Hypnotisoija linnan juhlissa

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Hypnotisoija linnan juhlissa

ViestiKirjoittaja PetriFB » 07. Joulu 2012 23:31

https://www.iltasanomat.fi/linnanjuhlat ... 18050.html

Kynätemppu ja lasin särkymistemppu selitetty linkissä.

Hypnotismi on sitten taas eri juttu, sillä siinä vaikuttaa henkivallat, siis jos ihan oikeasti jotakin hypnotisoidaan.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja Minä vain » 07. Joulu 2012 23:32

Herman.

Miksi olet asiasta niin varma? Mitä hypnoosi mielestäsi on, ja mihin se perustuu? Uskotko ylipäätään pahojen henkien, ja/tai noitien (eli pahojen henkien palvelijoiden) olemassaoloon?

Uskon että on pahoja henkiä, on noitiakin, vaikka ei ehkä ole vastaan tullut.

Olen asiasta varma, että tuossa oli kyse juuri siitä että ihmisen "katseet" käännetään toiseen asiaan että he eivät katso sitä temppuna.
Tässä tapauksessa Noora koko ajan esitti ajatusten voimaa ja uskoa, eli että meidän huomio kiinnittyy niihin asioihin ja hypnoosi oli se tekijä, jolla sitten tämä voima saatiin esiin.
Tämä oli se mitä meidän haluttiin uskovan , että hypnoosin kautta se voima tuli. "Se oli suggestio yleisölle"
Tosiasiassa se hypnoosi oli vain sivu seikka jolla "vahvistettiin" yleisölle se, että sen kautta kaikki tapahtui.
Näin yleisö meni "hypnoosiin" ei vain ilkka, vaan se koko touhu oli suggestioita myös yleisölle ja meille katsojille täälläkin.
yleisöön se upposi.

Hypnoosissa on kyse suggestioista ja saadaan ihmisen huomio käännettyä puhumalla siihen mitä me puhumme.
Keskittymään johonkin.

Tämä on mielen juttua, ja jollei ihmismieltä tunne, ei voi tietää miten se käyttäytyy.
Jos tuntee mielen salat, niiden kanssa voi "hallita" tietyissä rajoissa ihmisen keskittymistä.
Minä vain

ViestiKirjoittaja Herman » 07. Joulu 2012 23:39

PetriFB kirjoitti:https://www.iltasanomat.fi/linnanjuhlat/art-1288522418050.html

Kynätemppu ja lasin särkymistemppu selitetty linkissä.

Ok, tuo on sitten selvä asia ja olin väärässä.

Mutta se mikä enemmän minua huolestutti oli hypnotisoiminen ja Kanervan kaatuminen, sillä siinä "käytettiin välineenä" ihmistä joka ei vaikuttanut millään tavalla olevan "mukana juonessa".

Hypnoosissa on kyse suggestioista ja saadaan ihmisen huomio käännettyä puhumalla siihen mitä me puhumme.
Keskittymään johonkin.

Tämä on mielen juttua, ja jollei ihmismieltä tunne, ei voi tietää miten se käyttäytyy.
Jos tuntee mielen salat, niiden kanssa voi "hallita" tietyissä rajoissa ihmisen keskittymistä.

Ok. Minä itse uskon, että kaikenlainen toisten psyykkinen hallitseminen on aina noituuden alueelle astumista. Ihmistä ei ole tarkoitettu hallitsemaan toisten mieliä, vaan tämä "ominaisuus" on tullut ihmiselle syntiinlankeemuksen seurauksena, ja on aina yhteydessä pimeyden voimiin.
Herman

ViestiKirjoittaja Minä vain » 08. Joulu 2012 00:04

Herman.
Ok. Minä itse uskon, että kaikenlainen toisten psyykkinen hallitseminen on aina noituuden alueelle astumista. Ihmistä ei ole tarkoitettu hallitsemaan toisten mieliä, vaan tämä "ominaisuus" on tullut ihmiselle syntiinlankeemuksen seurauksena, ja on aina yhteydessä pimeyden voimiin.

Sitä tekevät jokainen tietämättään tai jotkut tietoisestikin.
Usko tai älä mutta jopa uskovat suggestoivat toisiaan, vielä tietämättään jotkut tietäen.
Minä vain

ViestiKirjoittaja lonelyrider » 08. Joulu 2012 00:13

Minä vain kirjoitti:Herman.

Sitä tekevät jokainen tietämättään tai jotkut tietoisestikin.
Usko tai älä mutta jopa uskovat suggestoivat toisiaan, vielä tietämättään jotkut tietäen.

Tuo on totta, että uskovien keskuudessa harrastetaan suggestoimista... ikävä kyllä. Sen tiedostaminen sai mut pitkäksi aikaa ikäänkuin "pelkäämään" kaiken yliluonnollisen ilmentymistä kaikkialla. Olen ollut alussa aika naivi ja uskonut vaan että kaikki ns. hyvältä näyttävä, olisi Jumalan voiman ilmentymistä, mutta oikeasti niin ei välttämättä ole, se olisi hyvä tiedostaa jokaisen, mutta monikaan ei ymmärrä sitä ettei kaikkea tulisi ottaa hyvänä juttuna. Uskon kuitenkin, että sitä oppii harjaantumaan tässäkin, tuntemaan Jumalan äänen, todellinen hyvä vie lähemmäksi Jumalaa ja ei palvele omia mieltymyksiä ja toiveita ensisijaisesti, ja sen kunnia ja kiitos tulee Jumalalle.
lonelyrider

ViestiKirjoittaja JoKi » 08. Joulu 2012 00:20

Linkin apuvälineillä on ehkä mahdollista esittää osaa tempuista luultavasti ainakin samantyylisesti, mutta tietääkö Herman, Minä vain taikka minä miten tuo temppu on todellisuudessa tehty, vai heitelläänkö me vain olettamuksia?
JoKi

ViestiKirjoittaja pekka » 08. Joulu 2012 01:26

N. Karman kotisivu:

https://www.noorakarma.com/

"Noora on kansainvälisesti tunnettu ja palkittu naismaagikko, mentalisti ja hypnoositaiteilija.

Nooran referenssilista on vaikuttava! Hän on esiintynyt lukuisissa maissa kuten Saksa, Espanja, Ranska, Italia, Kreikka, Turkki, Yhdysvallat, Arabiemiirikunnat, Dubai, Abu Dhabi, Oman, Japani, Kiina, Hong Kong, Etelä-Korea, Fiji, Cookinsaaret. Yleisönä ovat olleet esimerkiksi Englannin kuninkaallinen perhe, Mick Jagger, Jamie Oliver, Louis Theroux sekä maailmaluokan bändit kuten Blur ja The Darkness. Kansainvälisiä yritystasiakkaita ovat olleet mm. Nokia, Rolls Royce, Rolex, Vogue UK, Barcley’s Bank, Lehman Brothers, Burj Dubai (7-tähden hotelli), Kempinski hotelit, Oceania Cruises, P&O Cruises ja Silversea. Suomalaisissa medioissa esiintymisiä on ollut mm. MTV3, TV2, Radio Rock, Aalto.

Nooran ohjelmisto on monipuolinen ja sopii kaikentyypisiin tilaisuuksiin sekä kaikenikäiselle yleisölle! Esitysten kesto 20-60 minuuttia."

https://www.is.fi/viihde/art-2000000559131.html
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja vaisuliini » 08. Joulu 2012 03:05

*
Hoos.6:3 Niin me otamme siitä vaarin, ja sitä pyytelemme, että me Herran tuntisimme; sillä hän koittaa niinkuin kaunis aamurusko, ja hän tulee meille niinkuin sade, niinkuin ehtoosade aikanansa maan päälle. Biblia.
vaisuliini

ViestiKirjoittaja pekka » 08. Joulu 2012 03:26

Vantaan Sanomat, lainaus:

"Suomen ainoa naistaikuri, maagikoksi itseään kutsuva Karma on taikonut, hypnotisoinut ja lukenut ajatuksia jo toistakymmentä vuotta. Vantaalla Karma esiintyy yhdessä taikuri Alfonso Riosin kanssa.

Karma valmistui London College of Musicista näyttelijä–muusikoksi. Hän kiinnostui psykologiasta, tarot-korteista ja mystiikasta yleensä. Karma alkoi perehtyä erilaisiin mentalismia ja ajatusten lukemista käsitteleviin kirjoihin ja opiskeli muun muassa hypnoosia. Kaiken oppimansa hän yhdisti taikuuteen.

Pian Karma huomasi tekevänsä temppuja niin eri maiden kuninkaallisille kuin lukuisille viihdemaailman tähdille. Hänen otteitaan ovat ihmetelleet muun muassa Mick Jagger perheineen, Jamie Oliver, Gerard Butler sekä Guy Ritchie ja Madonna."

Room. 12:

2. Älkääkä mukautuko tämän maailmanajan mukaan, vaan muuttukaa mielenne uudistuksen kautta, tutkiaksenne, mikä on Jumalan tahto, mikä hyvää ja otollista ja täydellistä.

Room. 13:

12. Yö on pitkälle kulunut, ja päivä on lähellä. Pankaamme sentähden pois pimeyden teot, ja pukeutukaamme valkeuden varuksiin.
"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja todael » 08. Joulu 2012 05:01

Jes. 44:24-25 "Näin sanoo Herra, sinun lunastajasi, joka on valmistanut sinut hamasta äidin kohdusta: Minä olen Herra, joka teen kaiken, joka yksinäni jännitin taivaan, joka levitin maan – kuka oli minun kanssani? – joka teen tyhjäksi valhettelijain merkit, teen taikurit tyhmiksi, joka panen tietäjät peräytymään ja muutan heidän tietonsa typeryydeksi."

Taikuuden eräs osa on olla valhetta ja illuusiota. Perkele on valetteljia ja sen isä. Ihmisiä tarkoituksella käytetään hyväksi monien, pelkkiin illuusioihin sekä valheisiin perustuvien "taika-temppujen" kautta. Rahallinen voitto on tämänkin petoksen takana.

Jeesus sanoi seuraavaa perkeleestä:
Joh. 8:44 "Hän on ollut murhaaja alusta asti, ja totuudessa hän ei pysy, koska hänessä ei totuutta ole. Kun hän puhuu valhetta, niin hän puhuu omaansa, sillä hän on valhettelija ja sen isä."

Tämä ei sulje pois sitä, että perkele ja demoniset henkivallat eivät kykenisi määrätyllä tasolla aikaansaamaan konkreettisia ihmeitä ihmisten edessä, mutta esim. valtaa kuoleman yli ei ole perkeleellä. Saatana ei siis voi herättää ketään kuolleista, eikä luoda ihmiseen uusia ruuminjäseniä - kuten Jumala voi parantaa ihmisen, ja luoda silmänsä menettäneelle uudet silmät, tai jopa uuden jalan. Jumalalla on vain valta yli kuoleman, sekä voima luoda uutta - esim. parantaessaan ihmisen ruumiillisen tilan.

Image
Eräs illusio taikatemppujen mediatähti Chris Angel on tullut monien taholta paljastetuksi, kuinka hänen "temppunsa" ovat pelkkää illuusiota sekä tekniseen nerokkuuteen perustuvaa valhetta.

Nämä on hyvä muistaa kun näitä "hokkus-pokkus" huijareita alkaa enemmänkin ilmestymään. Perkele on valehtelija ja ihmisen pettäjä.

---------------------

Lopun aikana ilmestyvä toinen peto - joka kuvataan petona jolla on niinkuin karitsan sarvet (esittäytyy valheellisessa kristillisessä kuosissa) mutta puhuu lohiokäärmeen sanoja, saa vallan tehdä ihmeitä pedon nähden.

Ilm. 13:14 "Ja se villitsee maan päällä asuvaiset niillä ihmeillä, joita sen sallittiin tehdä pedon nähden; se yllyttää maan päällä asuvaiset tekemään sen pedon kuvan, jossa oli miekanhaava ja joka virkosi."

Tämä sama peto myös saa ihmiset ottamaan pedon merkin. (Ilm.13:16)

HUOM --- Myös huomattaavaa on se, että tämä peto saa vallan antaa pedon kuvalle henki, että pedon kuva puhuisikin ja saisi aikaan niiden kuoleman, jotka eivät kuvaa kumartaneet. Tässä on jo kysymys voimakkaasta demonisesta voimasta ja vallasta.

Ymmärrän, että tämän sallimuksen tuolle pedolle antaa Jumala. Perkele ei siis voi riehua miten lystää, vaan Jumala laskee lopun ajan keskellä väkevän eksytyksen niille, jotka eivät ottaneet vastaan rakkautta totuuteen.
Perkele joutui kysymään lupaa Jumalalta, ennekuin hän sai koskea Jobiin ja hänen elämäänsä.

- todael
todael

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu