Juttutupa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Juttutupa

ViestiKirjoittaja toni t » 03. Maalis 2016 00:30

Aamu-Usva kirjoitti:No olisin mä varmaan intoillut täällä jos olisin päässyt läpi. En siis pässyt ja olen ihan maani myynyt, että miksi edes menin mihinkään typerään autokouluun. Rahat viety, mutta ajokorttia ei saatu. Seuraava yritys parin viikon päästä. Ehkä tästä masennuksesta vielä noustaan ja uudella innolla kohti uutta ajokoetta... Nyt väsyttää.

Toivottavasti autokoulumaksusi sisältää myös lisäopetuksen kun inssiajo pomppasi. Niin sen tulisi olla että ei joudu maksamaan mitään lisämaksuja lisäopetuksesta jos ei pääse läpi. Sillä lisäopetustahan se vaatii jos pomppaa koska ei ajokortin tulisi olla mikään sellainen että "no kokeillaanpa sattuisiko se nyt menemään läpi". Ajokorttia ei tulisi ansaita tuurista vaan taidosta. Ajokortin tulisi olla todistus siitä että kortinhaltija omaa ne perustaidot käyttäytyä liikenteessä turvallisesti kaikkien ihmisten kannalta.

Joten toivon että saat nyt samaan hintaan lisäopetusta. Ja se lisäopetushan on vain hyvä asia sillä sen kautta opit ajamaan paremmin ja turvallisemmin liikenteessä niin itsesi kuin muidenkin lähimmäisten kannalta.

:thumb:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
toni t
Site Admin

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 03. Maalis 2016 07:27

Minulle määrättiin kaksi tuntia lisäopetusta. Niiden hinta on yhteensä 160€. Siihen tulee vielä lisäksi auton käyttömaksu ajokokeessa, joka on 70€. Ja ttietenkin uusi maksu ajokokeesta. Vieläkin harmittaa, vaikka on jo seuraava päivä :(
Aamu-Usva

ViestiKirjoittaja toni t » 03. Maalis 2016 12:13

Aamu-Usva kirjoitti:Minulle määrättiin kaksi tuntia lisäopetusta. Niiden hinta on yhteensä 160€. Siihen tulee vielä lisäksi auton käyttömaksu ajokokeessa, joka on 70€. Ja ttietenkin uusi maksu ajokokeesta. Vieläkin harmittaa, vaikka on jo seuraava päivä :(

Ikävää että lisäopetus maksaa. Minusta sellainen autokoulu olisi hyvä joka tarjoaisi lisäopetuksen samaan maksuun. Sillä ainakin varmistettaisiin se että opetus olisi mahdollisimman laadukasta eikä tarkoitus olisi päästä tienaamaan lisätunneilla.

Minulla pomppasi teoriakoe silloin aikoinaan ensimmäisellä yrityksellä. Harmittihan se silloin - mutta nyt jälkeen päin ajateltuna se ei enään harmita. Oli hyvä että jouduin lukemaan silloin enemmän jotta varmasti osaisin liikennesäännöt ja ainakin tähän mennessä olen välttynyt vakavilta kolareilta - kiitos Herralle.

Toivottavasti lisäopetus auttaa sinua ja pääset seuraavalla kerralla läpi :thumbup:
Armo olkoon kaikkein kanssa, jotka meidän Herraa Jesusta Kristusta lakkaamatta rakastavat, amen!
toni t
Site Admin

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 03. Maalis 2016 13:26

Autokoulut on nykyään ihan rahastusta ....
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 03. Maalis 2016 15:16

*
Älä Aamu-Usva masennu, rukoilen että läpäiset kans! :thumbup:
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 03. Maalis 2016 15:26

*
"Suun tai huulen hedelmät" huomaavaisesti johdattaa muita Jeesuksen yhteyteen. Minä huomasin kans ja oivalsin että jatkossa voin käyttää huulen hedelmiä niin että muut tulevat terveeseen uskoon ja oikaisevat suoraan Kristuksessa. Huomasin että fb:ssa negatiiviset kommentit vähenevät. Kiitos Jumalalle! :clap:

Matt. 10:16 Katso, minä lähetän teidät niinkuin lampaat susien keskelle; olkaa siis älykkäät kuin käärmeet ja viattomat kuin kyyhkyset.

Ef. 5:16 ja ottakaa vaari oikeasta hetkestä, sillä aika on paha.

Olisi kysyttävää. Yksi sanoi minulle että minulla on lohdutuksen armolahja eli olen lohduttaja. En ole löytänyt Raamatusta kohtaa enkä ole kuullut sitä juttua. Onko lohduttajan armolahja josta Raamattu puhuu?
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 03. Maalis 2016 21:31

*
Tämä on tosi hyvä. Kannattaa lähteä mukaan kuuntelemaan!

Älkää eksykö -iltapäivä Lähetysseurakunnassa -teemana.
5.3.2016 @ 13:00 – 20:00
Helsingin Lähetysseurakunta
Iso Roobertinkatu 24
00101 Helsinki

Koetelkaa kaikki – suuntaviivoja aikamme hengellisten ilmiöiden arviointiin.
Seminaari klo 13-17 ja iltatapahtuma klo 18. Puhujina mm. Heimo Enbuska,
Petri Mäkilä, Esa Hyvönen, Tapani Suonto, Leif Nummela, Pasi Turunen ja
Elina Rautio. Tervetuloa! Helsingin Lähetysseurakunta, Iso-Roobertinkatu 24

https://www.houseseurakunta.fi/tapahtum ... iltapaiva/
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Jukka » 04. Maalis 2016 07:20

vaisuliini kirjoitti:*
Tämä on tosi hyvä. Kannattaa lähteä mukaan kuuntelemaan!

Älkää eksykö -iltapäivä Lähetysseurakunnassa -teemana.
5.3.2016 @ 13:00 – 20:00
Helsingin Lähetysseurakunta
Iso Roobertinkatu 24
00101 Helsinki

Koetelkaa kaikki – suuntaviivoja aikamme hengellisten ilmiöiden arviointiin.
Seminaari klo 13-17 ja iltatapahtuma klo 18. Puhujina mm. Heimo Enbuska,
Petri Mäkilä, Esa Hyvönen, Tapani Suonto, Leif Nummela, Pasi Turunen ja
Elina Rautio. Tervetuloa! Helsingin Lähetysseurakunta, Iso-Roobertinkatu 24

https://www.houseseurakunta.fi/tapahtum ... iltapaiva/

Tuossa iltatapahtumassa esitellään uuskarismaattisista harhoista kertova kirja (hinta 45 eur). Juhani Aitomaalla se oli kustantajan lähettämänä jo 27.2 kun tapasimme Hyvinkäällä. Siinä ei ole mitään merkittävää uutta mitä ei olisi käsitelty jo aikaisemmissa julkaisuissa. Esimerkiksi kattavan kokonaiskuvan aikamme eksytyksistä saa ilmaiseksi Näkökulma-lehdestä (nro 2) ja pdf-muodossa luettavista kirjoista. Näkökulmalehden hinta on kotiin tilattuna 2,50 eur. https://www.evankeliumikoulu.fi/tuote-osasto/kirjat/ , mutta siis ilmeiseksi luettavissa netissä.

Koetelkaa kaikki-tapahtumassa on rahastuksen makua, 45 euroa kirjasta, jossa ei ole mitään uutta.. Aivan käsittämätöntä on se, että esiteltävässä kirjassa varoitetaan opeista ja opettajista joiden kirjoja on samanaikaisesti järjestävien seurakuntien kirjamyyntipöydillä.
Jukka

ViestiKirjoittaja Jukka » 04. Maalis 2016 07:38

Aamu-Usva kirjoitti:No olisin mä varmaan intoillut täällä jos olisin päässyt läpi. En siis pässyt ja olen ihan maani myynyt, että miksi edes menin mihinkään typerään autokouluun. Rahat viety, mutta ajokorttia ei saatu. Seuraava yritys parin viikon päästä. Ehkä tästä masennuksesta vielä noustaan ja uudella innolla kohti uutta ajokoetta... Nyt väsyttää.

:drive:
Kyllä se siitä (ajattelin ennen inssiajoasi) ja nyt: se siitä. Mutta pää pystyyn vaan: suomalaisella sisulla ja hurttishuumorilla on selvitty vaikeimmistakin tilanteista. Esimerkiksi :wise3: ... no en nyt muista.
Jukka

ViestiKirjoittaja Aamu-Usva » 04. Maalis 2016 07:58

Välillä myös "kovat" puheet voivat olla korvankutkutussaarnoja.
Aamu-Usva

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu