Isoäiti kirjoitti:Mutta uskova saattaa valita vääriä valintoja myös Jumalan suunnitelman suhteen elämässään ja silti se ei vie taivaspaikkaa. Jumala voi sen väärän valinnankin kääntää siunaukseksi, mutta usein siitä valinnasta voi joutua maksamaan kovaa hintaa. Esim. johdatus opiskelu- työasioissa. Hengellisessä palvelupaikassa ym.
Mikko Murpatti kirjoitti:Alunperinkin kysyin asiaa kun tunnen erään henkilön, joka näkee Jumalan johdatusta kaikessa ja se on sekoittanut hänen elämäänsä aika pahasti, jos hän vaikkapa kävelee baarin ohi jonka seinään varjo muodosti ristin hän koki että on oikein mennä heti sinne baariin.
Jollain naisella on sama etunimi kuin hänen entisellä vaimolla, niin hän voi kokea että Jumala tahtoo että ottaa siitä uuden vaimon itselleen. Pankkikorttin numero on 12378367843666 -koska se loppuu kolmeen kutoseen niin Jumala sanoo minulle että se on perkeleestä. Aaamulla kaadoin kahviin maitoa, maito muodosti ikäänkuin 6 numeron -päivästä tulee paha ja kirottu jäämpä kotiin jne.
Silloin kun joku asia ei ole Jumalan johdatusta on valhetta sanoa että se on Jumalasta ja Jumalan johdatusta , jos se ei sitä ole.
Janne kirjoitti:Mutta tapahtuipa asioita tarkoituksellisesti tai ei niin Jumala näkee kaiken ja varjelee ja ohjaa meitä myös monesti silloin kun emme itse ymmärrä edes miksi joku asia tapahtui.
Isoäiti kirjoitti:Siivetön, etköhän nyt oikein ymmärtänyt mitä Mikko tarkoitti? Mulle on ainakin ahdistavaa ajatella, että jos sokerinpala putoaa mun kädestä, että se olisi Jumalan tahto. Kyllä se on mun mielestäni vahinko ja mun huolimattomuutta.
Olen itsekkin käynyt kovan tien luottamuksen kanssa. Ja Jumala on aivan ihmeellisesti johdatellut asioita elämässäni. Silti uskon niinsanottuun 'normi' elämäänkin arjessani.
Käyttäjiä lukemassa tätä aluetta: Ei rekisteröityneitä käyttäjiä ja 7 vierailijaa