Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 13. Loka 2017 15:06

Vaisuliini, minä uskon, että uskovainen saa harrastaa ja tehdä erilaisia kädentöitä.
Ei niissä ole mitään väärää, ellei niissä ole sitten jotain erityistä pahuutta tai ovat sillälailla epäsopivia
tai jos omat tekemiset ohittavat
uskossa elämisen niin, että ne tulevat tärkeemmiksi.

Kun meitä Sanassa kehoitetaan, ettemme saa mukautua tämän maailman muodon mukaan,
niin minusta se tarkoittaa sellaisia asioita, jotka ovat syntiä tai jotka vievät pois Jeesuksesta.

Raamatun monet henkilöt tekivät käsillään kaikkea erilaista ja se oli vain hyvä asia. :hugehug:
Tirlittan

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 13. Loka 2017 15:17

*
Ok Tirlittan. Minä vähän kärsin identiteetin puutteesta. Planneroimalla koin jakaantuneeni kahtia. No varmaan minulla usko ojentautuu kohti Kristusta niin siinä identiteetti korjautuu automaattisesti. No mitä sinä tekisit minun housuissani kun löytyisi ostamasta tarra-arkista esimerkiksi rauhanmerkki ja unisieppari jotka olivat piilossa tarrojen takana? Ne ovat houkuttavan näköisiä tarroja.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 13. Loka 2017 23:42

*
Lento 666 laskeutui Helsinkiin turvallisesti epäonnisena ja taikauskoisena perjantaina 13. tapaturmapäivänä. :wtf: :shock: :?

https://fortune.com/2017/10/13/friday-the-13th-finnair-666-hel-flight-helsinki/

Nyt löytyi suomenkielinen uutinen.

https://yle.fi/uutiset/3-9883012
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Tirlittan » 14. Loka 2017 00:36

No, eipä ole tuo kone kertaakaan tipahtanut taivaalta, vaikka uutisen mukaan
se on lentänyt 21 kertaa 13. perjantaina.
Mistäköhän tuo 13. perjantai höpötyskin on tullut?
Tirlittan

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 14. Loka 2017 07:03

Minä en myöskään ymmärrä tuota perjantai 13. päivä -juttua :crazy:
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja Peace In Rest » 17. Loka 2017 09:29

Täällä on näköjään lomani aikana tullut paljon uusia ja vanhoja keskusteluja ylös. Pitääpä perehtyä asioihin, ja katsoa olisiko tarvetta tulla sekoittelemaan soppaan omiakin ajatuksia :)
Peace In Rest

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 17. Loka 2017 12:40

*
Hei haluaisin esittää huoleni. En paljoa seurannut mitä täällä tapahtui. Mutta yksi tästä foorumista nimitti toista harhaoppiseksi ja se otti silmiini ja se minua ihmetyttää. Esimerkiksi jos minä erehdyn jostakin Raamatun jutusta niin olenko itse harhaoppinen toisten mielestään? Se tuntuu pahalta ikäänkuin minut olisi leimattu harhaoppiseksi koska erehdyn jossain Raamatun jutussa ja ilahtuisin varmaan että joku tulisi oikaisemaan minua Raamatun mukaiseen suuntaan ilman muuta kuin se joka nimittää heti ensimmäisestä kerrasta lähtien harhaoppiseksi. Se minua huolettaa.

Toinen juttu minua huolettaa. Yläpuolella oleminen ja oikeassa olemisen tarve ärsyttää toisiaan vaikka se ei tarkoita olla yläpuolella eikä se tarkoita että olisi oikeassa jostain asiasta vaan se haluaa kertoa mitä on saanut terveellisen käsityksen Raamatun näkökulmasta ja minua mietityttää miksi se ärsyttää toisiaan. Se huolettaa minua. En ajattele näin että toinen olisi minun yläpuolella enkä ärsyynny että toinen olisi oikeassa vaan minä ilahtuisin koska saisin häneltä terveellisen käsityksen niin minulla usko ojentautuu kohti Kristusta terveellä tavalla.

Anteeksi tämä juttu koska se minua vaivaa! Herra auta, Jeesuksen nimessä!
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 18. Loka 2017 11:15

*
Nyt tajuan. Kun maailmassa on verilöylyjä ja sotamelskaa niin kuu on niinkuin peili ja muuttuu vereksi.

Ap.t. 2:20 Aurinko muuttuu pimeydeksi ja kuu vereksi, ennenkuin Herran päivä tulee, se suuri ja julkinen.

https://yle.fi/uutiset/3-9887885
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 18. Loka 2017 12:20

*
Arvatkaa mikä minua naurattaa? :D Pihallani oli paljon pudonneita lehtiä. Keksin miten saan ne tasoitettua niin menin ottamaan ruohonleikkurin ja ajoin ruohonleikkurilla "kaksi kärpästä kerrallaan" pudonneita lehtiä ja nurmikkoa. Nyt ne on ajettu ja tasoitettu. Katsoin järkeväksi kuin havarointia.

Siten tänään minä sahasin minun vanhan sängyn poikki ja vien ne saunaan poltettavaksi. Katsoin sitä järkeväksi kuin viedä roskiin. :D
vaisuliini

ViestiKirjoittaja tanu » 19. Loka 2017 06:38

https://www.nykysuomi.com/index.php/201 ... ta-vaivaa/

Mauri Peltokangas (ps): Mikä helvetti tätä maata vaivaa?
18.10.2017 B52S 3468 Views 3 Comments

Teräväsanaisilla ja kantaaottavilla Facebook-videoillaan miljoonayleisön saavuttanut Kaustisen kunnanvaltuutettu Mauri Peltokangas (ps) ei tällä kertaa julkaissut videota, vaan otti kirjallisesti kantaa Suomen nykyiseen tilanteeseen. Peltokangas kirjoittaa Facebookissa:

”Pidettäiskö huolta meistä?

Suomen kansa on telluksella tallusteleva, reilu viiden miljoonan henkilön arvokas vähemmistö, jota oma hallitus ja virkakoneisto jostain syystä syrjii ja hakkaa nilkoille… pahasti!

En ihmettelisi, jos postilaatikosta löytyisi kirje, jossa ohjeistus: mene kyykkyyn, että sinua on helpompi kusta silmään. Terveisin valtion hallinto.

Tämä kansa ja sen mielipiteet pyritään nyt jostain syystä vähä vähältä syrjäyttämään… täysin kusipäiset ideologiat vihapuhe väitteineen valtaavat maassamme alaa.

Sairas monikulttuurikiimainen ideologia vääntää totuuden vihapuheeksi ja isänmaallisuuden rasismiksi ja vaikka miksi. Valtamedia on täysin mätä.

Faktaa on, että mielipiteitämme valvotaan vihervasemmiston märän unen mukaisesti, kuin pohjois-koreassa. Suomen piispat ovat kiimassa monikulttuuriseen unelmaan ja normaalit perinteemmekin ovat pian rasismia.. mikä helvetti tätä maata vaivaa?

Että meillä riittäisi varoja ylläpitää kymmenien tuhansien kolmansista maista saapuneiden, virallisestikin turhakkeiksi todettujen elintasoa, otetaan velkaa, suomalaiset lapset ja nuoret jäävät hallitukselta huomiotta, työttömiä nöyryytetään, vanhuksiamme nöyryytetään, köyhiä nöyryytetään, lapsiperheitä nöyryytetään, pieniä yrittäjiä nöyryytetään ja lopuksi meitä jokaista nöyryytetään sillä, että meiltä systemaattisesti viedään isänmaa alta. Jos joku ei ole tätä huomannut on aika avata ne silmät!

Samaan aikaan kaiken maailman Sipilät ja Bernerit saavat huseerata toinen toistaan räikeämpiä kusetuksia vapaasti. Valtion omaisuudella, velkaa ottamalla pelataan omaisuuksia harvojen taskuun…

Journalismi on Suomessa puolueellisuudessaan tasoa hävettävä, Presidenttikisakin julistettiin verovaroin ylläpidettävällä Ylellä lähes turhaksi, koska heidän mielestään kansa haluaa FEDERALISTIN, EU:n komission ja globaalin rahan juoksupojan, meidät euroon kusettaneen, hymyilevän kokoomusketkun presidentiksi! Sori, mutta Sauli nyt vaan on tuota kaikkea. Siitä ei pääse yli eikä ympäri!

Tämä maa perinteineen on mielestäni arvokas! Olisko liikaa vaadittu, että se meillä säilyy?

Heräilee vakava kysymys, missä vaiheessa Suomen kansa tekee Islannit ja Itävallat?
Lopettaa kyykkimisen?

Mielestäni olisi jo korkea aika alkaa pitää huolta meistä! SUOMALAISISTA!”

Lähde: Facebook

Tuota mieltä on varmasti suuri osa suomalaisista. Toisaalta nyt niitetään sitä mitä on vuosikymenten saatossa kylvetty. Ei tätä maata pelasta enää mikään muu
kuin se että ihmiset kääntyvät Jumalan puoleen, tunnustavat syntinsä ja tekevät parannuksen. Ennen kaikkea uskovat evankeliumin Herrasta Jeesuksesta.
Eikä sekään tätä maata enää välttämättä pelasta, mutta ihmisen kuitenkin. Ja se on tärkeintä.
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu