Aamu-Usva kirjoitti:Näin se on, Tanu.
Ja Mikko, minulle voi aina puhua ihan suoraan. En ole kovin herkkänahkainen ja jos loukkaannun, niin lepyn todella nopeasti. Minusta olet ihan ihana, vaikka oletkin niin väärässä
tanu kirjoitti:
Mikko kirjoittaa asiaa
tanu kirjoitti:
Toinen kysymys: Miksi muslimimaat eivät huolehdi omistaan? Eli miksi islamilaiset maat eivät ota vastaan näitä "sotalapsia" toisista islamilaisista maista?
Olisihan heillä yhteinen uskonto ja usein yhteinen kieli ja kulttuuri ---> integroituminen olisi helppoa. Niin, miksi näin ei tapahdu?
Mikko Murpatti kirjoitti:tanu kirjoitti:
Toinen kysymys: Miksi muslimimaat eivät huolehdi omistaan? Eli miksi islamilaiset maat eivät ota vastaan näitä "sotalapsia" toisista islamilaisista maista?
Olisihan heillä yhteinen uskonto ja usein yhteinen kieli ja kulttuuri ---> integroituminen olisi helppoa. Niin, miksi näin ei tapahdu?
Tässä on niin timanttisen kova kysmys , että tähän itsekin haluaisin tyhjentävän vastauksen, jättää kyllä hiljaiseksi. (Tummennus oma lisäys)
Mikko Murpatti kirjoitti:Minä itse nolosti syyllistyin "valkopesuun" yrittäessäni Tanun lainaamassa jutussa (jonka myöhemmin poistin hyökkäävänä) saada kuulostamaan siltä kuin uusnatsit tarkoittaisivat keskitysleireillä Vironmallin VOK:keja.![]()
Voi olla ja luultavasti oikeat uusnatsit tarkoittavat niitä natsien joukkolahtaus keskitysleirejä, eikä näitä Viron mallin "keskitysleirejä". En tiedä mitä uusnatseja ja keskitysleirejä Aamu-Usva tarkoitti, joten en voi laittaa sanoja hänen suuhunsa tässä keskitysleiri ajatuksessa, vaan minun olisi pitänyt esittää tarkentava kysmys eikä luulla. (Raamattu varoittaa luulevaisuudesta)
Varmuudeksi poistin koko postauksen, koska minun ei ylläpitäjän roolissa pidä kirjoitella jos ei ole varma, ja minulta odotetaan enemmän kuin tavalliselta kirjoittelialta.
Myös olen aina hyökännyt Aamu-Usvan mielipiteiden kimppuun agressiivisesti tässä maahanmuuttoasiassa, vaikka hänelläkin on täysi oikeus saada mielipiteensä ilmoille, teen tässä parannuksen ja koitan käyttää vieläkin pehmeämpiä sanoja ja näin harjoitella hillitsemään kieleni ja tulla taitavammaksi puheessa (joka on vaikea laji).
Pyydän siis Aamu-Usvalta anteeksi.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 1 vierailijaa