Torinon käärinliina ja Jumalan kuva

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Sain kutsun Radio Dein ohjelmaan

ViestiKirjoittaja systeri » 24. Huhti 2012 17:59

Rakkautta Rauhaa Viisautta Siunausta Voimia Jumalalta ,kaikkea hyvää...heikkoutta itsessäs että Hän sais olla väkevä :) :thumb:
systeri

ViestiKirjoittaja systeri » 24. Huhti 2012 18:02

Kuuntelen aina töissä deistä viikon depatin ..se on usein mielenkiintoista kuunneltavaa :thumb: Harmi että oon iltavuoros silloin,toivottavasti saan kotona jonkun masiinan pelaamaan :)
systeri

ViestiKirjoittaja pekka » 24. Huhti 2012 21:17

Rukoilen puolestasi. Kiitos Herralle.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja PetriFB » 25. Huhti 2012 10:32

Kiitokset vielä pullalle ja pekallekin. Jumalan edessä olen pieni ja heikko ja sellaisena pysyn, jos Hänessä pysyn ja kasvan Pyhän Hengen vaikuttamassa uskossa.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja systeri » 25. Huhti 2012 18:34

En yhtään epäile ettetkö olisi ja etteikö sulla olisi kaikkea tuota mitä toivoin sulle .Mutta on joku joka yrittää taatusti häiritä sun rauhaas ja heikkouttas ym.kun joudut kovalle paikalle ja siksi toivoin että lisää Petrille kaikkea parasta mitä Herralta voi saada ...myös valoa kansalle sun kautta :)
Kuuntelitko muuten tänään viikon depattia?
systeri

ViestiKirjoittaja PetriFB » 26. Huhti 2012 08:10

pulla kirjoitti:En yhtään epäile ettetkö olisi ja etteikö sulla olisi kaikkea tuota mitä toivoin sulle .Mutta on joku joka yrittää taatusti häiritä sun rauhaas ja heikkouttas ym.kun joudut kovalle paikalle ja siksi toivoin että lisää Petrille kaikkea parasta mitä Herralta voi saada ...myös valoa kansalle sun kautta :)

Kiitos sisar että toivot ja rukoilet lisää Herralta se on Herran tahto pientä ja heikkoa ihmistä kohtaan. En kuunnellut sitä debattia, enkä ole koskaan kuunnellutkaan. Itse asiassa kuuntelen todella harvoin Radio Deitä. Vain muutamia kertoja vuodessa.

Jumala siunatkoon sinua ja perhekuntaasi.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja PetriFB » 26. Huhti 2012 10:34

PetriFB kirjoitti:
pulla kirjoitti:En yhtään epäile ettetkö olisi ja etteikö sulla olisi kaikkea tuota mitä toivoin sulle .Mutta on joku joka yrittää taatusti häiritä sun rauhaas ja heikkouttas ym.kun joudut kovalle paikalle ja siksi toivoin että lisää Petrille kaikkea parasta mitä Herralta voi saada ...myös valoa kansalle sun kautta :)

Kiitos sisar että toivot ja rukoilet lisää Herralta se on Herran tahto pientä ja heikkoa ihmistä kohtaan. En kuunnellut sitä debattia, enkä ole koskaan kuunnellutkaan. Itse asiassa kuuntelen todella harvoin Radio Deitä. Vain muutamia kertoja vuodessa.

Jumala siunatkoon sinua ja perhekuntaasi.

Käytän todella paljon aikaa henkilökohtaiseen Raamatun tutkimiseen ja lukemiseen. Tutkimusten kirjoittaminen, evankeliovien kirjoitusten kirjoittaminen ja opetuksien kirjoittaminen sivulleni vie myös todella paljon aikaani. Tästä syystä en kuuntele kristillisiä radiokanavia kuin harvoin, en katsele kristillisiä TV-kanavia kuin harvoin, en lue juurikaan muuta kirjallisuutta kuin Raamattua. En ylenkatso kristillisiä ohjelmia, mutta minulla ei ole juurikaan aikaa katsella ja kuunnella niitä.

Tutkimuksiin liittyen luen, kuuntelen ja katson aina jotakin. Tämä on vain minun tapani toimia, mutta olen havainnut sen omalla kohdallani hyvin tärkeäksi.
PetriFB

ViestiKirjoittaja systeri » 26. Huhti 2012 14:50

Mä kuuntelen töissä radiota..eilen siinä depatis oli Antti Heikkilä ja joku muu "tohtori" keskustelemas ruokavalioista.
systeri

ViestiKirjoittaja systeri » 02. Touko 2012 11:39

Kiitos Herralle...Petri suoriutui ohjelmasta mallikkaasti ja yksinkertaisen selvästi ,niinkuin evankeliumin kuuluu ollakkin Raamatun mukaista siihen mitään lisäämättä ,yksinkertaista ja selkeää :hugehug:
systeri

ViestiKirjoittaja pekka » 02. Touko 2012 13:01

Jep, juuri kuten pulla sanoi, kiitos Herralle. Ainoastaan jäin kaipaamaan, jos sitä ei mainittu, ottamista esiin Toista Käskyä joka kieltää tekemästä Jumalasta mitään kuvaa. Eli miksi Jumala tekisi itse kuvan (johonkin liinaan tai riepuun) ja kieltää sen muilta, vai mitä mieltä olette? Toisaalta minusta Petri sai olla äänessä vähemmän aikaa kuin oliko se Juha (?). Itse tuo Radio Dei vaikuttaa jotenkin niin kaupalliselta radioasemalta, että minusta ainakaan ei tule tuon radio-aseman vakiokuuntelijaa.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu