Väite - Ihmisen DNA on maapallon ulkopuolelta

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Väite - Ihmisen DNA on maapallon ulkopuolelta

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 16. Huhti 2013 19:47

Mun piti olla näistä teorioista hiljaa... mutta en voi mitään... koko ajan tätä pukkaa päähän tätä ajatusta

Siis... ehkä se eksytys tuodaankin silleen... että ihmiset alkavat uskomaan, että "joo, tämä on raamatun mukaista tämä juttu ja niihän siellä raamatussa on koko ajan kerrottu" ja jotenkin se saadaan koko juttu ympättyä ihan uskottavaksi teologiaksi ja sinne saadaan tiedekin sovitettua harmoniaan... ja monia tulee ns. uskoonkin tämän uuden teorian kautta... eli eksytys voisi muodostua ihan jättimäiseksi jopa herätysliikennihdäksi.
lonelyrider

ViestiKirjoittaja Maria » 16. Huhti 2013 20:52

Niin katolilainen kirkko on se, joka haluaa kaiken vallan ja ..Saatana on liitoutunut sen kanssa, senkin moni jo tiedostaa. Mutta jotenkin väsyttää lukea näitä "harry potter/taru sormusten herrasta, ym satuiluja" asian vierestä, langenneista enkeleistä, jotka ovat sitten siittäneet ihmis tyttäriin jättiläisihmisiä, ym sekoa. Tällainenko on tämän päivän evankeliumin julistusta ja sieluista huolissaan oloa; Kysyn vain tyhmänä?

Mikko Murpatti kirjoitti:Kokeeko joku Pyhässä Hengessä tämän keskustelun vääräksi tai oikeaksi?

Minä nostan käteni merkiksi, että: koen tämän aiheen menneen yli hilseen ja väärällä tavalla innostaa pohtiin mielikuvituksessaan porukoita vaikka ja mitä joka ei rakenna kenenkään uskoa, tuhoaa paremminkin, koska se ei ole Isän tahto, että: tällaista julistetaan ja jatketaan, pohditaan, kun on kuitenkin kysymyksessä heng foorumi. :think2: Ja meidän tulee jakaa evankeliumia ulkopuolisillekin, ja siihen meitä kehotetaan, koska meillä on vastuu sanoistamme Jumalamme edessä. Ja vastuu, jos ja kun höpötämme mitä sylki suuhun tuokin..

Olen ehkä ilon pilaaja ja tiukkapipo, mutta koin että tästä on ainakin varoitettava, koska tää on tosi sairasta jo..Mutta ihan miten vaan, kun on niin jännää.. Sanoimpahan sen mitä koin että piti sanoakin. Sillä onhan minullakin Jumalan Henki! Ja tahdon elää aralla tunnolla Herrani edessä. 1. Kor. 7:40 ... se on minun mielipiteeni, ja minä luulen, että minullakin on Jumalan Henki.
Maria

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 16. Huhti 2013 20:56

En kyllä kokenut että olisi "jännää" keksiä teorioita... mutta jos fakta on että katolinen kirkko etsii maan ulkopuolista elämää, niin tottakai on mahdollista että paholainen antaa sitä mitä ihminen tilaa. Enkä mielestäni edes puhunut mitä sylki tuo tullessaan vaan oikeasti mahdollisista asioista, tietenkään en väitä, että näin juuri tapahtuisi.

Itsekin koen olevani aralla tunnolla Herran edessä ja asioita saa pohtia, jos ei esitä tässä jotain "manifestaatioita", en minä hiljaa istu ihmistenkään edessä ja koko ajan pähkäile että uskallanko sanoa tai puhua mitään(tai ehkä joskus niinkin). Silti en lähde mihinkään pelottelulinjalle, enkä ole näitä kirjoittamiani asioita sellaisena tuonut, että kenenkään tulisi alkaa pelkäämään mitään, koska Herrassa ei pelkoa ole ja pahallekin on annettu valta seuloa eli ei tämä hätkäytä minua. Miksi ei saisi asioita pohtia, pohdimmehan päässämmekin asioita ja ne on Herralla tiedossa, Hän tietää ja tuntee minun joka sopukan, miten voisin paeta Häntä ja sitä mitä olen. En koe tehneeni mitään väärää.
lonelyrider

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 16. Huhti 2013 22:05

Maria kirjoitti:Niin katolilainen kirkko on se, joka haluaa kaiken vallan ja ..Saatana on liitoutunut sen kanssa, senkin moni jo tiedostaa. Mutta jotenkin väsyttää lukea näitä "harry potter/taru sormusten herrasta, ym satuiluja" asian vierestä, langenneista enkeleistä, jotka ovat sitten siittäneet ihmis tyttäriin jättiläisihmisiä, ym sekoa. Tällainenko on tämän päivän evankeliumin julistusta ja sieluista huolissaan oloa; Kysyn vain tyhmänä?

Mikko Murpatti kirjoitti:Kokeeko joku Pyhässä Hengessä tämän keskustelun vääräksi tai oikeaksi?

Minä nostan käteni merkiksi, että: koen tämän aiheen menneen yli hilseen ja väärällä tavalla innostaa pohtiin mielikuvituksessaan porukoita vaikka ja mitä joka ei rakenna kenenkään uskoa, tuhoaa paremminkin, koska se ei ole Isän tahto, että: tällaista julistetaan ja jatketaan, pohditaan, kun on kuitenkin kysymyksessä heng foorumi. :think2: Ja meidän tulee jakaa evankeliumia ulkopuolisillekin, ja siihen meitä kehotetaan, koska meillä on vastuu sanoistamme Jumalamme edessä. Ja vastuu, jos ja kun höpötämme mitä sylki suuhun tuokin..

Olen ehkä ilon pilaaja ja tiukkapipo, mutta koin että tästä on ainakin varoitettava, koska tää on tosi sairasta jo..Mutta ihan miten vaan, kun on niin jännää.. Sanoimpahan sen mitä koin että piti sanoakin. Sillä onhan minullakin Jumalan Henki! Ja tahdon elää aralla tunnolla Herrani edessä. 1. Kor. 7:40 ... se on minun mielipiteeni, ja minä luulen, että minullakin on Jumalan Henki.

Tulipas raskasta palautetta! Olet varmasti lukenut näin raskaiden sanojen vuoksi tarkkaan tämänkin ketjun ja klikannut linkit auki sekä katsonut videot? Onko näin?

No oletan, että on ja siksi tahdonkin kysyä, että mitä sekoa on tuossa Raamatun selvässä opetuksessa asiasta että jättiläiset ovat yhtyneet ihmisten tyttäriin? Se opetushan kerrotaan linkkaamassani Paavolan tekstissä varsin tyhjentävästi ja siinä ei ole mitään sekoa vaan on ihan ehtaa Herran itsensä ilmoitusta ystäväni!

1 Moos 6:4 Siihen aikaan eli maan päällä jättiläisiä (nefilim), ja myöhemminkin, kun Jumalan pojat yhtyivät ihmisten tyttäriin ja nämä synnyttivät heille lapsia; nämä olivat noita muinaisajan kuuluisia sankareita.

Alkutekstissä on sana nefilim, joka tulee sanasta naphal (nafal), joka tarkoittaa langeta. Jättiläiset olivat langenneiden enkelien ja ihmisten tyttärien jälkeläisiä. Jumalan pojat (langenneet enkelit) ennen vedenpaisumusta yhtyivät ihmisten tyttärien kanssa, jotka synnyttivät heille lapsia. Jakeessa sanotaan, että myöhemminkin on ollut jättiläisiä, joka tarkoittaa sitä että vedenpaisumuksen jälkeen langenneet enkelit ovat myös yhtyneet ihmisten tyttäriin ja he ovat saaneet yhteisiä jälkeläisiä.

LÄHDE:
https://www.kotipetripaavola.com/Raamat ... aiset.html

Mooseksen kirja ei suinkaan ole sekoa vaan rankkaa asiaa ja hyvää joskin raskasta ruokaa! Jos opetus menee yli hilseen tahdon rohkaista sinua lukemaan opetuksen ja näin saamaan ymmärystä aiheesta, ei siinä ole mitään peljättävää.

Toisekseen haluaisin kommentoida että MR.Kerimäki veli sanoi saaneensa Herralta puheen ja pyysi apua veljiltä sen ymmärryksessä ja selventämisessä ja sitähän tuli, niin mielestäni se juuri on Isän tahto, että autetaan veljiä kun pystytään.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja Maria » 17. Huhti 2013 15:54

Niin Mikko veljeni; ajattelin ensin etten enää kirjoita mitään, mutta.. Ettei kukaan ajattelisi, että suuni on tukitttu, ja aloin kuin pelkäämään, tms.. Niin ajattelin sanoa jotain kuitenkin, kun olen seuraillut näitä rönsyileviä kirjoituksia täällä, siis muitakin..

Minulla ei ole mitään tarvetta, tai edes haluakaan nostaa itseäni millään tavalla "minä tiedän" tyypiksi. Mutta ihmettelen vain miten sellaista edes tuodaan foorumille, joka on tällaista puppua ja eksytystä https://www.verkkomedia.org/news.asp?mode=4&id=7544 :think2:

Jos me haluamme linkkejä tuoda, missä on harhaa, niin niitähän löytyy kyllä netistä pilvin pimein, se on varmaa. Mutta onko rakentavaa, tai edes tarpeellista niitä tuoda forumille, minkä tarkoituksena näkisin; Evankelioinnin, ei harhojen tuomista ja niistä liikaa jutellen, jolloin koko juttu on kuin syöpäkasvain, jota ei edes yritetäkään leikata, tai hoitaa, parantaa, vaan annetaan sen vain levitä rauhassa tuhoamaan kaiken hyvän? Meidän uskovina ei pitäisi olla niin kärkkäitä jutteleen kaikesta muka tärkeästä, joka onkin kohta yhtä satua.. :drive: Kaasua vain lisää ja pökköä pesään ja vauhti on hurjaa, mutta sitten saattaakin äkkiä rysähtää ja voikin automme mennä ojaan, metsään..Tämä Ei ole Herrammekaan tahto omiaan ajatellen, ei todellakaan! Malttia ja enempi ristin juurella viipymistä, kuin olla mukana jauhamassa ...

Miko Murpatti kirjoitti:No oletan, että on ja siksi tahdonkin kysyä, että mitä sekoa on tuossa Raamatun selvässä opetuksessa asiasta että jättiläiset ovat yhtyneet ihmisten tyttäriin? Se opetushan kerrotaan linkkaamassani Paavolan tekstissä varsin tyhjentävästi ja siinä ei ole mitään sekoa vaan on ihan ehtaa Herran itsensä ilmoitusta ystäväni!

Joo oon kuule lukenut linkit ja oon lukenut vanhaa Testamenttiakin aika paljon ja tiedän noi jutut, mutta kasvaako sinun , tai kenenkään usko noita tutkimalla ja niistä puhumalla? Ei kasva, vaan mieltyy siihen, mikä on kyllä Raamatussa, mutta joka ei ole sitä kaikkein tärkeintä.Se Ei rakenna, ei kasvata uskoamme. Miksi siis jauhaa sellasesta, kun tärkeämpääkin on? Kerro! Olen kuulolla, mutta huomaa, etten jatka tästä eteenpäin, vaan laitan vain sinut ja muutkin miettiin; Mitä Jumala todella haluaa meidän kirjoittavan ja mikä on kaikkein tärkeintä uskossamme ja työssämme elovainioilla?

Mikko Murpatti kirjoitti:Mooseksen kirja ei suinkaan ole sekoa vaan rankkaa asiaa ja hyvää joskin raskasta ruokaa! Jos opetus menee yli hilseen tahdon rohkaista sinua lukemaan opetuksen ja näin saamaan ymmärystä aiheesta, ei siinä ole mitään peljättävää.

Olet oikeassa, että Mooseksen kirja on hyvää ja usein toki raskastakin luettavaa. Amen! Kun luen Raamatustani Mooseksen kirjaa, tms niin se ei mene yli hilseen, eikä saa minua kuin pelkäämäänkään, koska Herran Henki ohjaa ja neuvoo, ja lohduttaa. Voisin jopa paljastaa sinulle Mikko veli, että: Herra on jo vuosia, vuosia sitten kutsunut minut työhönsä ja pyrin olermaan uskollinen ja nöyrä, ristin juurella parannusta tekevä Jumalan palvelijatar. Ja voisin enempikin ohjata sinua, kuin sinä minua, mutta niin kuin jo sanoinkin, niin minulla ei ole siihen ainakaan nyt mitään halua/tarvetta.

Ei siis enää kuin jaaritella, vaan evankelioidaan, sillä elämmehän lopun aikoja ja meitä kutsutaan puhdistautumaan, kuolemaan lihallemme ja maailmalle, pysymään lähellä Golgatan Herran veristä ristiä; parannusta tehden päivittäin. Sekä kasvamaan uskossamme, jotta olisimme valmiita kun oikea koetuksen aika kohtaa ja osaisimme hakea turvaa, apua, opastusta: Herraltamme Jeesukselta Kristukselta, eikä ihmisiltä, parhaimmiltakaan! Ohjataan muitakin enempikin hakemaan neuvoja ja opastusta, turvaa Jeesukseltamme, eikä olla liian kärkkäitä itse vain neuvomaan ja ohjaamaan toisia, vaikka he sitä pyytäisvätkin. Ohjataan ristin juurelle ja Jeesukseen katsomaan. 2. Piet. 3:10-18

:thumb: Siunausta sinulle Mikko ja teille kaikille! Jeesus elää, totisesti Hän; ELÄÄ! Halleluja! Kiitos Herralle! :toghether:
Maria

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 17. Huhti 2013 16:07

Vaikka taas kerran kirjootan kirjoituksiin, jotka ei suoranaisesti ole minulle vastattu. Niin pyydän anteeksi palstalaisilta jälleen tätä kouhkaamistani jota aina välillä näköjään harrastan ja myönnän, että minä ainakin voisin suunnata katseeni johonkin muuhun, kuin näihin eksytyksiin. Kiitos ojennuksesta. Eli katse tulisi suunnata Jeesukseen sen sijaan, että lähtisimme paholaisen töitä miettimään liiaksi. Olen ollut rukouksessa tässä ja tämmöistä tällä kertaa.
lonelyrider

ViestiKirjoittaja tanu » 17. Huhti 2013 17:05

Tämä osuu kyllä meikäläiseen ja ihan kohdalleen! Uudemman kerran sama asia.
Kiitos sinulle Maria tästä "ojennuksesta". Minä tämän ketjun avasin sen linkin tuohon verkkomedian uutiseen laitoin...

Pyydän anteeksi, jos olen aiheuttanut pelkoa ja ahdistusta tällä ja muillakin "huuhaa"-posteillani.

Koitan tehdä parannusta asiassa ja jatkossa miettiä kaksi kertaa mitä tänne kirjoitan ja linkitän.

Juontaa juurensa tämä näiden asioiden pyörittely siitä, että oma uskonntuloni lähti liikkeelle näiden kaiken maailman eksytysten tutkimisesta.
Jumala ikäänkuin näytti mulle tämän maailman syntisyyden ja nykyisen tilan, kaiken virallisen uutisoinnin takaa.
Ja vasta sitten Jumala näytti mulle oman kaamean syntisyyteni ja johdatti pelastuksen tielle ja parannukseen.

Voi olla että kuvittelen että joku ei uskova, tällä foorumilla vieraileva, kokisi samanlaisen "herätyksen" kuin itse koin ja sen jatkumona tulisi uskoon...?

Väärä tapahan tämä on, mutta kun tuntuu ettei muuhun pysty. Paras olisi varmaan evankelioida omalla elämänmuutoksellaan, kun ei puhetaidot ainakaan vielä riitä. Varsinkaan läheisten ihmisten ollessa kyseessä. Tunteet tulee liikaa pintaan, kiihdyn ja kieli menee solmuun. Tahdon liikaa, että muutkin saisivat kokea tämän saman asian kuin itse olen saanut. Kun en voi ymmärtää, sitä että miksi juuri minä olen saanut pelastua eikä joku muu, ihan "kunnollinen" ihminen.

Pyydän anteeksi kaikilta vielä kerran. :oops:

Siunausta sinulle Maria ja kaikille muillekin :hearts:
Rakas taivaallinen Isä, tapahtukoon kaikessa, aina, Sinun tahtosi. Jeesuksen nimessä.
tanu

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 17. Huhti 2013 21:12

Kaikella kunnioituksella ja ystävällisyydellä.

Me olemme keskustelu foorumeilla osiossa jota foorumin tekijät ja ylläpitäjät eli ne henkilöt jotka päättävät säännöt ja keskustelunaiheet kuvailevat seuraavasti:

Yleinen keskustelu
Yleistä keskustelua aihe on vapaa

Tämän foorumin päätarkoitus on selitetty yläpuolella. Myös aihepiiri on vapaa.

Jatketaan keskustelua ja tämähän on täynnä mielenkiintoista asiaa ja keskustelu etenee mallikkaasti ja ystävällisessä hengessä.

Jos joku ei tykkää aiheesta ei viesti ketjuun luonnollisesti silloin tule osallistua vaan siirtyä ketjuihin jotka sopivat paremmin omaan pirtaan. Kukaan ei näitä pakota lukemaan tai näihin osallistumaan, mutta ne jotka haluavat osallistua tai jopa toisia auttaa niin saavat tehdä.

Tahdon muistuttaa, että toisessa postissa kysyttiin apua Herralta saatuun tietoon, meidän tulisi mielestäni riemuiten iloita tästä ilmoituksesta ja kiittää Herraa siitä. Tässä eksytysten ajassa on ihana saada Herralta apua.

pientä ohjausta näin alkuun.Kuulin puhetta n ,,,aikaa en tarkasti muista ehkä kesä 2012 tai syksyä...Korvin kuultavasti kuulin sanat ,,Saatana (vaihtaa) muuntaa taktiikkaa....... Haluan selventää tuota puhetta tai monia puheita ,joita olen kuullut ja asiat on mennyt oikein. Puheissa on monesti ollut sana ,kuin joka olisi Raamatulliseen tyyliin tarkoittanut päällekkäin montaa asiaa.Voin sanoa ,että on todella vaikea yrittää selvittää niin ,että se tulisi oikein selitettyä.Mutta esim tämä sana Vaihtaa ,Muuntaa ,(kenties lisätä) .Tätä UFO asiaa olen tämän suoran puheen takia seurannu ja asia ohjelmia katsonut niin paljon ,että vaimokin on alkanut jo pannu kuumana välillä hiiltyä(täytyy rauhoittaa tilannetta).En tiedä kenties Saatana on huomannut ,että Kristittyjen joukosta nousee niitä opettajia ,jotka Jumala on nostanut kertomaan totuutta ja jossain vaiheessa se oikea Raamatun totuus tulee esiin (en tiedä kuinka kaukana asia on ) ja [b]se tulee tallaamaan Evoluutio teorian ja paljastamaan apina yms muut yhteydet valheeksi[/b].Tämä tapahtuu läntisen ja myös koko maailman kautta.(siis koko maailmassa).Eli lyhyesti Vastustaja ujuttaa [b]rinnakkaisteorian ,joka saa taas ihmisiä menemään uuteen(väärään) suuntaan ja osa luopuu kehitys opista [/b].Kenties joskus näemme oppi riitoja evoluutio /humanoidi /ulkomaailman bakteeri mysteerin välillä.(tarkennus vaimo ei silloin keitä hymyillen kahvia ku pannu on kuumana) Pyydän avoimella mielellä tarkkailemaan tätä asiaa (ihan rennosti) noin sivu juonteena siis jos jotakin kiinnostaa tietty.Kaikki tapahtuu ajallaan ja aikanaan.

Herätkää paljastuksen sisältöön!Mikä PALJASTUS!!
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja Janne » 17. Huhti 2013 22:49

Haluan kaikella rakkaudella sanoa, että kyllä täällä foorumilla saa keskustella kaikista mieltä askarruttavista kysymyksistä ja asioista, ja tänne voi jopa tuoda uusiakin asioita koeteltavaksi.

Se mikä ei ole Herrasta ei kestä koettelua ja on turhaa, mutta itse koeteltu aihe voi silti olla rakennukseksi ja kasvuksi henkilökohtaiselle uskolle. Olipa aihe sitten mikä tahansa.

Joku aihe minkä käsittely ja miettiminen ei toista kiinnosta tai ei koe hyväksi, voi taas toiselle olla erittäin rakentavaa mutustelua. Herra yksin tietää mikä on meille milloinkin ajankohtaista ja hyödyllistä.

Se että täällä julkaistaan uutisia, kuulumisia ja hiukan syvempääkin raamatun sanomaa, ei ole mielestäni huono juttu ollenkaan. Kyllähän me uskovat nettimaailman ulkopuolellakin keskustellaan vaikka mitä asioita eri ihmisten ja perheen kanssa, jotka ei välttämättä ole ollenkaan rakennukseksi hengellisessä mielessä tai ei liity millään tavalla ristin työhön.

Mutta se mitä itse haluaisin nyt tuoda on se, että minusta ei kenekään pitäisi lähteä tuomaan asioita (olivatpa ne mitä tahansa), siltä kantilta, että ne sanotaan ja tuodaan toisten yläpuolelta. Jos niin tehdään niin sitten on parempi että jättää kirjoittamatta kokonaan ( oman itsensä takia ).

Alhaalta päin tuotu opetus, ojennus tai mikä muu tahansa asia, on paljon tehokkaampaa kuin ylhäältä päin tuotu.

Luukas 22
24 Ja heidän välillään syntyi myös kiista siitä, kuka heistä oli katsottava suurimmaksi.
25 Niin hän sanoi heille: "Kansojen kuninkaat herroina niitä hallitsevat, ja niiden valtiaita sanotaan hyväntekijöiksi.
26 Mutta älkää te niin; vaan joka teidän keskuudessanne on suurin, se olkoon niinkuin nuorin, ja johtaja niinkuin se, joka palvelee.
27 Sillä kumpi on suurempi, sekö, joka aterioi, vai se, joka palvelee? Eikö se, joka aterioi? Mutta minä olen teidän keskellänne niinkuin se, joka palvelee.

Jumalan siunausta toivottaen
Janne

ps. muokkasin yhtä sanamuotoa.
Puhdistakaa sielunne totuuden kuuliaisuudessa vilpittömään veljenrakkauteen ja rakastakaa toisianne hartaasti puhtaasta sydämestä 1. Piet. 1:22
Janne

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 20. Huhti 2013 10:43

Herra Kerimäki, tämä asia kiinnostaa minua suuresti ja haluaisin tiedustella onko Herra tuonut mitään uutta tunnollesi asian tiimoilta?
Mikko Murpatti

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu