Mitä mieltä Patrickista?

Yleistä keskustelua, aihe on vapaa

Re: Mitä mieltä Patrickista?

ViestiKirjoittaja PetriFB » 01. Huhti 2016 15:38

PetriFB kirjoitti:https://www.kotipetripaavola.com/tetuletteniinkuinjumalatietamaan.html#3

Kirjoitus on korjattu ja sen pitäisi nyt kestää Raamatun sanan kokonaisopetuksen valossa.

Patrick ja hänen tavalla uskovat ihnmiset tarvitsevat rukouksia sekä sävyisää kehotusta parannukseen, sillä eksytys on pahempaa kuin mitä me monet olemme luulleet ja ajatelleetkaan.

Se vielä unohtui mainita, että kyseessä on todella vakava asia, joka jossakin vaiheessa voi johtaa pois Herran luota, jos ei tehdä parannusta.
Sisarille ja veljille, jotka ovat Isässä Jumalassa rakastetut ja Jeesuksessa Kristuksessa pelastetut, lisääntyköön teille laupeus, rauha, armo, totuus ja rakkaus Pyhässä Hengessä!
PetriFB

ViestiKirjoittaja roosa » 01. Huhti 2016 16:08

Kristityn foorumilta kopsittua, liittyen NARiin (uusi apostolinen uskonpuhdistus) https://www.kristitynfoorumi.fi/nakokulma2.pdf:

"Liikkeessä itsensä apostoleiksi ja profeetoiksi uskovat
kuulostavat siltä, kuin eläisivät jossakin
roolipelimaailmassa. He vierailevat taivaassa, antavat
hengellisiä julistuksia, enkelit ilmestyvät heille, Jeesus
käy heidän luonaan ja he keskustelevat hänen
kanssaan, he kutsuvat itseään ”Jumalan kenraaleiksi”,
puhuvat kultaisista miekoista, vastaanottavat
taivaallisia kultahippuja ja jalokivien pölyä, ym. ym.

Vaikka eri näkemyksiä ilmenee kaikille yhteistä on
epäraamatullisten oppien salliminen ja edistäminen."

Ainakin osa näistä kohdista toteutuu Patrickin opeissa myöskin.
roosa

ViestiKirjoittaja roosa » 01. Huhti 2016 16:17

Tässä myös kohta joka kannattaa huomioida Patrickiin liittyen, kopsittu myös Kristityn foorumilta:

"Yliluonnollisuus on keskeisellä sijalla NARin
toiminnassa ja opetuksessa. Johtajien opetuksen
mukaan koittaa aika jolloin uskovat elävät
yliluonnollisessa ulottuvuudessa jo maan päällä. Itse
asiassa karismaattiset nykyapostolit ja -profeetat
uskovat jo itse elävänsä ja toteuttavansa tätä.
Yliluonnollisia ihmeitä ja merkkejä saadaan lopulta
aikaan suuremmassa mitassa, kuin mitä Jeesus ja
apostolit aikanaan." https://www.kristitynfoorumi.fi/nakokulma2.pdf
roosa

ViestiKirjoittaja pekka » 01. Huhti 2016 21:32

PetriFB kirjoitti:
PetriFB kirjoitti:https://www.kotipetripaavola.com/tetuletteniinkuinjumalatietamaan.html#3

Kirjoitus on korjattu ja sen pitäisi nyt kestää Raamatun sanan kokonaisopetuksen valossa.

Patrick ja hänen tavalla uskovat ihnmiset tarvitsevat rukouksia sekä sävyisää kehotusta parannukseen, sillä eksytys on pahempaa kuin mitä me monet olemme luulleet ja ajatelleetkaan.

Se vielä unohtui mainita, että kyseessä on todella vakava asia, joka jossakin vaiheessa voi johtaa pois Herran luota, jos ei tehdä parannusta.

Kiitos Petri tuosta uudesta kirjoituksestasi (koskien P. Tiaista) jonka olet otsikoinut "vierailu taivaassa". Ja kerrottakoon heti, että en usko minäkään noihin Patrickin taivasmatkoihin ja -kokemuksiin.

Tässä alla olevassa lainauksessa Patrick kertoo eräästä taivaskokemuksestaan ja hän sanoo, että hänellä on ollut useampi taivaskokemus ennestään ja Patrick on sen kirjoittanut 5. elokuuta 2015:

https://www.uskonsana.com/kristuksen-tu ... in-tuoksu/

"Reilu viikko sitten sain olla mukana Laksjoella Arctic North 2015 –konferenssissa. Konferenssi oli todella väkevä, ja uskon että se vapautti puhtaita vesiä alkulähteiltä koko Suomen maahan!

Konferenssin toisena iltana olen suloisessa ylistyksen ilmapiirissä kun minut yhtäkkiä ikään kuin ”vedetään ylös”. En löydä oikeanlaisia sanoja kuvailla mitä siinä tapahtui (2 Kor 12:2 antakoon meille selityksen), ja vaikka minulla on useampi taivaskokemus ennestään niin se on aina yhtä hätkähdyttävää ja elämää mullistavaa.

Yhtäkkiä seison valtavien pilareiden ympäröimässä salissa. Koko olemukseni valtaa aivan valtava rauha ja koen sanoinkuvailematonta eheyttä ja rakkautta. Taivaan tuoksu tunkeutuu läpi ja koskettaa jokaista solua. Sen jälkeen Isä alkaa puhua minulle.

Täällä sinä olit, minun sydämessäni. Ennen kuin sikisit äitisi kohdussa sinä olit olemassa minun sydämessäni. Lähetin sinut juuri tätä aikaan varten.

Älä unohda tätä tuoksua. Tämän tuoksun avulla muistat kuka olet. Tätä tuoksua sinun tulee levittää.

Muu sanoma oli sen verran henkilökohtaista että en sitä tahdo tässä jakaa, mutta halusin ensimmäisen osan jakaa juuri sinun kanssasi."

Toinen kirje korinttilaisille 12:

1. Minun täytyy kerskata; se tosin ei ole hyödyllistä, mutta minä siirryn nyt näkyihin ja Herran ilmestyksiin.

2. Tunnen miehen, joka on Kristuksessa: neljätoista vuotta sitten hänet temmattiin kolmanteen taivaaseen - oliko hän ruumiissaan, en tiedä, vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää.

3. Ja minä tiedän, että tämä mies - oliko hän ruumiissaan vai poissa ruumiista, en tiedä, Jumala sen tietää -

4. temmattiin paratiisiin ja kuuli sanomattomia sanoja, joita ihmisen ei ole lupa puhua.

"Sillä kärsivällisyys on teille tarpeellinen, tehdäksenne Jumalan tahtoa, että te lupauksen saisitte." Hepr. 10:36

https://annabella-wargh.webnode.fi/
pekka
Site Admin

ViestiKirjoittaja systeri » 12. Huhti 2016 09:27

Mä oon palannu taas työelämään joten nyt kuunteleminen ja tutkiminen on vähän hidastunut ...tänään kuuntelin tätä arviointia ja ei voi sanoa muutakuin että voi hyvänen aika mitä se Patrick opettaa ja lupailee tai sitten me muut ollaan ihan pihalla Raamatun opetuksista.

systeri

ViestiKirjoittaja onefortruth » 12. Huhti 2016 11:15

Norolammen Juha onkin analysoinut nuo puheet hyvin. :thumbup: Kertoo hyvin myös omien kokemustensa myötä, mistä on kyse.
Systeri olikin laittanut saman pätkän, poistin oman. Luulin eri pätkäksi. :)
Aika selvä tapaus.
Eli pitää mennä niin päin että maailma tulee seurakunnasta hakemaan mallia kaikkeen eikä seurakunta hae maailmasta. Just juu.
Ja ilman järjen käyttöä vaan ottamaan vastaan mitä tulee. Just just.
Mullakin on omaa kokemusta siitä kun otetaan vastaan...ymmärrän täysin mistä tässä on kyse.
Sekin vielä et lisää ihan omiaan Raamatun sanaan. :wtf: AIVAN.
onefortruth

ViestiKirjoittaja Mikko Murpatti » 13. Huhti 2016 11:57

Ikäväkyllä on niin kuin ketjussa on ilmennyt, että pahanlaatuista eksytystä on Patrikin opetus täynnä.

Harmillistä on se , että tämmöinen persoona vetoaa juuri nuoriin ja uusiin uskoviin helposti, juuri heihin joita pitäisi suojella kaikelta tämmöiseltä, jotta he saisivat rauhassa vahvistua ja kasvaa Jumalan tuntemisessa, että oppisivat erottamaan eksytysten kavalat juonet kunhan varttuvat.

Onneksi Herra on kaikkivaltias ja suojelee myös näitä nuoria ja uskon, että Herra on voimallinen vapauttamaan uskovan vaikka mistä eksytyksestä niin kuin on ajan saatossa tullut jo foorumeiltakin ilmi että meitä on täällä erilaisista eksytyksistä pelastettuja niin kuin minä itsekin (LIberaaliteologia).

Ei siis pidä olla toivoton vaikka on paljon eksyttäjiä ja eksytystä, sillä niin kuin meidätkin Jumala pelasti ja saatteli terveämpään oppiin niin myös Herra on voimallinen paimentamaan muita karitsojaan onneksi.

Herra on myös täysiä satanisteja ja noitia pelastanut täydestä pimeydestä itsellensä, näistä on mielenkiintoisia kirjoja ja todistuksia. Kiitos siitä Herralle :).

On tärkeää koetella ja varoittaa näistä silti , sillä kaikki eivät palaa ja aikaa menee hukkaan jos on eksytysten tuulissa riepoteltavana, silloin ei pääse kasvamaan uskossa terveellä tavalla ja aikaa menee hukkaan tavallaan.
***Armo ja rauha lisääntyköön teille Jumalan ja meidän Herramme Jeesuksen tuntemisen kautta.***
Mikko Murpatti

ViestiKirjoittaja systeri » 13. Huhti 2016 12:15

onefortruth kirjoitti:Norolammen Juha onkin analysoinut nuo puheet hyvin. :thumbup: Kertoo hyvin myös omien kokemustensa myötä, mistä on kyse.
Systeri olikin laittanut saman pätkän, poistin oman. Luulin eri pätkäksi. :)
Aika selvä tapaus.
Eli pitää mennä niin päin että maailma tulee seurakunnasta hakemaan mallia kaikkeen eikä seurakunta hae maailmasta. Just juu.
Ja ilman järjen käyttöä vaan ottamaan vastaan mitä tulee. Just just.
Mullakin on omaa kokemusta siitä kun otetaan vastaan...ymmärrän täysin mistä tässä on kyse.
Sekin vielä et lisää ihan omiaan Raamatun sanaan. :wtf: AIVAN.

Kyllä on Juha saanu Herralta viisautta näihin asioihin ja arviointeihin.Tuli mieleen että tämä on kuin hengellistä haureutta.Etsitään toinen toistaan mielenkiintoisempia ja jännittävempiä tapauksia ja lähdetään heidän peräänsä kun alkaa uskonelämä olla latteaa.Se on huomattu että jos ihmisen perään lähtee juoksemaan ja liikaa kuuntelemaan ilman tutkimista ja koettelua niin jotain on pielessä.Sokeutuminen on kans vaarallisen "helppoa" jos ei heti aleta tutkia mitä opetetaan.
systeri

ViestiKirjoittaja Isoäiti » 14. Huhti 2016 14:06

Juhalla on kyllä hyvät opetukset ja aika paljon niitä on jo katsottu ja kuunneltukin kävijälaskurin mukaan. Mulla on viime päivinä pyörinyt mielessä, kun oon katsonut esim. tuon Haginin touhuja. Noita loppusessioita missä ihmiset sätkii, hyppii kaikki pakkoliikkeet.. että miten pitkälle noin voi mennä, ettei se mene Pyhän Hengen pilkaksi? :think2:
Isoäiti

Patric Tiainen auran kärjessä!

ViestiKirjoittaja markku » 19. Huhti 2016 12:08

Jumalalla on aina ollut ihmisiä joiden tulee kulkea kärjessä. Vanhempi veli on aina kateellinen. Mielummin haluan tunnustaa suullani raamatun sanoja ja uskoa niihin kuin hokea eihän tää edes pidä paikkaansa ja kuulua epäuskon liikkeeseen. mul on ollu päihdeongelma 20v. soitin kirjoitin heidän seurakuntaansa ja seuraavana päivänä kun hain kaljaa en saanut sitä alas oli niin hirveän makuista. se on ihme. olin myös 15v unilääkkeillä he rukoilivat puolestani olen ollut nyt 3kk ilman unilääkkeitä se on Jumalan tekemä ihme. meidän ei tule väheksyä pienten alkujen päiviä. kukaan ei uskova kun katselee niin sanottujen kristittyjen tuomiota toisiansa kohtaan halua tälläiseen perheeseen. avioeroperheitä on ihan tarpeeksi. Jumalan perheen ei saa olla riita ja avioeroperhe. hedelmistään puu tunnetaan ja ne sanat jotka uskovat puhuvat täytyy koetella sillä niissä on joka elämä tai kuolema. olen ollut Patricin monissa kokouksissa olen kokenut Jumalan voimallista läsnäoloa ja elämäni on muuttunut. eikö vanhempaa veljeä yhtään HÄVETÄ. kaikissa on astian makua hän ei ole väittänyt olevansa kristus. miksi ette itkien rukoile ja paastoa Patricin puolesta jos näette hänessä jotain vaaralista. eikö se usko siirräkään vuoria mitä raamatun käännöstä te luette.ajattelin että ne jotka nauravat ovat väärän hengen alla. olin vaikeasti mielisairas 25v. kun Jumala minut paransi olen nauranut hyvin paljon. on ihme jos ei ilo tule suusta ulos kaiken jälkeen. en sitä kyllä saarnapönttöön veisi mutta Jumala toimii tavalla ja toisella.patricin kautta on alkanut herätys olen niin iloinen. miksi kukaan ei syytä nykyistä kristillistä kirkkoa uskomattomasta armon väärinkäytöstä. jos olemme armon kokeneet Jumala antaa varmasti näyn myös helvetistä ja se saa meidät liikkeelle. nyt uskovat kertovat vain toinen toisilleen evankeliumi. eivät terveet tarvitse parantaa vaan sairaat. tehkää parannus ja ruvetkaa rukousten jälkeen toimimaan ja näkemään hukkuvan maailman. lopettakaa Jumalan silmäterän sorkkiminen.seurakunta on jäänmurtaja eikä huvialus!

Viesti yhdistetty aikaisempaan Patrick-ketjuun -Juha
markku

EdellinenSeuraava

Paluu Yleinen keskustelu