Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja Jukka » 13. Kesä 2016 01:49

vaisuliini kirjoitti:
Mr Kerimäki kirjoitti:entä jos se meneekin siedätyshoitona se koiranpentu ja parantaa astmaa ...tosin saattaa olla alussa aika hankalaa.???????

Auttaako siedätyshoito? Oletko tavannut astmaatikkoa jolla on koira? Ajattelen jos koira nopeuttaisi Jumalan toimintaa jolla Hän parantaisi minut astmasta.

Minun koiraani ulkoiluttaa (ja toisinaan pitää myös yöt makuuhuoneessaan kotonaan) koulutyttö, joka on allerginen koirille, mutta ei näemmä kaikille roduille. Koirani ei aiheuta tytölle allergisia oireita. Lisäksi naapurissani asuu vanha rouva, jolla on astma, mutta hänkään ei saa koirastani oireita kun käytän häntä kaupassa autolla, jossa koira on toisinaan mukana. Olen näistä päätellyt ettei kaikki allergikot ja astmaatikot saa jokaisesta koirarodusta oireita.

Allergia- ja astmaliitosta saisi varmaan ajankohtaista tietoa näistäkin asioista. https://www.allergia.fi/
Heidän neuvontanumeroon ei ehkä kannata soittaa, koska näyttää olevan aika kallis numero.
Jukka

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 13. Kesä 2016 22:36

jukka1954 kirjoitti:
vaisuliini kirjoitti:
Mr Kerimäki kirjoitti:entä jos se meneekin siedätyshoitona se koiranpentu ja parantaa astmaa ...tosin saattaa olla alussa aika hankalaa.???????

Auttaako siedätyshoito? Oletko tavannut astmaatikkoa jolla on koira? Ajattelen jos koira nopeuttaisi Jumalan toimintaa jolla Hän parantaisi minut astmasta.

Minun koiraani ulkoiluttaa (ja toisinaan pitää myös yöt makuuhuoneessaan kotonaan) koulutyttö, joka on allerginen koirille, mutta ei näemmä kaikille roduille. Koirani ei aiheuta tytölle allergisia oireita. Lisäksi naapurissani asuu vanha rouva, jolla on astma, mutta hänkään ei saa koirastani oireita kun käytän häntä kaupassa autolla, jossa koira on toisinaan mukana. Olen näistä päätellyt ettei kaikki allergikot ja astmaatikot saa jokaisesta koirarodusta oireita.

Allergia- ja astmaliitosta saisi varmaan ajankohtaista tietoa näistäkin asioista. https://www.allergia.fi/
Heidän neuvontanumeroon ei ehkä kannata soittaa, koska näyttää olevan aika kallis numero.

Ok Jukka mutta koitin ylipuhua niin siinä onnistuin siis tänään. Koiranpennun kanssa kauppa voi olla huomiseen asti peruttu. Toivottavasti koiranpennun omistajalle ei tule pettymystä kun kaupan peruutetaan. Sanoin miehelleni että olen tällainen vapaasielullinen niin hän ymmärsi sen.

Keskityn nyt erääseen naiseen joka on lankeamistilassa jo pitkään ja olen hänen rinnallakulkijana antaen tukia ja apua. Se on tärkeä tehtävä johon haluan keskittyä ilman sitä että koira veisi paljon aikaa. Toivottavasti se nainen eheytyisi minun kautta. Kerran hän kysyi tekstarilla mikä häntä askarrutti niin hänelle vastasin lohduttavin sanoin. Minua saa muistaa rukouksin jos kokee Herran kehottavan rukoilemaan. Kiitos etukäteen!

:pc:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 21. Kesä 2016 19:16

*
Mitä juhannuksena aiot tehdä jos saa kysyä? Konferenssia katsomaan vai? Mikä konferenssin tarkoitus on joka mietitytti minua? Tuntui että olisi hengellinen markkina siellä Keuruussa.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 23. Kesä 2016 12:31

*
Terkut täältä mökiltä. Unohtui vain sähkölätkä mutta onneksi naapurilla on ja nyt se on minulla lainaksi. :) Mitä parasta minulla juhannuksena on eli luettavaa tästä foorumista ja on mukava lueskella linkkiä kahvikupin kera sähkölätkä kädessäni ja samalla hyttyset häiritsevät minua kokoajan. :D
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 24. Kesä 2016 10:14

*
Britannia ottaa eron EU:sta niin moni muu maa saattaa harkita ja Suomi kans.
https://www.iltasanomat.fi/ulkomaat/art-2000001207193.html
vaisuliini

ViestiKirjoittaja paa » 24. Kesä 2016 10:39

Tänne allekirjoituksia: https://www.kansalaisaloite.fi/fi/aloite/2058

Aloitteessa vaaditaan kansanäänestystä Suomen EU-jäsenyydestä.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja PetriFB » 27. Kesä 2016 15:42

Juhannus askareita "vauhtia ja vaarallisia tilanteita": https://www.kotipetripaavola.com/pihapu ... minen.html
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 29. Kesä 2016 12:16

*
Oli 6.6.2016 niin silloin minä mietin tapahtuuko jotain vakavaa mutta kun se päivä meni ohi niin huomasin että onneksi ei mitään tapahtunut.

Allekirjoitin pois EU-jäsenyydestä. Luin yhtä linkkiä jonka mukaan kaikki siirretään Brysseliin. En halua Suomea mukaan Brysseliin niin on parempi allekirjoittaa irti EU:sta. Jumala on Herrani joka auttaa Suomea. Se riittää. :wise3:
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 03. Heinä 2016 09:27

*
Äänestin Sipilän pois virasta koska hän ajoi ihmisiä leipäjonoon. Tässä on adressi johon voi allekirjoittaa ajatellen ihmisiä jotka Sipilän takia eivät pysty elättämään itseään.

https://www.adressit.com/sipila_pois_paaministerin_virasta
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 03. Heinä 2016 09:40

*
Haluaisin kysyä osaatko erottaa oman lihan tahdon ja Jumalan tahdon väliltä? Jos kokee tahdoksi tehdä sitä tehtävää mutta mistä tietää onko se oma lihan tahto vai se on Jumalan tahto? Kuka teistä osaisi vastata tähän kysymykseen? Muistelen vähän PP:n linkkiä jonka mukaan Jumalan kutsumus on helposti ja selvästi erotettava omasta lihan tahdosta mutta en muista mikä linkki oli. Kuka teistä muistaa linkin nimen?
vaisuliini

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu