Helsingissä muslimit marssivat

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Helsingissä muslimit marssivat

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 29. Loka 2015 21:54

Se että ottaa kantaa islamiin uskontona, ei oikeastaan tuomitse toista lähimmäistä... islam on käsittääkseni tänäkin päivänä aika väkivaltainen uskonto uskontona verrattuna kristinuskoon, riippuen tietenkin kuinka maallistuneita sen kannattajat ovat.
Sen aika näyttää mitä se tullessaan tuo, jos islam laajemmin levittäytyy euroopaankin pysyvästi.
Me emme voi oikeastaan tulevaisuuteen nähdä, aika näyttää.

Äitinä tietenkin toivon, että lapseni voisivat kasvaa kohtalaisen rauhallisissa oloissa... tokiinsa se mahdollisuus tulisi suoda kaikille maailman lapsille, sen tulisi olla oikeudenmukaisuus ja kohtuus... sen todellakin tulisi olla oikeudenmukaisuus ja kohtuus... eikä vain lapsille vaan ihan vain ihmisille, iästä riippumatta.

Ettei tulisi raiskatuksi, silvotuksi, ruoskituksi... ja että myös tyttöjen elinolot voisivat maailmanlaajuisesti muuttua, että heitä kohdeltaisiin muunakin kuin omistusesineenä... ja että lapsilla olisi lapsuus, jossa voivat olla lapsia... jne.

Meidän loppuviimein pitää hoitaa oma osamme maailman kaikkeudessa ja vaeltaa sen mukaan mitä vastaan tulee ja elää siitä. En voi tehdä muuta kuin vaeltaa sen mukaan mitä vastaan tulee ja mitä annetaan ja elää luottamuksessa... toivosta ja uskosta ja rakkaudesta käsin. Tulevaisuuteen ei kannata ennakoida, kun ei tiedä, eikä taaksensa kannata jäädä katsomaan... jokaiselle päivälle oma osansa ja asiat menevät miten menevät, on niistä mitä mieltä hyvänsä.

Toivon, ihmiskunnan kääntyvän kohti hyvyyttä ja laupeutta, armoa ja rakkautta.
lonelyrider

ViestiKirjoittaja Lily » 29. Loka 2015 22:10

Osa ihmiskunnasta varmaan kääntyykin, mutta kyllä tämä kaikki menee vaan koko ajan pahemmaksi ja pahemmaksi, kenenkään on turha odottaa että tulevaisuuden maailma olisi jotenki parempi paikka elää...
Lily

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 30. Loka 2015 00:36

*
Tuossa fb:ssa katsoin yhtä videota. Niin siinä videossa rahat annetaan muslimilaisille mutta terroristit ottavat ne rahat itselleen ja ostavat aseita niillä rahoilla. Ja myös islamilla levitetään muihin maihin niin siten terroristit voivat käyttää sitä hyödyllisenä valloittaakseen maita.

Rukoillaan islamilaisten ja terroristijärjestöjen puolesta ja rukoillaan että Jumala paljastaa valheiksi joihin he uskovat sokeasti ja rukoillaan Suomeen todellista rauhaa, ennenkaikkea todellista rauhaa myös Israeliin!

Rukoillaan että Jumalan kirkkauden tunteminen alkaa valaistaa ja levittää valoa heidän jokaisen sydämessään, tuodessaan jokaisen sydämeen Kristuksen kirkkausta, jolla loistaa Kristuksen kasvoilta! Jeesuksen opetuksen mukaan älkäämme väsykö vaan meidän tulee aina rukoilla.
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja Mr Kerimäki » 30. Loka 2015 11:28

Minä näen muslimit ja etenki heidän agendansa saatanallisena lähtökohtana ja sinä yhtenä ainoana uskontona ,joka yrittää tuhota ja tappaa Juutalaiset ja kristityt.Noille perkeleille ei pidä antaa jalansijaa edes yhtä senttiä.
Heidän agenda on valloittaa pohjoismaat ja se on heidän tavoite ,että sirppiliput olisi koko pohjolassa myös .Keskieurooppa on jo vallattu osin ja nyt meidän tulis lailla säätää ,että tuo uskontekele ei se saa yhtään jalansijaa suomessa .Jos saa niin sitten peli on menetetty ja kristityt todella on ahtaalla .Siis se kristittyjen porukka ,joka sydämmessään tunnustaa Jeesuksen.

Olen lähes shokissa kun kristityt ojentaa pirulle käden ja sanoo tule tänne sinä Jeesuksen Jumaluuden kieltäjä ollaan yhtä .Kauhistus ainakin minulle ...
Mr Kerimäki

ViestiKirjoittaja Lily » 30. Loka 2015 12:54

Mr Kerimäki kirjoitti:Minä näen muslimit ja etenki heidän agendansa saatanallisena lähtökohtana ja sinä yhtenä ainoana uskontona ,joka yrittää tuhota ja tappaa Juutalaiset ja kristityt.Noille perkeleille ei pidä antaa jalansijaa edes yhtä senttiä.
Heidän agenda on valloittaa pohjoismaat ja se on heidän tavoite ,että sirppiliput olisi koko pohjolassa myös .Keskieurooppa on jo vallattu osin ja nyt meidän tulis lailla säätää ,että tuo uskontekele ei se saa yhtään jalansijaa suomessa .Jos saa niin sitten peli on menetetty ja kristityt todella on ahtaalla .Siis se kristittyjen porukka ,joka sydämmessään tunnustaa Jeesuksen.

Olen lähes shokissa kun kristityt ojentaa pirulle käden ja sanoo tule tänne sinä Jeesuksen Jumaluuden kieltäjä ollaan yhtä .Kauhistus ainakin minulle ...

Kyllähän se Islamin tavoite onkin ja väärin, mutta Jeesus on itse sanonut että määrättyjä asioita tulee tapahtuman, ennen Hänen paluutaan ja vt:n profeetat myös. Entäs ilmetyskirja, samon sekin.

Eikös meidän kuulu alistua Herran päätäntä vallan alle, jos Hän on päättäny sallia kaiken sen pahan tapahtuvaksi ennenkuin lähettää Jeesuksen noutamaan meidät pois, niin silloinhan me yritämme taistella Jumalan sallimaa tapahtuma järjestystä vastaan.
Sanassa sanotaan että määrättyjen asioiden TÄYTYY tapahtua.

Jos sen sijaan kun valitamme kaikesta pahasta ja epäkohdista koko ajan, menisimme ihan Herran kanssa kahdestaan viettämän aikaa ja täyttyisimme Pyhällä Hengellä niin meissä voisi ihan ollakkin sitä, ja silloin meillä olisi voima julistaa evankeliumia niin että Pyhä Henki vaikuttaa ja johdattaa, silloin voitaisiin voittaa muslimeitakin taivasten valtakuntaan.

Hirvittävää on lukea täällä näitä koimmetteja muslimeista, kun ei tunnu kenelläkään olevan aito hätä heidän sieluistaan.

Miksi niin kauheasti puollustetaan tätä maata, vaikka emme edes kuulu tänne. Meidän oikea Isänmaa on taivasten valtakunta, sinne me kuulutaan, joten jos tänne väärin perustein tulee muslimeita niin ei se ole meidän Isänmaata kohtaan väärin, päin vastoin, ehkä jotku noista muslimeista haluaa loikata meidän kanssa elämään ikuisuutta Herran kanssa.

Toki jokainen saa ajatella asioasta niinkuin haluaa, mutta minusta sellsainen ajatus joka on linjassa raamatun kanssa tuottaa enemmän siunausta sielujen voittamiseksi, kuin lihallinen minun maa ja minun hyvinvointi ja oikeudet- ajattelu.

Jokainen tutkikoon haluaako oikeasti edes haluta rakastaa lähimmäistän...
Lily

ViestiKirjoittaja Lily » 30. Loka 2015 13:04

Noille perkeleille ei pidä antaa jalansijaa edes yhtä senttiä.

Luukas 6:20-36

20 Ja hän nosti silmänsä opetuslastensa puoleen ja sanoi: "Autuaita olette te, köyhät, sillä teidän on Jumalan valtakunta.

21 Autuaita te, jotka nyt isoatte, sillä teidät ravitaan! Autuaita te, jotka nyt itkette, sillä te saatte nauraa!

22 Autuaita olette te, kun ihmiset vihaavat teitä ja erottavat teidät yhteydestään ja herjaavat teitä ja pyyhkivät pois teidän nimenne ikäänkuin jonkin pahan-Ihmisen Pojan tähden.

23 Iloitkaa sinä päivänä, riemuun ratketkaa; sillä katso, teidän palkkanne on suuri taivaassa; sillä näin tekivät heidän isänsä profeetoille.

24 Mutta voi teitä, te rikkaat, sillä te olette jo saaneet lohdutuksenne!

25 Voi teitä, jotka nyt olette kylläiset, sillä teidän on oleva nälkä! Voi teitä, jotka nyt nauratte, sillä te saatte murehtia ja itkeä!

26 Voi teitä, kun kaikki ihmiset puhuvat teistä hyvää! Sillä niin tekivät heidän isänsä väärille profeetoille.

27 Mutta teille, jotka kuulette, minä sanon: rakastakaa vihollisianne, tehkää hyvää niille, jotka teitä vihaavat,

28 siunatkaa niitä, jotka teitä kiroavat, rukoilkaa niiden edestä, jotka teitä parjaavat.

29 Jos joku lyö sinua poskelle, tarjoa hänelle toinenkin, ja jos joku ottaa sinulta vaipan, älä häneltä kiellä ihokastasikaan.

30 Anna jokaiselle, joka sinulta anoo, äläkä vaadi takaisin siltä, joka sinun omaasi ottaa.

31 Ja niinkuin te tahdotte ihmisten teille tekevän, niin tehkää tekin heille
.

32 Ja jos te rakastatte niitä, jotka teitä rakastavat, mitä kiitosta teille siitä tulee? Rakastavathan syntisetkin niitä, jotka heitä rakastavat.

33 Ja jos teette hyvää niille, jotka teille hyvää tekevät, mitä kiitosta teille siitä tulee? Niinhän syntisetkin tekevät.

34 Ja jos te lainaatte niille, joilta toivotte saavanne takaisin, mitä kiitosta teille siitä tulee? Syntisetkin lainaavat syntisille saadakseen saman verran takaisin.

35 Vaan rakastakaa vihollisianne ja tehkää hyvää ja lainatkaa, toivomatta saavanne mitään takaisin; niin teidän palkkanne on oleva suuri, ja te tulette Korkeimman lapsiksi, sillä hän on hyvä kiittämättömille ja pahoille.

36 Olkaa armahtavaiset, niinkuin teidän Isänne on armahtavainen.
Lily

ViestiKirjoittaja paa » 30. Loka 2015 13:06

Lähimmäistä pitäisi pyrkiä rakastamaan, mutta ei syntiä (=tässä tapauksessa islamia) saa hyväksyä. Pitää siis rakastaa muslimia, mutta vihata islamia. Joskus tuntuu, että uskovat vain rakastavat kovasti kaikkea, myös sitä syntiä ja sitten vedotaan kuinka Jeesuskin hengasi syntisten kanssa. Ei mee ihan putkeen, jos epäjumalanpalvonta saa uskovien elämässä hiljaisen hyväksynnän rakkauden nimessä.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja Lily » 30. Loka 2015 13:18

Paa, et nyt ole ymmätänyt minua ollenkaan oikein.
Lily

ViestiKirjoittaja paa » 30. Loka 2015 13:35

Aijaa. No selvä.
"Sillä minä tunnen ajatukseni, jotka minulla on teitä kohtaan, sanoo Herra: rauhan eikä turmion ajatukset; minä annan teille tulevaisuuden ja toivon." [Jer.29:11]
paa

ViestiKirjoittaja iinuliinu » 30. Loka 2015 13:36

Ei Lily siunannut islamia ja hyväksynyt sitä..vaan halusi tuoda Sanan pohjalta esille kuinka uskovaisen tulee
rakastaa lähimmäistään niinkuin itseään :angel: .

Eli jos naapuriisi muuttaisi muslimiperhe siunaisitko heitä vai kiroaisit? Hehän kuitenkin olisivat lähimmäisiäsi ja
tiedä vaikka Jumala olisi heidät johdattanut lähellesi jotta voisit kertoa evankeliumin ilosanoman heille.
Tämä oli vaan esimerkki :) .

Luotetaan Herran johtoon näissäkin asioissa ja rukoillaan että päättäjät voisivat tehdä Herran tahdon mukaisia ratkaisuja.

1Tim.2:1 Minä kehoitan siis ennen kaikkea anomaan, rukoilemaan, pitämään esirukouksia ja kiittämään kaikkien ihmisten puolesta,

2 kuningasten ja kaiken esivallan puolesta, että saisimme viettää rauhallista ja hiljaista elämää kaikessa jumalisuudessa ja kunniallisuudessa.

3 Sillä se on hyvää ja otollista Jumalalle, meidän vapahtajallemme,

4 joka tahtoo, että kaikki ihmiset pelastuisivat ja tulisivat tuntemaan totuuden.
iinuliinu

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu