turvallisuustilanteesta päin naamaa. Sanomalla että tavallisen kansalaisen ei tarvitse huolestua, että Suomessa on vieläkin "hyvä" turvallisuus taso. Kysynkin "hyvä" verrattuna mihin? Angolaan? Somaliaan?
Itseäni teurastus kaulavaltimo katkaisemalla kyllä tuppaa huolstuttamaan.Naapurin Antti saa kusettaa minua niin paljon kuin tahtoo sekä kuka yksityishenkilö tahansa, mutta poliisi mielestäni ei saa, poliisin pitäisi myös paljastaa kuinka Suomessa on raiskaustilastot räjähtäneet täysin käsiin ulkomaalaisten johdosta, tästäkään ei rehellisesti tiedoteta, joten vanhemmat ajattelevat ettei ole syytä ohjeistaa lapsia asiasta mitenkään.
Tämä tämmöinen asioiden vääristely, sekä valehtelu kuohuttaa itseäni eniten tässä sillä herää mielestäni perusteltu kysymys "Mistä muusta ne valehtelee?". En minä halua miettiä tämmöisiä , haluaisin uskoa että poliisiin voi luottaa, mutta ilmeisesti vihapuheen ennaltaehkäiseminen on tärkeämpää kuin totuudenkertominen.
Nuo ylen "taikalapanen" ja poliisin avaimenkilistely ohjeet ovat irvokkaita kun eilen oman maan kansalaisia teurastettiin veitsellä keskellä Suomen Turkua torilla, arkipäivänä.